سقف کناف چیست؟ انواع و قیمت آن-کناف آوگون

همان‌طور که مشاهده کردید، پنل‌هایی که برای صفحات کناف طراحی شده‌اند قابلیت‌های متفاوتی دارند؛ به‌طوری که برخی از آن‌ها قابلیت تصفیه‌کنندگی هوا را نیز داشته و می‌توانند سبب کاهش دود سیگار و از بین بردن سایر مواد آلاینده در هوای محیط شوند. آشپزخانه یکی از محیط های پر رفت و آمد است که افراد بخشی از تایم خود را روزانه در این محیط می گذرانند به همین خاطر باید به دکوراسیون آشپزخانه توجه ویژه ای نمود مخصوصا به سقف آن تا با گذر زمان دچار خرابی و زشتی نشود و نیاز به تعمیر و هزینه ای دوباره نداشته باشد. چنانچه قصد کسب اطلاعات یبشتری در رابطه با کناف و یا قصد اجرای کناف را دارید می توانید با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید. تنها فاصله شما با دریافت خدمات، ثبت سفارش رایگان و مذاکره با همیاران متخصص هوم سرویز خواهد بود. به راحتی می توانید با بهترین و کارآزموده ترین افراد در زمینه درخواست خود ارتباط برقرار کنید و از نرخ های رقابتی وتعرفه قیمت سرویس هامطلع شوید. خدمات پشتیبانی هوم سرویز از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار پشتیبان شما خواهد شد.

کناف سقف ساده روش مدرن و جدید برای زیبا کردن سقف است که مناسب برای فضای خانه و اداره است. تفاوت هزینه‌ی این دو سقف مربوط به طرح‌دار بودن سقف دکوراتیو هست و این قیمت به دلیل زیاد بودن پرت مصالح، اجرت نصب و بتونه‌کاری افزایش پیدا میکنه. به طور مثال، هزینه متریال رو 75 درصد و دستمزد رو 25 درصد درنظر می‌گیریم. اگه قیمت تمام شده‌ی سقف کناف ساده متر مربعی تومان باشه، هزینه متریال و دستمزد میشه. فروشگاه تهران درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد حریق، درب ضد آب، درب آکوستیک و درب ضد سرقت فلزی همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند. حتی شما میتوایند خرید اینترنتی درب را با سرعت بالا و راحت انجام دهید.

همچنین به دلیل بالا بودن میزان رطوبت در حمام و سرویس بهداشتی نیز، استفاده از کناف ضد رطوبت پیشنهاد می گردد. کناف را می توان در تمام سقف و یا تنها در بخشی از سقف اجرا نمود. به طور مثال امروزه اجرای کناف دور لوستر و یا اجرای کناف آرک آشپزخانه رواج بسیاری یافته است. این امر سبب می شود که سقف کناف کاری از حالت ساده و یکدست خارج شده و زیبایی آن دوچندان گردد.

سقف کاذب برای پذیرایی

از پانل های مقاوم در برابر آب می توانید در حمام و سرویس بهداشتی خود استفاده کنید و از پانل هایی سقف کناف که در برابر حریق مقاومت خوبی دارند در آشپزخانه می توانید بهره مند شوید. همچنین بعضی مدل کناف سقف ها عایق صدا هستند و می‌توانید در منازلی که محیطی آپارتمانی دارند آن ها را مورد استفاده قرار بدهید. کناف کاری سقف قابلیت اجرا در همه ی مدل ها و طرح ها را دارد و شما می توانید با کمی جستجو طرح ایده آل و مورد نظر خود را پیدا کرده و اقدام به طراحی و اجرای آن کنید؛ این مورد خود از مزیت های سقف کناف می باشد که رغبت افراد را برای انتخاب کناف سقف بیشتر کرده است. مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک یکی از مدل های جدید و به روز می باشد که طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید از این متریال بی رقیب و خاص برای زیبا سازی فضاهای مختلف خود استفاده کنید.

لیست قیمت اجرای سقف کاذب (پنل RG 9.5 ) :

این ویژگی از کناف سبب می گردد که با توجه به دکوراسیون داخلی و نیز سلیقه های مختلف، آن را رنگ آمیزی این سایت را مرور کنید کنند. این امر به ویژه به هنگام وقوع زلزله از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به تنوع مدل کناف کاری ، این سقف نمای زیبایی در فضای منزلتان ایجاد می نماید. کناف کاری سقف امکان پیاده سازی نورپردازی های زیبا و متنوعی را فراهم می نماید.

  • از سوی دیگر با استفاده از این نوع سازه ریخت و پاش تا حد زیادی کاهش می‌یابد.
  • ووید یا گشودگی در سقف، نمایی بلند و باشکوه به بخش هایی از فضای خانه می دهد و غالبا در ساختمان های مسکونی لوکس که علاوه بر چندین طبقه بر روی هم، مشکلی هم با کاهش زیربنای طبفات بالا ندارند، اجرا می شود.
  • همانطور که گفته شد، به طور کلی سقف‌های کناف به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.
  • کناف می تواند به عنوان یک پوشش ضد حریق و ضد آب بر روی سازه نصب شود.
  • با توجه به اینکه محدودیت های وجود تاسیسات در سالن پذیرایی وجود ندارد، کار طراح بیشتر معطوف به بحث زیبایی شناسی خواهد شد.

شما می‌توانید اشکال ساخته شده توسط سقف‌های کناف را با نورپردازی‌های زیبا و خاص ترکیب کنید تا بتوانید یک سقف منحصر به‌فرد داشته باشید. انواع مدل های جدید سقف کاذب برای آشپزخانه را میتوانید در “مدل سقف آشپزخانه” ملاحظه کنید. سقف خانه‌ها که به عنوان دیوار پنجم هر خانه شناخته می‌شود، از ارکان اصلی دکوراسیون به حساب می‌آید.

سقف کناف چیست؟ انواع و قیمت آن-کناف آوگون

این پنل ‌ها مناسب فضا های بزرگ مانند بیمارستان ها و مساجد می باشند و رنگ معمول مورد استفاده در آن ها قرمز است. این به ما کمک می کند تا احساس فوق العاده ای از ایمنی داشته باشیم. ارتباطی بی نظیر بین فرم و عملکرد وجود دارد که فضاهایی که در آن زندگی می کنیم را افزایش می دهد و از آن محافظت می کند. این باعث می شود تا هوای سالم برای تنفس فراهم شود و همچنین بر نحوه تفکر و احساسات ما نیز تاثیر می گذارد. سلام تایل های سقفی عموما رنگ سفید هستند ولی طرح های مختلفی دارند.

ووید یا گشودگی در سقف، نمایی بلند و باشکوه به بخش هایی از فضای خانه می دهد و غالبا در ساختمان های مسکونی لوکس که علاوه بر چندین طبقه بر روی هم، مشکلی هم با کاهش زیربنای طبفات بالا ندارند، اجرا می شود. این سبک طراحی در خانه های کوچک دوبلکس که لازم است بخشی از سقف برای ایجاد ارتباط بین دو فضا برداشته شود هم اجرا می شود. اما در دکوراسیون داخلی مدرن، اغلب قطعات آینه به شکل اجزا بزرگ با چیدمان مدرن و رنگ های گوناگون پیاده می شود و ابعاد آینه ها حتی ممکن است به بلندای یک دیوار باشند. در سقف هایی که برای تزیین آن ها از آینه استفاده می شود لازم است به محدودیت های وزنی و نصب کاملا دقیق و ایمن آن ها دقت شود. به عبارتی، کاغذ دیواری های سقفی را می توان نوعی پوستر بزرگ مقیاس یا نقاشی آماده تزیین سقف قلمداد کرد.

در این روش دیگه نیاز به محاسبه متراژ کار نیست و پیمانکار بر اساس وضع موجود و با در نظر گرفتن هزینه مصالح و هزینه‌های جانبی، قیمت مقطوع اعلام می کنه. اگه از بالا به سقف نور بتابه، سطح سایه‌ای که روی زمین ایجاد میشه سایه انداز است. در واقع همون مساحتی که سقف کناف اجرا شده، بدون درنظر گرفتن فرورفتگی‌ها و بیرون زدگی‌های سقف. هزینه‌ی انجام هر گونه برش کاری معمولاً به صورت توافقی بین کناف کار و مشتری مطرح میشه.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی