خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان-ترازنت

عکس ذیل کاملا مراحل ارائه خدمات صفر تا صد پشتیبانی شبکه را بازگو می کند. داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه می‌تواند از به وقوع پیوستن مشکلاتی که شاید کل سیستم را به خودش درگیر کند بکاهد. تیم پشتیبان شبکه ترازنت آماده ارائه انواع خدمات پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در تهران و سراسر ایران است.

اگر مشکل شبکه دارید، هکرها به شما حمله کردند و یا هر مسئله ی دیگری سریعاً با یک متخصص تماس بگیرید تا از خسارات خدمات پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار احتمالی جلوگیری شود. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه خدمات در 24 ساعت روز، هفت روز هفته،365 روز در سال می باشد. ما در مجموعه آوش نت تمام تلاش خود را داریم تا در کمترین زمان ممکن مجموعه مشتریان خود را بررسی و بهترین راهکار ممکن را به آنها پیشنهاد دهیم.

همچنین توانایی در نگهداری مراکز داده، سرورها، کلاینت‌ها جهت بهره‌برداری مناسب شرکت‌ها و مجموعه‌های گوناگون در تهران و حومه با تعرفه‌های متنوع و استاندارد به طوری که همیشه در دسترس باشد و برای شرکت‌های کوچک نیز مقرون به‌صرفه باشد. اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت تجهیزات زیرساخت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است. ما می‌توانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق می‌افتد را گزارش دهیم. تیم متخصصان شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره می‌دهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی – ریموت ) مسائل پیش آمده در حوزه شبکه کامپیوتری شما را حل و پشتیبانی می‌کنند.

راه اندازی و پشتیبانی از دامین و تمامی نرم افزارهای تحت شبکه (خدمات اکتیو شبکه) تخصص مجموعه ما است. تیم ما هیچگاه مشتریان را تنها نمی‌گذارد و برای کوچکترین مشکلات هم می‌توانید روی ما حساب کنید. پشتیبانی از شبکه یکی از مهمترین بخش های یک مجموعه است که تخصص کارشناسان آوش نت است.

خدمات پشتیبانی شرکت رایان پشتیبان شامل چه مواردی میشود؟

در صورت وجود اشکال در عملکرد شبکه نسبت به پیدا کردن آن اقدام می شود. شبکه به طور کامل بررسی شده، و اگر قطعی و کندی در آن باشد شناسایی می شود. تعیین کارشناس جایگزین در جریان امور، زمانی که کارشناس اختصاصی مرخصی یا در دسترس نباشد.

یکی از ابزارهای پشتیبانی از شبکه مانیتورینگ شبکه و اقدامات پیشگیرانه است. با شناسایی و عیب یابی سریع از بزرگ شدن مقیاس موانع جلوگیری می کند. تیم متخصصان پشتیبانی شبکه از جمله شبکه ارغوان با پاسخگویی مناسب و پیگیری مداوم دستگاه ها، را ردیابی و روند فعالیت آن ها را مورد بررسی قرار می دهند. با نظارت بر دستگاه ها در زمان و نگهداری دارایی مشتریان صرفه جویی می کند.

  • شرکت سپهر رایان شبکه، یکی از شرکت های مدیریت پشتببان شبکه معتبر بوده که خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیاران کاربران شبکه قرار داده و تمامی نواقص های احتمالی زیر نظر کارشناسان خبره بررسی می شود.
  • نظارت برفعالیت مداوم و صحیح، سرعت تعیین شده سیستم ها، کنترل فضاهای ذخیره سازی، جلوگیری از ترافیک و به روزرسانی مرتب از جمله کارهایی است که پشتیبانی شبکه را بی نظیر می کند.
  • با دریافت چک لیست بازدید دوره ای، مدیریت شبکه و بررسی آن مدون می شود.
  • شرکت‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا اتصال به شبکه حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشد تا آسیبی متوجه کسب‌و‌کارشان نشود.
  • با وجود اینکه امنیت شبکه و مانیتورینگ شبکه بسیار مهم می باشد، بسیاری از افراد در این زمینه اطلاعات کمی دارند و همین مسئله هنگام عقد قرار پشتیبانی شبکه، متوجه اهمیت کارشناس پشتیبان شبکه جهت رفع مشکلات احتمالی نشوند.
  • همچنین با استفاده از برنامه veeam replication شما قادر خواهید بود به راحتی اطلاعات از دست رفته در سرور ها و ماشین های مجازی را بازگردانی کنید.

در هر ساعت از شبانه روز و در هر هفت روز هفته، ما به نظارت و مانیتورینگ شبکه شما می‌پردازیم. هدف ما رفع سریع مشکلات مربوط به قطعی، نقض امنیت و هر مسئله دیگر است. پس اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید از خدمات پشتیبانی شبکه ما استفاده کنید، این امکان را دارید که در هر ساعت از شبانه روز، حتی ساعت 3 نیمه شب با ما تماس بگیرید.

عوامل تاثیرگذار در تعرفه پشتیبانی شبکه

به این ترتیب قادر خواهد بود پس از آرام کردن شرایط به رفع مشکل بپردازد. در زمان مناسب خرابی هایی که در شبکه کوچک هستند شناسایی میشود و این خرابی ها مشکلات بزرگتری را به وجود نمیآورد برای مثال ممکن است یک خرابی پاور اگر به موقع شناسایی نشود منجر به سوخت هارد و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات بسیار مهمی شود. در صورتی که یکی از موارد بالا برای شبکه سازمانی شما صادق باشد بدون شک نیاز به یک پشتیبان غیر حضوری شبکه یا یک پشتیبان حضوری شبکه خواهید داشت. در حالت کلی زمانی نیاز به پشتیبان شبکه خواهید داشت که در یکی از شرایط زیر قرار داشته باشید. شرکت ها و سازمان های بزرگ با توجه به تعداد بالای کاربران، با حجم بالاتری از موارد مواجه می شوند. برای این حالت بر حسب میزان کار، یک یا چند نفر در محل شما به صورت دایمی و هر روزه حاضر میشوند.

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه از طریق اینترنت و ثبت تیکت

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان-ترازنت

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی