فروش و نصب انواع آسانسور لوکس و لاکچری شرکت آسانسور و پله برقی هیرو

نصب آسانسور شامل موارد طراحی و جانمایی قطعات و نصب درب و ریل و سپس تولید کابین بر اساس ابعاد ریل کار شده می باشد . در مرحله بعد از ساخت کابین عمل مونتاژ قطعات داخل چاه مثل یوک و بکسل و…. نصب آسانسور با بازدید شرکت های بازرسی استاندارد و تحویل آن به کارفرما پایان می یابد. عدم نیاز به پیش بینی موتورخانه در بالای چاه و امکان قرار دادن آن در فضای دورتری از چاه نیز از مزیتهای این نوع آسانسورها می‌باشد. اصلی‌ترین کلیدها، کلیدهای شاخص طبقات هستند که بر روی پنل شستی داخل کابین آسانسور نصب شده‌اند. کلیدهای شاخص طبقات، معرف طبقات هستند که با عدد، حروف و یا ترکیبی از عدد و حروف نمایش داده می‌شوند.

لذا توجه به کیفیت و برند موتور در هنگام خرید آسانسور و پس از آن در هنگام استفاده ، سرویس و نگهداری درست و اصولی آن می تواند منجر به افزایش عمر مفید موتور آسانسور بشود . روغن کاری به موقع وتعویض روغن گیربکس در موتور آسانسور های کششی در زمان مقرر بسیار مهم است . اخیراًآسانسورهای هیدرولیکینیز جای خود را در بین کاربران خانگی باز کرده‌اند. (البته امروزه با استفاده از درایو و سیستم خنک‌کننده می‌توان به سرعت ۱ متر به صورت معمول دست یافت. آسانسورهای هیدرولیک با موتور الکتریکی و پمپ فشار روغن و جک هیدرولیک کار می‌کنند. در این انواع آسانسور تنها در حرکت رو به بالا نیاز به کار کردن موتور وجود دارد و حرکت رو به پایین آسانسور تنها با باز شدن شیر پاوریونیت صورت می گیرد. به صورت کلی، می‌توان گفت میزان انرژی مصرفی آسانسورهای هیدرولیک برابر با آسانسورهای کششی است.

حقایق جالب آسانسور ها در اطراف ما

سال ۱۸۵۳ ساخت آسانسوری توسط فروست Frost و استروت Strutti که بجای پیچیده شده طناب به دور استوانه از وزنه مرجع تعادل استفاده گردید. گفته می‌شود ناصرالدین شاه پس از بازگشت از فرنگ دستور نصب آسانسوری در کاخ گلستان صادر کرد. بعدها آسانسوری در پالایشگاه آبادان در زمان احمدشاه نیز نصب شده است؛ اما امروزه دیگر اثری از این آسانسورها وجود ندارد. در اواسط قرن 19 میلادی آسانسورها با نیروی بخار عمل می‌کردند و معمولاً در کارخانه‌ها و معادن برای حمل بار از آنها استفاده می‌شد. بشر به همراه پیشرفت در تمدن و زندگی روزمره خود، این نیاز را هر روز بیش از پیش احساس می‌کرد که علاوه تمامی امکانات و ابزاری که جهت جابجایی افقی برای خود بوجود آورده بود، نیازمند ابزاری جهت جابجایی خود و وسایل و بارهای خود در راستای افقی است.

اجزاء و قطعات آسانسور

فروش و نصب انواع آسانسور لوکس و لاکچری شرکت آسانسور و پله برقی هیرو

آسانسورهای هیدرولیکی را معمولا در کارخانه ها، آسانسورهای مخصوص حمل بار، آسانسورهای جابجایی خودرو و غیره که ظرفیت بین 300 تا 3000 کیلوگرم دارند استفاده می گردد. از جمله مسائل مهمی که در طراحی آسانسورها که سازندگان به آن توجه خاصی دارند، مساله ظرفیت آسانسور است. در فرایند آنالیز ظرفیت آسانسور، امکان تخمین سرعت و قدرت آن وجود دارد؛ هم چنین می توان تعداد افرادی که جابجا می شود را تعیین کرد. در صورت عدم رعایت استانداردها در تعیین ظرفیت آسانسور، میزان رضایتمندی افراد و مشتریان هم کاهش قابل توجهی خواهد داشت. زیرا چنانچه ظرفیت آسانسور از حد استاندارد کم تر باشد، در هر بار توقف کابین تنها افراد محدودی می توانند جابجا شوند و افراد دیگر باید تا مدتی منتظر بمانند که از این نظر نارضایتی زیادی از این مساله خواهند داشت. برندهای مختلفی سیستم های آسانسور را طراحی و تولید می کنند که ضروری است فقط محصولات برندهای معتبر که سابقه درخور توجهی در این حوزه دارند انتخاب و خریداری شود.

مجموعه کتاب های راهنمای جامع نصب آسانسور و پله برقی و راهنمای جامع سرویس آسانسور و پله برقی منتشر شد.

زمانیکه دریچه (بین سیلندر و مخزن است) باز باشد، روغن به آسانی به جای قبلی خود برمیگردد. اما اگر دریچه بسته شود، روغن با فشار وارد استوانه سیلندر میشود.زمانی که روغن در سیلندر جمع شود، این فشار به پیستون منتقل شده و کابین آسانسور به بالا حرکت خواهد کرد. وقتی آسانسور به طبقه مورد نظر نزدیک شد، سیستم کنترل علامتی به موتور الکتریکی فرستاده تا کار تلمبه به آرامی قطع شود.

  • این شرکت که در سال 2013 بیش از 45 درصد از بازارهای داخلی را در اختیار داشت ، گفت که مدل ..
  • اگر مطمئن نیستید که چه اندازه آسانسور مسافربری را انتخاب کنید، تیم فنی ما می‌تواند در مورد آسانسور مناسب برای پروژه شما مشاوره دهد.
  • آسانسور مقدار زیادی از انرژی الکتریسیته موجود در ساختمان‌های مسکونی و تجاری را مصرف می‌کند، از این رو نوسان در مقدار ولتاژ ورودی می‌تواند کارکرد موتور آسانسور را تحت تاثیر قرار داده یا حتی امکان صدمه دیدن سیستم کلی آسانسور را افزایش دهد.
  • آسانسور ایمنی که اوتیس معرفی کرد، در صورت قطعی کابل، ترمز های تعبیه شده به صورت خودکار فعال شده و از سقوط ناگهانی جلوگیری می کنند و آسانسور هیچگاه خساراتی مانند قبل به بار نمی آورد.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی