معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

تو ویدئو کامل آموزش دادیم که مراحل امنیتی اولیه چطور پیش برید. در تصویر بعدی میتوان اطلاعات اولیه در رابطه با صرافی کوکوین بررسی کرد. اطلاعات ابتدایی این صرافی در قسمت های مختلف ، تغییرات 24 ساعت گذشته حجم و همچنین مارکت ( بازار های موجود برای معامله ) را نیز بررسی کرد . در انتها این موضوع را به یاد داشته باشید، ریسک فعالیت در کوکوین کم نیست.

تاریخچه کوکوین

در نتیجه کاربران ایرانی می‌توانند بدون استفاده از VPN یا VPS با IP ایران وارد صرافی کوکوین شده و به معامله رمز ارز بپردازند. دریافت شماره کیف پول کوکویندر قسمت نوع ارز Tether را انتخاب کرده و بعد بستر انجام تراکنش را مشخص سازید. به دلیل کارمزد پایین تر ما از از بستر TRC20 استفاده می کنیم. وقتی روی TRC20کلیک کنید آدرس کیف پولتان مشخص خواهد شد.

هنگامی که تأییدیه‌های کافی در بلاک چین وجود دارد، سیستم کوکوین اجرای سپرده شما را شروع می‌کند. یکی از دلایل واریز نشدن ارز دیجیتال به صرافی کوکوین، می‌تواند پردازش نشدن بودجه مورد نیاز این تراکنش باشد. برای کامل‌تر شدن آموزش معامله در صرافی Kucoin لازم است که سفارش استاپ لیمیت را هم مورد بررسی قرار دهیم. این سفارش در صرافی کوکوین یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌هایی است که معامله‌گرها می‌توانند با تکیه بر آن، در شرایط غیر حضوری هم وارد معامله شوند.

مشاهده خواهید کرد که موجودی حساب فیوچرز شما تغییر کرده است. به همین سادگی در کمتر از 10 دقیقه انتقال وجه به حساب فیوچرز صرافی کوکوین را انجام دادیم. خب حالا می‌خواهیم TRX هایی که در تریدینگ اکانت خود داریم، به USDT تبدیل کنیم. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام در کوکوین با گوشی. کافی است یکی از قیمت‌های پیشنهادی برای فروش را انتخاب کرده، گزینه‌ی Amount را زده (یعنی کل موجودی) و روی دکمه‌ی قرمز رنگ SELL TRX کلیک کنید. در نهایت مشاهده می‌کنید که ترون‌های شما به USDT تبدیل شده است.

آیا امکان مشاهده سود و زیان در صرافی کوکوین وجود دارد؟

در بخش برداشت گزینه ی کپی هیچوقت وجود نداشته و صرفا شما میتونید از گزینه paste استفاده کنید. قبل از اینکه وارد بخش برداشت بشید باید ادرس کیف پول مقصد رو کپی کرده باشید. این محدودیتی که شما فرمودید صرفا برای ارزهای فیات هستش و هیچ محدودیتی برای معامله تو صرافی کوکوین نداریم ( در حال حاضر ) . هیچ سقفی برای موجودی حساب کاربران احراز هویت شده و نشده در نظر گرفته نشده. در نهایت با توجه به اینکه سفارش خرید یا فروش را مد نظر دارید یکی از دو گزینه Buy یا Sell را انتخاب کنید.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی