خرید پاسپورت سنت لوسیا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی اقامت دائم اروپا-بیات گروپ

صاحبان پاسپورت سنت لوسیا می توانند به بیش از 115 کشور جهان که در زیر آمده است، بدون نیاز به ویزا سفر کنند. لازم به ذکر است که سفر بدون نیاز به ویزا به کشورهای ذکر شده تابع تغییرات آخرین قوانین می باشد، لذا به شدت توصیه می شود قبل از سفر با مقامات مربوطه جهت اطلاع از آخرین تغییرات تماس گرفته شود. (سهم غیر قابل استرداد، خرید ملک یا سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی). اداره مهاجرت کشور سنت لوسیا، طی یک بیانیه رسمی، اعلام کرد که اداره اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور مجدداً پرونده‌های متقاضیان ایرانی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

معلومات پیرامون کشور

اجازه دهید ما نیز به شما کمک کنیم تا آن را بفهمید تا بتوانید تنوع ایجاد کرده و به خودتان این اختیار را بدهید که به جایی بروید که با شما بهترین رفتار را دارد. زوج ها 140،000 دلار (با تخفیف از قیمت قبل از COVID 165،000 دلار) هزینه خواهند کرد. در نمودار زیر می توانید نوسانات نرخ بیکاری در سالهای گذشته تا سال 2018 را مشاهده فرمایید. (این برنامه نوظهور به علت سرعت و قیمت پایین، بسیار مورد توجه می باشد).

بخش فراساحلی پر جنب و جوش در مقایسه با دیگر جزایر کارائیب ، سنت لوسیا دارای یک بخش دریایی بین المللی پر جنب و جوش است که به مردم اجازه می دهد در همه زمینه های خدمات مالی ، به عنوان مثال ، ایجاد شرکت های بین المللی و باز کردن اعتمادها مشارکت کنند. لازم به ذکر است که می توانید افراد وابسته را به مدت 5 سال پس از تأیید درخواست خود ، برای هزینه های اضافی اداری و بررسی دقیق اضافه کنید. یک خانواده چهار نفره نیز می توانند به قیمت تخفیفی 250،000 دلار برای مدت نگهداری شش ساله دسترسی پیدا کنند ، یا می توانند مبلغ سرمایه گذاری را به 300،000 دلار افزایش دهند و دوره نگهداری را به 5 سال کاهش دهند. با این وجود ، می توانید انتظار داشته باشید که در هتلی گران قیمت یا اقامتگاهی به نوعی سرمایه گذاری کنید ، و معمولاً قیمت آنها کمی گران خواهد بود-این یک امر معمول در برنامه های CBI است که شما را ملزم به خرید از لیست از پیش تایید شده املاک می کند.

شرایط و هزینه مهاجرت به کشور سنت لوسیا 2021

سنت لوسیا دارای آب و هوای گرمسیری گرم است که با باد های شمال شرقی همراه می باشد. ۳- سرمایه گذاری در یک پروژه سرمایه گذاری تاییدشده با حداقل سرمایه ۳.۵ میلیون دلار به همراه ایجاد سه شغل دائمی و یا سرمایه گذاری مشترک ۶ میلیون دلاری ( هر شریک حداقل یک میلیون دلار) به علاوه ایجاد ۶ شغل دائمی . شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

پاسپورت سنت لوسیا و شرایط اخذ پاسپورت و تابعیت سنت لوسیا در این مقاله مورد بررسی علمی و تخصصی قرار خواهد گرفت. تمامی نکات مرتبط با اخذ تابعیت و پاسپورت سنت لوسیا به صورت ساده و خلاصه بیان خواهد شد. این کشور کوچک همانند کشورهای مشابهی مانند دومینیکا، سنت کیتس و گرانادا، سیاست جلب منابع مالی از طریق سرمایه گذاران را به منظور بهبود شرایط اقتصادی خود در پیش گرفته است.

پس از تصویب متقاضی و خانواده اش ممکن است متقاضی بخواهد در اوراق قرضه دولتی سرمایه گذاری کند این سرمایه گذاری باید تا ۵ سال حفظ شود. سرمایه گذاری در اوراق قرضه بسته به تعداد خانواده متفاوت می باشد. هزینه های بالا هزینه های اداری و مراقبت ویژه ، به ویژه هزینه 50،000 دلار برای گزینه های سرمایه گذاری جایگزین به غیر از کمک به صندوق توسعه ، سنت لوسیا را در قیمت بالاتری نسبت به کشورهای همسایه قرار می دهد.

خرید پاسپورت سنت لوسیا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی اقامت دائم اروپا-بیات گروپ علاوه بر این، در تاریخ 28 مه 2015، اتحادیه اروپا یک توافقنامه کوتاه مدت با سنت لوسیا را امضا کرده است که اجازه می دهد، دارندگان یک پاسپورت معتبر سنت لوسیا اقامتی 90 روزه در هر دوره 180 روزه را در کشورهای حوزه شنگن و اتحادیه اروپا داشته باشند. اخذ پاسپورت سنت لوسیا یکی از مقاصد پر تقاضا برای عموم است ، دریافت و اخذ پاسپورت سنت لوسیا با توجه به شرایط ویژه ای که این کشور دارد کار دشواری است و بدون مشورت و کمک کارشناسان با تجربه امکان اخذ پاسپورت سنت لوسیا وجود ندارد . ضروری‌ترین مدرکی که هنگام سفر به کشورهای خارجی درخواست می‌شود، پاسپورت است.دریافت پاسپورتبه عنوان یکی از اسناد هویتی در فرآیندهای مهاجرت و یا سفرهای تفریحی به شمار آمده و اعتبار داشتن آن از ارزش بالایی برخوردار است.

سنت لوسیا کشوری بسیار با ثبات است، عضو کشور های مشترک المنافع، جامعه کاراییب، سازمان ایالات شرق کاراییب و سازمان بین المللی مناطق فرانسوی زبان جهان میباشد. سنت لوسیا یک دموکراسی پارلمانی است و ملکه الیزابت دوم ریاست دولت آن را بر عهده دارد. زبان رسمی سنت لوسیا انگلیسی است اما گویشی از زبان فرانسه نیز به طور گسترده در این کشور صحبت می شود. سنت لوسیا جزیره‌ای آتشفشانی در دریای کارائیب در اقیانوس اطلس است. کرانه‌های این کشور از سواحلی آتشفشانی، سایت‌های شیرجه از روی صخره، تفرجگاه‌های لوکس و روستاهای ماهیگیری با آب‌وهوای گرمسیری در تمام طول سال تشکیل شده و، بنابراین، مقصد آغازین تمام‌عیاری محسوب می‌شود. با اینکه ۹۵ درصد جمعیت سنت لوسیا به زبان فرانسوی کرئول صحبت می‌کنند، زبان رسمی کشور انگلیسی است.

جزیره سنت لوسیا در نقشه شبیه به آووکادو یا انبه است و به راحتی بر روی نقشه قابل تشخیص سنت لوسیا پاسپورت است. طبیعت زیبای سنت لوسیا و حیات وحش از جاذبه های اصلی این جزیره است. همچنین برای غواصی و لذت بردن از مرجان های دریایی، اسب آبی و لاک پشت های دریایی خیلی گزینه خوبیست. این جزیره یکی از کوچکترین کشورهای دنیاست که حدودا 178،015 نفر جمعیت دارد. البته هر ساله این تعداد افزایش می یابد چون بسیاری از بازنشستگان آمریکایی ترجیح می دهند دوران بازنشستگی خود را در اینجا سپری نمایند.

  • واحد پول سنت لوسیا دلار کارائیب شرقی با واحد جزء سنت می باشد.
  • سیتیزن‌شیپ اینوست، برای تأیید مقدماتی دولت، بررسی‌های اولیه را در خصوص گذرنامه‌تان انجام می‌دهد.
  • با اینکه ۹۵ درصد جمعیت سنت لوسیا به زبان فرانسوی کرئول صحبت می‌کنند، زبان رسمی کشور انگلیسی است.
  • مقرارات تابعیت از طریق سرمایه گذاری سنت لوسیا در مقرر شماره ۸۹ سال ۲۰۱۵ ذکر شده است.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی