خرید و قیمت پیراهن جین مردانه سنگشور .اورجینال سایز بندی جور از غرفه بوتیک پلاک 13 باسلام

خرید و قیمت پیراهن جین مردانه سنگشور .اورجینال سایز بندی جور از غرفه بوتیک پلاک 13 باسلام

برای داشتن یک استایل جذاب، می توانید این بلوز را با انواع شلوارهای لی و کتان با رنگ تیره ست نمایید. از لحاظ دوخت و کیفیت پارچه دارای بالاترین کیفیت می باشد. پیراهن جین زغالی ارجینال بسیار ضخیم هست و برای فصل پاییز انتخاب درستی هست . آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

از ابداع اولین جین آبی جهان تا ابداع تکنیکهای طراحی لبه دار تا توسعه راه های جدید کار کردن.. ما نیروهای جوان مستعد را تشویق می کنیم و هر فردی که محصول جین ما را بخواهد حمایت می کنیم. شاید فکر میکنید چون لاغر هستید با انتخاب لباس هایی که سایز بزرگتری دارند چاق تر به نظر میرسید اما سخت در اشتباهید شما باید همیشه دقیقا لباس سایز خودتان انتخاب کنید نه تنگ و نه گشاد.

ونوس مد (جین کده سابق) فعالیت خود را از سال 1388 در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین کده است را آغاز نمود. پیراهن لی جیب دار در دو مدل تک جیب و دو جیب تولید می شود که مدل پیراهن جین تک جیب دارای یک جیب ساده یا دکمه ای روی سمت چپ سینه میباشد و پیراهن جین دو جیب دارای دو جیب ساده یا دکمه ای روی هر دو سمت سینه میباشد. پیراهن لی جیب دار به تنهایی پر کاربرد ترین و محبوب ترین پیراهن لی می باشد .

با انتخاب کفشی پاشنه‌دار، این استایل بی‌خطا را به دنیای پوشش رسمی وارد می‌کنید و اگر با کفش کتانی و صندل آن را ست کنید، وارد مرزهای استایل غیررسمی یا کژوال می‌شوید. در ماه‌های سرد سال با استفاده از پیراهن لی و ژاکت می‌توانید یک تیپ پاییزی مردانه زیبا و دلپسند برای خود بسازید. پیراهن لی مردانه برای هر موقعیت غیررسمی یا نیمه‌رسمی مناسب بوده و با هر آیتمی خاص و هماهنگ می‌شود. پس برای داشتن یک استایل خاص، پیراهن لی را با یک ژاکت کش بافت پشمی هماهنگ کنید.

تا 7 روز برای احترام به انتخاب مشتریان کالایی خریداری شده تعویض یا پس گرفته می خرید پیراهن جین مردانه شود. توی هر مرحله از خرید، هر سوالی داری، کافیه روی دکمه سبزرنگ پایین صفحه بزنی و توی واتساپ با پشتیبان هیلو گفتگو کنی. ارسال کالا برای عزیزانی که در تهران هستند با پیک انجام خواهد شد. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

پیراهن لی به راحتی با آیتم‌های مختلف استایل شما هماهنگ شده و در هر فصلی استفاده می‌شود. این پیراهن‌ها گزینه بسیار مناسبی برای تیپ کژوال مردانه و مجالس غیررسمی هستند. پیراهن لی یکی از محبوب ترین پیراهن ها بین جوانان و مردان است .

  • جین ایران با ارائه ی بهترین خدمات آنلاین و حضوری شما را در خرید بهترین پیراهن لی های بازار همیاری می کند .
  • چند روش برای بیشتر شدن طول عمر لباس های جین برای شما در اینجا آورده ایم .
  • می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید.
  • بخش مهمی از خوشتیپی آقایان برمیگردد به نحوه انتخاب لباس،یعنی اگر شما بدانید چه لباسی انتخاب کنید و آن را چگونه ست کنید به نوعی به خوشتیپی نزدیک میشوید.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی