آدرس هتل ورنوس تهران روی نقشه اقامت 24 | hotelvernus

آدرس هتل ورنوس تهران روی نقشه اقامت 24 | hotelvernus

تضمین مناسب‌ترین نرخ بازار، تایید فوری واچر هتل، رزرو امن و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را با بوکینگ تجربه سایت هتل ورنوس کنید. بوکینگ یکی از برندهای جدید هلدینگ تاپ تورز (سفرهای کیش) است. تاپ تورز که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد، هلدینگی موفق، معتبر، تخصصی و سودآور در صنعت گردشگری ایران است. هتل ورنوس تهران خدمات لاندری و خشکشویی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

  • اتاق‌های این هتل تازه‌ساخت شرایط بسیار مطلوبی برای سکونت دارند و با توجه به اینکه چند ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند، مسافران در طول سفر به‌راحتی می‌توانند به سایر نقاط پایتخت دسترسی داشته باشند.
  • اقامت کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از خدمات هتل رایگان است.
  • همچنین، سوئیت‌های مجهز و طراحی داخلی مدرن این هتل اقامت لوکس را تجربه می‌کنند، که همه این عوامل باعث می‌شوند ورنوس تهران یک مقصد برجسته برای سفرهای درمانی باشد.
  • با اقامت در هتل ورنوس تا بلوار کشاورزی، سینما عصر جدید، میدان ولیعصر، سینما استقلال، موزه فرش ایران، پارک دانشجو و ایستگاه قطار شهری فقط کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله خواهید داشت.
  • علاوه بر این، اگر به‌قصد دریافت خدمات پزشکی یا امور دیپلماتیک راهی شهر تهران شده‌اید؛ هتل ورنوس انتخاب ایده‌آلی برای شما و همراهانتان خواهد بود.
  • هتل ورنوس تهران، هتلی سه‌ستاره با امکانات مدرن و دسترسی آسان به سطح شهر است.

هتل المپیک یکی از هتل‌های ۴ ستاره تهران بوده که در شمال غرب تهران مشرف به پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است. این هتل چشم‌انداز زیبایی از دماوند بلندترین قله ایران داشته و فضای آن برای مهمانان بسیار دلنشین خواهد بود. این هتل مجموعاً دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته می‌شود.

امکانات عمومی اتاق های هتل ورنوس تهران

مهمانان می‌توانند لباس‌های خود را برای شستشو و اتو کردن به لاندری هتل واگذار کنند و از خدمات حرفه‌ای و با کیفیتی که این هتل ارائه می‌دهد، استفاده کنند. این امکانات برای مهمانانی که به دنبال اقامتی راحت و بدون دردسر هستند، بسیار ارزشمند است. هتل ورنوس تهران نیز از جمله هتل‌هایی است که به مسافران خدمات خانه‌داری با کیفیت ارائه می‌دهد. در این هتل، خدماتی مانند نظافت، آشپزی و لباس‌شویی و اتوکشی ارائه می‌شود. این خدمات از اهمیت بسیاری برخوردارند و می‌توانند تجربه اقامت مسافران را بهبود بخشند.اهمیت ارائه خدمات خانه‌داری در هتل‌ها قابل توجه است. این خدمات به مسافران احساس راحتی و آرامش می‌دهند و باعث ارتقاء تجربه آن‌ها از اقامت می‌شوند.

امکانات هتل ورنوس تهران

کافی شاپ این هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد و نیز دسرهای متنوع لحظات شیرینی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. ممکن است به دلیل شلوغی خیابان جای پارک مناسبی در دسترس نباشد به همین علت هتل گلستان پارکینگی با ظرفیت 20 خودرو را به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار داده تا بتوانند با خیال راحت خودروی خود را درجایی امن پارک کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه مهرآباد برابر با 9 کیلومتر، تا ترمینال غرب برابر با 9.3 کیلومتر، تا ترمینال شرق برابر با 13.8 کیلومتر، تا ترمینال جنوب برابر با 8 کیلومتر، تا ترمینال بیهقی برابر با 7.1 کیلومتر و تا راه آهن تهران برابر با 2.9 کیلومتر می‌باشد.

این هدیه مجموعی از تخفیف‌های مختلف برای انواع تفریحات کیش است. اطلاعات تکمیلی از لیست تخفیف‌ها و معرفی تفریحات را از لینک زیر دریافت نمایید. وجود نشان آنی در هر اتاق هتل نشانگر این است که میتوانید بلافاصله پس از پرداخت وجه رزرو، به صورت کاملا آنلاین، وچر اتاق را تحویل بگیرید و دیگر مجبور به انتظار چند دقیقه ای بابت استعلام از هتل به منظور رزرو خود نیستید. تا 48 ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است
کمتر از 48 ساعت مانده تا روز شروع اقامت مهمان، مبلغ اولین شب رزرو به عنوان خسارت دریافت می گردد. هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در هتل دریافت می‌شود.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی