پاسخ به سوالات متقاضیان گواهینامه رانندگی

در برخورد با یک مصدوم بیهوش مهم ترین اقدام چیست؟ ۱۸- در برخورد با مصدوم بیهوش ، مهم ترین اقدام کدام است ؟ بزرگ ترین منبع آلودگی هوا در کلان شهرها کدام است؟ تیم وب سایت تست درایو همیشه تمام تلاش خود را کرده است تا تازه ترین اخبار دست اول درباره گواهینامه رانندگی را در اختیار هنرجویان قرار دهد. اگر یک ماه تا ۴۰ روز گذشته می توانید از طریق شماره هایی که اعلام شده از روند صدور گواهینامه خود مطلع شودید، در نظر داشته باشید که گواهینامه فقط به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد. انواع سوالات ایین نامه که بخواهیم جدا کنیم نداریم قبل از سال 98 ما سوالات فنی ایین نامه و سوالات ایین نامه اصلی داشتیم که در دو مرحله امتحان می گرفتند اما الان در حال حاضر فقط یک ازمون داریم ازمون اصلی ایین نامه هست که شما فقط یکبار امتحان می دهید. در واقع شما باید با حل نمونه سوالات آیین نامه رانندگی نقاط ضعف خود را پیدا کنید مثلا با حل یک آزمون اصلی آیین نامه ۳۰ سوالی متوجه می شوید که به دوسوال حق تقدم و دو سوال مربوط به تابلوهای راهنمایی و رانندگی اشتباه پاسخ داده اید .

در پاسخ باید بگوییم که سوالات فنی این آزمون به مراتب دشوارتر از سایر سوالات است. اگر میخواید بدانید در آزمون آیین نامه چند غلط مجاز است ،ابتدا باید بدانید که تعداد سوالات امتحان آیین نامه 30 سوال است و مدت زمان امتحان آیین نامه 20 دقیقه است و شما باید در این 20 دقیقه به سوالات پاسخ دهید و نمره ی قابل قبولی در این امتحان کسب کنید. بازدید مخزن آب رادیاتور چه زمانی باید انجام شود؟ میدانید این یعنی چه؟ اگر به هر دلیلی نتوانستید در عرض زمان مشخص شده، یعنی 20 دقیقه، به 26 سوال پاسخ صحیح دهید، شما مردود شدهاید و هیچ توضیح دیگری در این مورد وجود ندارد. متاسفانه طبق آمار گرفته شده در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ , تعداد مردودی در این امتحان از یک کلاس ۳۰ نفره حدودا در هر بار امتحان به ۲۵ نفر هم میرسید و این یعنی اکثریت در این امتحان مردود میشوند و مدتها زمان گرفتن گواهینامه رانندگیشان به عقب میافتاد. اگر قرار است باایستید، دور بزنید، بپیچید و هر تغییر جهتی که اعمال میکنید، راهنما را فراموش نکنید. دور زدن از روی خط پر و یا یک خط ممتد…

۱۹- بی احترامی به سایر کاربران ترافیک ، دشنام و ناسزا گفتن به سایرین در حین رانندگی نشان دهنده چیست ؟ کاربر پس از تشکیل حساب کاربری، به صفحه فرم کامل ثبتنام هدایت شده و نام و نام خانوادگی کاربر در قسمت مربوط به کاربران (بالا سمت چپ) نمایش داده خواهد شد. چراغ هایی که حضور وسیله نقلیه و عرض آن را از سمت جلو نشان می دهند کدام است؟ ۵- کدام یک از موارد در خصوص عبور از روی خط آهن صحیح می باشد ؟ ۴- کدام یک از پاسخ های زیر در خصوص نقص در سیستم جلو بندی و یا شکستگی آن صحیح می باشد ؟ انجام کدام یک از اعمال زیر در خصوص زخمی های صحنه تصادف نادرست است؟ ۱۱- کدام مورد زیر منظور و مفهوم رانندگی با سرعت مطمئنه را بیان می کند ؟ ۱۶- کدام یک در مورد ضد یخ صحیح می باشد ؟ مهم ترین مزیت ترمز ضد قفل چیست؟

۶- در راه هایی که مسیر حرکت وسایل نقلیه به علت وجود موانع ثابت اعم از وسایل نقلیه پارک شده ، مصالح ساختمانی ، اشیا ، عملیات عمرانی ، حفاری و خرابی راه بسته و یا برای عبور از مسیر مجاز کافی نباشد ، حق تقدم عبور با وسیله ای است که … ۱۲- در سه راه ها حق تقدم عبور با وسیله نقلیه ای است که … ۱۲- شما اولین نفری هستید که به محل حادثه می رسید کدام مورد زیر را باید انجام دهید ؟ توصیه می کنم محموعه ای فوق العاده از مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب را با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید و بخوانید و با احتمالی نزدیک به ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه مقدماتی قبول شوید . برای دریافت گواهینامه رانندگی شما می بایست در دو مرحله آزمون، امتیاز قبولی را به دست بیاورید. ۱۳- علائم اخباری برای گرفتن سبقت در روز کدام است ؟ از چند متری ورودی پل ها سبقت گرفتن ممنوع است؟ ۱- در چند متری ورودی تونل ها ، سبقت گرفتن ممنوع است ؟ در این مراکز باید هزینه گرفتن گواهی نامه بین المللی که بسته به درخواست شما مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود را پرداخت کرده و فرم مربوط به اخذ گواهی نامه بین المللی را به زبان فارسی و انگلیسی پر کنید.

خط کشی ممتد طولی در سوالات آیین نامه اصلی به معنای عدم مجوز عبور راننده از روی خط است. اما برای کسانی که میخواهند بسیار آرام و با دقت این کتاب را بخوانند، چیزی حدودا ۱۰ ساغت خواندن کتاب آیین نامه رانندگی زمان میبرد … در سالهای اخیر با اضافه شدن بخش فنی سوالات و بخش فرهنگ رانندگی و بخش امداد و نجات رویکرد قبولی در آزمون آیین نامه به سمتی رفته است که راننده هر آنچه لازم است بداند تا بتواند در طول دوران رانندگی و حتی زمانی که به عنوان همراه در کنار راننده نشسته باشد را انجام دهد تا کمترین خطر برای خود و سایر افراد ایجاد شود. دکتر رانندگی به شما توصیه میکند ابتدا کتاب آیین نامه و یا جزوه آموزشی خود را به خوبی بخوانید و هنگامی که احساس کردید به تسلط کافی رسیده اید در آزمون های آنلاین آیین نامه دکتر رانندگی شرکت کنید و میزان آمادگی خود را بسنجید . با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با اطمینان و آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت نمایید و قبول شوید. امتحان آیین نامه از دو بخش تشکیل می شود که بخش دوم حالت رسمی تری دارد و توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می شود.

آزمون آیین نامه مقدماتی راهنمایی رانندگی با جواب ( Preliminary driving license test ) . در رابطه با فاصله زمانی بین آزمون ها نیز بهتر است همه ی آزمون ها را باهم ندهید و به این شکل عمل کنید که :ابتدا آزمون اول را به طور مثال بدهید سپس با بررسی جواب های اشتباه نقاط ضعف خود را پیدا کنید و با مراجعه به کتاب آیین نامه نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنید سپس آزمون دوم را بدهید و همین روند را طی کنید . چگونه خودرو خود را حرفهای پولیش کنیم؟ با دیدن این تابلو شما حق توقف خودرو و پارک کردن خودرو تا فاصله 15 متر از هر طرف تابلو را ندارید . حتی اگر قصد ترک کردن خودرو را نداشته باشید هم اجازه ایستادن ندارید. این علامت به این معنی است که در این محل نمیتوانید حتی برای لحظه ای بایستید . چیزی که برای قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی در ماه های مرداد, تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ به آن احتیاج دارید در این صفحه قرار دادیم.

توجه داشته باشید که با استفاده از نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب تسلط بالایی برای آزمون پیدا خواهید کرد. در این حالت باید زمانی در حدود ۴ الی ۶ ساعت برای خواندن کامل کتاب بگذرانید، اما این زمان برای کسانیست که عادت به تند خوانی دارند. سلام امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۹۷ من بالاخره بعد ۳ بار رد شدن در ازمون شهری قبول شدم، دوستان یه پیشنهاد حتما جدی بگیرید اگر می تونید از تجربیات امتحان شهری رانندگی دوستان دیگه کمک بگیرید من خودم این کارو کردم امروز قبل از اینکه نوبتم بشه رفتم با چند نفر که چندین بار بود رد شده بودن صحبت کردم نظرات جالبی بهم گفتن مثلا یکی شون میگفت: دنده ماشین بد جا میره و باید کلاچ و یکی دو بار بگیری ول کنی تا دنده خوب جا بره، و اینکه درباره سرهنگ می گفتن که به پارک دوبل خیلی حساسه اگر پارک دوبل و خراب کنی در جا ردت می کنه. هنرجویان گرامی لطفا توجه داشته باشید با توجه به تماس های مکرر شما عزیزان در خصوص ارسال نشدن به موقع گواهینامه رانندگی لطفا از طریق شماره هایی که در بخش نظرات همین پست از سوی کاربران سایت تست درایو ارسال شده است پیگر باشید.

شما باید تستها را در ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بزنید و اگر طبق قوانین جدید راهور شما ۴ غلط داشته باشید باز هم قبول هستید. برای صدور گواهینامه باید هزینه قبض پستی به مبلغ … یکی از مهمترین دغدغههایی که بسیاری از کسانی که برای یادگیری آموزش رانندگی اقدام کرده اند از آن رنج میبرند، مردود شدن در آزمون آیین نامه اصلی میباشد. یعنی شما باید حدودا ۲۲۴ صفحه از کتاب آیین نامه را با دقت بسیار زیاد بخوانید. ۲۱- در ارزیابی مصدومین کدام یک از مصدومین را باید در اولویت انجام کمک های اولیه قرار داد ؟ در اجرای تکلیف قانونی بند (ن) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و با توجه به ضرورت تسریع در توسعه محافظت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج، هیأت وزیران «اساسنامه صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج» را به تصویب رساند. در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، هیئت و زیران در اجرای حکم مندرج در بند (ز) تبصره (۱۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور درخصوص نحوه معافیت های بیمه ای بیمه شدگان بدون کارفرما در سازمان تأمین اجتماعی براساس دهک های درآمدی، آیین نامه اجرایی این بند از قانون را با هدف ساماندهی اقشار تحت پوشش بیمه ای مشمول کمک دولت، به تصویب رساند.

یکی از مهم ترین سوالاتی که همواره افراد پیش از شرکت در آزمون آیین نامه مطرح می کنند این است که آیا خواندن سوالات پر تکرار می تواند مفید باشد و آیا می تواند به ما برای قبولی در این آزمون کمک کند یا خیر؟ بی شک یکی از هیجان انگیزترین لحظه برای هر هنرجو دیدن بار اول تصویر گواهینامه رانندگی است، چراکه استرس آزمون آیین نامه رانندگی و همچنین آزمون شهری همه و همه با دیدن تصویر گواهینامه رانندگی از بین خواهد رفت. ۸- برای گردش به چپ در راه های بیرون شهر که منحصر به دو خط عبور رفت و برگشت بوده و مانع فیزیکی وسط جاده نداشته باشد رانندگان موظفند وسایل نقلیه را … همچنین در تصویر زیر به طور خلاصه سرعت مجاز در راه های مختلف را خواهید دید. کدامیک از موارد زیر حین رانندگی در شب اشتباه است؟ چرا نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی تاثیر زیادی در قبولی دارد ؟

📢هنرجوی گرامی اگر بعد از ۴۰ روز هنوز گواهینامه رانندگی خود را دریافت نکردید می توانید از روش هایی که در ادامه گفته ایم گواهینامه خود را رهگیری کنید. این یکی از روش های رهگیری گواهینامه رانندگی یا استعلام صدور گواهینامه می باشد . ابتدا از اینجا وارد سامانه رهگیری مرسولات سازمانی شده و طبق تصویر زیر از بخش “جهت جستجو ابتدا نوع سند را انتخاب نمایید” گزینه گواهینامه را انتخاب نمایید، سپس از کادر شماره ملی، شماره ملی خود را وارد نمایید، تصویر امینتی نمایش داده شده را در کادر اعداد کنترلی وارد نمایید و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید. ۱۵٫ به هنگام گردش به راست کدامیک از موارد زیر را باید رعایت کرد؟ ترمز سرویس (ترمز پایی) مطابق با الزامات استاندارد خودرویی باید بر. یعنی فرقی ندارد سطح تسلط شما به مباحث زیاد یا کم باشد به هر حال قادر به پاسخگویی به این سؤالات هستید زیرا که به صورت استاندارد تألیف شده است. زمان پاسخگویی به آزمون محدود است. اما در جزییات بخصوصی همچون سوالات فنی مربوط به موتور سیکلت تفاوت هایی وجود دارد.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی