اجرای سقف کناف قیمت اجرای سقف کاذب کناف در مشهد حامی ساخت

توصیه می‌ شود در محل برخورد سقف کاذب با دیوار نیز ، از یک نبشی با ابعاد حداقل 2×20×20 استفاده شود . تعداد آویزها در هر مترمربع و فاصله آنها از هم به نوع پوششسقف کاذبو مقاومت و قابلیت تغییر شکل آویزها بستگی دارد . آویزها حتی‌الامکان باید به فواصل مساوی از هم قرار گرفته ، قائم و صاف باشند . برای وصل کردن آویزها به سقفهای با اسکلت فلزی ، از جوش یا پیچ و مهره استفاده می شود . ترکیب این سقف و سقف های کناف (کی پلاس پارس) نیز می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند.

سقف کاذب و دکوراتیو آکوستیک

این سقف علاوه بر مزایای نام برده شده دارای معایبی نظیر مصرف زیاد گچ، وزن زیاد، سرعت اجرای پایین و محدودیت آب و هوایی هنگام گچ کاری می باشد. اکنون با بستن اویز نحوی اجرای سقف کاذب نیز به اتمام رسیده است. خب خب خب… حالا بریم سراغ روش اجرای انواع سقف کاذب یکپارچه (در بعضی موارد بهشون میگن پانل) که اتفاقا کاربرد بیشتری هم برای سقف پذیرایی و مکان‌های مشابه دارن.

امروزه برای زیباسازی فضای داخلی انواع ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری از کناف استفاده قیمت سقف کاذب میشود. حامی ساخت مجموعه‌ای با سابقه‌ درخشان و تجربه‌ 12 ساله در زمینه طراحی، ساخت و بازسازی دکوراسیون داخلی است. حامی ساخت با تکیه بر دانش و تخصص خود تمامی خدمات در زمینه دکوراسیون داخلی منزل را به شما ارائه می‌دهد. پیمانکار در کاتالوگ جنس مواد استفاده شده را ثبت و مشخص می‌کند؛ بنابراین قبل از اینکه قرارداد را امضا کنید، می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید؛ این امر سبب اعتماد و اطمینان شما به پیمانکار می‌شود.

  • این مدل از سقف کاذب، بسیار در سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سقف گریلیوم را می توان به تنهایی و یا ترکیب با دیگر سقف های کاذب اجرا نمود.
  • در صورت آسیب دیدگی تایل های سقفی موجود در سقف دکوراتیو مشبک این امکان وجود دارد که با تعویض تایل این آسیب دیدگی را ترمیم و برطرف نمود.

اجرای سقف کناف قیمت اجرای سقف کاذب کناف در مشهد حامی ساخت

بهترین نوع سقف برای آشپزخانه سقفی است که در برابر رطوبت مقاوم باشد. علاوه بر این بهترین نوع سقف آشپزخانه باید قابل شستشو و تمیز کردن باشد. آشپزخانه فضایی است که در آن پخت و پز انجام می شود، بنابراین سقفی به عنوان بهترین نوع سقف برای آشپزخانه خواهد بود که مقاومت قابل قبولی در برابر حرارت داشته باشد. بدین منظور می توان از انواع سقف کاذب آشپزخانه pvc ، سقف آشپزخانه پلکسی ، کناف سقف آشپزخانه مقاوم در برابر رطوبت و حرارت و مواردی از این دست استفاده نمود. با استفاده از این نوع سقف ها می توان تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی به وجود آورد. این سقف ها با طراحی منحصر بفرد و جذاب دکوراسیون را زیباتر می کند و جلوه ای متفاوت به آن می بخشند.

سقف کاذب

از مزایای سقف گریلیوم این است که می توان در پشت آن کانال و دریچه کار کرد، زیرا هیچ چیز جز چراغ از آن دیده نمی شود. نصب این سقف کاذب مانند سایر سقف ها توسط آویز و با استفاده از زنجیر یا سیم مفتول انجام می شود. باز کرد و بعنوان یک ساختار همانند سقف کاذب کناف ، مورد علاقه مندی قرار گرفت. امروز در کنارتان هستیم تا اطلاعاتی درباره سقف کاذب پی وی سی در اختیارتان قرار دهیم.

نصب سقف کاذب کناف

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی