کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین-کناف آوگون

استفاده از کناف آشپزخانه در سبک های مدرن و کلاسیک بسیار کارآمد بوده و نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. کناف سقف از اتصال پنل های گچی یا غیر گچی به سقف ساخته می شود. این پنل ها یکسری سازه های یکپارچه از جنس گالوانیزه می باشند که با روکش گچ و سیمان پوشانده شده اند و به سقف متصل می شوند. نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند.

نصب پانل های کناف:

کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین-کناف آوگون امروزه دکوراسیون داخلی منازل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سقف خانه‌ها که به عنوان دیوار پنجم هر خانه شناخته می‌شود، از ارکان اصلی دکوراسیون به حساب می‌آید. سقف‌های کاذب می‌توانند تاثیر به سزایی در زیبایی و چشم‌نوازی دکوراسیون خانه‌ها داشته باشند. لازم به ذکر است که علاوه بر هزینه مصالح و دستمزد باید به هزینه‌های جانبی ساخت کناف هم اشاره کرد که ممکن است از قلم بیفتد. به عنوان مثال در برخی از مواقع باید قبل از نصب کناف سقف، رطوبت و ترک‌های دیوار را با پشم سنگ بپوشانید که این کار به هزینه‌های نهایی نصب کناف اضافه می‌کند.

طراحی و اجرای انواع سقف کناف طرحدار:

اغلب درزهایی که به وجود می آید، به وسیله بتونه پر می شوند و شکل ظاهری و نتیجه پایانی کاملا مسطح و بدون هیچ درزی به چشم می خورد. در نوع یکپارچه صفحه کناف با انواع مختلف پیچ و مهره به زیرسازی فولادی که به سقف متصل شده، نصب می شود. در نهایت هم ظریف کاری نهایی مثل انواع درزگیری یا بتونه کاری اجرا می شود تا کار نهایی تمیز و یکدست دیده شود.

در اجرای کناف سقف، برای پوشش سقف اصلی، از پنل گچی استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شوند. برای زیرسازی از کلیک و برای پر کردن آن از تایلهای گچی 60در60 کناف استفاده می شود. از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و معدنی اشاره کرد. این قیمت به نوسانات قیمت مصالح اصلی مانند گچ و سازه‌ی فلزی هم ارتباط مستقیمی دارد.

  • مثلاً گچ برگ با ضخامت 9.5 میلیمتر، برای اجرای قوس و ضخامت 12.5 میلیمتر برای دیوارهای جداکننده و پوششی، سقف کاذب ساده و دکوراتیو استفاده میشن.
  • پس بهتر است پیش از اجرای سقف کناف نسبت به برآورد تقریبی هزینه و قیمت، اطلاع کسب کنید.
  • اگر به دنبال حمام هایی با ظاهری دیدنی در خانه هستید، ما ایده های زیادی داریم.
  • پانل ها هم با پیچ به پروفیل های فولادی متصل می شوند و درز بین آنها با پودر کناف یا بتونه پر می شود و در آخر هم ماستیک روی کار اجرا می شود تا زیبایی آن از دست نرود.
  • اما باید توجه کنید که بین گچ سقف کناف و گچبری های قدیمی تفاوت بسیاری وجود دارد.

در برخی موارد به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، امکان ایجاد تغییر ظاهری در سقف وجود دارد. این نوع سقف قابلیت رنگ پذیری دارد و می توان آن را به هر رنگی که دوست داشتید، در بیاورید. انعطاف پذیری کناف سبب می شود تا سقف در برابر زلزله مقاومت خوبی از خود نشان دهد. کناف پوششی عالی برای مخفی نمودن تاسیساتی است که در سقف تعبیه شده و نمایان هستند.

در این موقع است که اهمیت ایجاد سقف کاذب یا دیوارهای کاذب به خوبی حس میشود و آن قیمت مقرون‌ به ‌صرفه آن است. نوع یکپارچه اغلب برای خانه ها، هتل ها، مغازه های کوچک، مجتمع ها که زیبایی ظاهری در کنار کاربردی بودن اهمیت دارد از کناف سقف یکپارچه استفاده می شود. یکی از مواردی که در نورپردازی سقف با کناف باید به آن توجه کنید، شدت نور و همچنین رنگ نور است. استفاده نادرست از این دو مورد نه تنها به زیبایی سقف کمک نمی‌کند، بلکه نمایی زشت و زننده را ایجاد می‌کند. به طور مثال اگر قطعات تایل یا پانل ها توسط افراد غیرحرفه ای و تازه کار به شکل غیراصولی نصب شود می تواند خطرآفرین باشد و منجر به سورس ریزش سقف شود.

مزیت سقف کاذب

سقف و بدنه این ساختمان لوکس با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است. کلیه حقوق این سایت مربوط به شرکت تولیدی و صنعتی، سقف کاذب جی اس تی می باشد. سقف کناف پوششی عالی برای مخفی نمودن تاسیساتی است که در سقف تعبیه شده و نمایان هستند. در آخرین مرحله هم، لامپ های سقف کناف رو در محل هایی که قبلا برش زدیم و خالی کرده بودیم نصب می کنیم و بعد هم سقف کناف ما کاملا آماده هست. سازه های بلندِ F47، در دو سمتِ لبه های خود، روی نبشی های L25 دیوار های محل، مهار میشن.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی