ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آپدیت 2022

اگر بخواهید بقیه سطوح ویژه را ببینید باید روی گزینه بیشتر کلیک کنید. آخرین تنظیم امنیتی، کد ضدفیشینگ است که با هم آن را بررسی می کنیم. اگر درست نمی دانید، می توانید از سایت time.ir استفاده کنید که تاریخ شمسی خود را در آن سایت بدهید و تاریخ میلادی خود را ببینید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه Sign Up در صرافی کوینکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. در ادامه باید تیک قول می دهم که من صاحب قانونی این مدارک هستم را بزنید.

تصویر فتوشاپ شده از خود نفرستید، همچنین مشخصات ارسال شده نیز اصلاح شدنی نیستند. ارسال فتوکوپی یا هرگونه فکس برای صرافی پذیرفتنی نیست. می توانید براحتی اپلیکیشن صرافی را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آپدیت 2022 در انتها لازم است در اپلیکیشن نصب شده روی گوشی تلفن همراهتان حساب کاربری کوینکس را اضافه کرده و با این کار فرایند فعال سازی Google Authenticator به پایان می‌رسد. ۴- روی گزینه «NEXT» کلیلک کنید و در این قیمت می‌توانید رمز عبور حساب کاربری خود را تغییر دهید. در قسمت رمز عبور یا «Password» یک رمز عبور قوی بری خودتان انتخاب کنید و در قسمت پایین آن یعنی هم برای تایید رمز عبور «Confirm password»، مجدد رمز عبور انتخاب شده را تایپ کنید. در ادامه هم قسمت شرایط خدمات را خوانده‌ام و با آنها موافقت کرده‌ام «I’veread & agreed to Terms of Service» را تیک بزنید و در پایان روی گزینه ثبت نام یا“Sign Up”کلیک کنید. ۲- بعد از اینکه وارد صفحه ثبت‌نام شدید در این بخش باید در سمت ایمیل آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید. در قسمت کد تایید ایمیل یا «Email verification code» گزینه دریافت کد یا “Get code” را زده و کدی که به ایمیلتان ارسال می‌شود را در این قسمت وارد کنید.

شما می توانید در صرافی کوینکس نیز همانند دیگر صرافی ها اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال کنید. این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و کاربران دیگر می توانستند با آن اقدام به تبادل رمز ارز های خود کنند. دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنک کشور چین برقرار است. این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها (بایننسو… ) در کشور چین آغاز به کار کرده است. صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی معتبر، موارد لازم را جهت انجام معامله بررسی می کند و سپس ارتباط های یک معامله را برقرار می کند.

انجام این کار بسیار آسان و راحت است و تنها شما نیاز است که چند کلیک کنید. همانطور که در توضیحات آوردیم رابط کاربری این صرافی بسیار آسان است و شما بدون هیچ هیچ مشکلی می توانید این کار را انجام دهید. در این مطلب آموزش صرافی کوینکس دیدیم که استفاده از امکانات این صرافی برای ایرانیان بدون احراز هویت ممکن است. اگر چه وبسایت کوینکس فیلتر است اما استفاده از آن از طریق VPN امکان پذیر است. در صرافی کوینکس شما می‌توانید مجموعه گسترده ای از ارزهای دیجیتال را برای خرید و فروش در صرافی کوینکس مشاهده کنید. نوع معاملات آنها هم به صورت جفت ارز در برابر ارز های مطرح بازار است.

آینده پالایش یکم | بازگشت صندوق پالایش یکم به بازار مثبت

صرافی کوینکس با داشتن سیستم تطابق اختصاصی و تجربه کاربری عالی، خود را وقف ایجاد یک صرافی رمز ارزی کارآمد، پایدار و فوق‌العاده امن برای کاربران سراسر جهان کرده است. این صرافی هم‌اکنون از چندین زبان پشتیبانی کرده و از بالای 100 کشور کاربر دارد. خیر؛ با انجام فرایند احراز هویت سقف برداشت روزانه از حساب کاربری صرافی کوینکس حذف می‌شود؛ اما بدون احراز هویت با پذیرش محدودیت برداشت ده هزار دلار در هر شبانه‌روز نیز می‌توانید در این صرافی فعالیت کنید. گاهی اوقات کاربران از این موضوع گلایه می‌کنند که چرا ارزهای دیجیتال در حساب کاربری آن‌ها فریز می‌شوند و قابل معامله نیستند. دلیل این موضوع چندان پیچیده نیست؛ باید به سراغ سفارش‌های باز خود در معاملات صرافی کوینکس بروید. احتمالاً یک یا چند سفارش باز در این بخش دارید که سبب فریز شدن دارایی شما شده‌اند.

سایت که شما را از لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی باخبر می‌کنند؟

وارد کردن ارزی به حساب این صرافی کارمزدی برای شما در بر نخواهد داشت. اما، هر ارزی را بخواهید از این حساب خارج و یا برداشت کنید، به ازای هر رمز ارز از حساب شما مبلغی کسر می‌شود. البته، اگر قصد انتقال تتر در بستر Tron و Trc20 را دارید کارمزدی حدود 0 از شما دریافت می‌شود. در دسامبر سال 2017 صرافی کوینکس فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرد. دفتر مرکزی این صرافی در شهر هنگ کنگ قرار دارد که توسط شخصی به نام یانگ هایپو راه‌اندازی شده است. هر چند که، بیش از چند سال از شروع فعالیت کوینکس نگذشته است، اما توانسته متخصصان زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله امور مالی و اینترنتی جذب این صرافی کند.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی