خرید اقساطی مبلمان منزل و اداری فروشگاه اینترنتی چندسو | mobleseyed

وقتی که محصول ایراد پیدا میکند و به تعمیرگاه راه پیدا میکند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه مبل تختخواب شو قسطی و فروش اقساطی مبل راحتی و تختخواب شو در تهران با ما تماس بگیرید. برای خرید مبلمان اقساطی نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست، در کلکسیون مبل آرش می توانید اقساط مبلمان خود را بدون سود و کارمزد پرداخت نمایید. بازار مبل کرج اینجاست، مبل آرش با بیش از ۸۰۰ متر فضا ارائه دهنده انواع مبلمان راحتی و استیل و کلاسیک و سلطنتی، سرویس خواب، میز ناهار خوری و میز تلویزیون است.

مبل‌های تخت خواب شو با درآور مورد علاقه کسانی است که به دنبال استفاده همه کاره و کاربردی هستند. در صورت بسته نگه داشتن، مبل تختخواب شو به عنوان یک مبل عمل می‌کند. بنابراین، اغلب در سالن‌ها و اتاق‌های نشیمن استفاده می‌شود. با محاسبه گر اقساط ؛ میزان وام مورد نیاز و مدت بازپرداخت خود را مشخص کنید تا مبلغ اقساط مشخص شود. این طرح مخصوص مشتریانی است که تمایل دارند بخشی از مبلغ فاکتور را نقدی و بخشی دیگر را بصورت چکی خرید کنند.

خرید مبلمان اقساطی از تمام فروشگاه‌های فیزیکی

تولیدات این شرکت از نظر کیفیت در مقایسه با مشابه خارجی و یا تولیدات مشابه داخلی قابل قیاس نبوده و داشتن مدارک معتبر از موسسات و سازمان های مختلف داخلی و خارجی گواه آن است. شرکت سیب مبنای طراحی تولیدات خود را با پروفیل سبک صنعتی پیوند زده و این نوع پروفیل ها را جهت استحکام به عنوان سازه اصلی محصولات خود انتخاب کرده است. ابتدا محصول مورد نظرتون رو به سبد خرید اضافه کنید و در صفحه پرداخت، گزینه «خرید اقساطی» رو انتخاب کنید و اطلاعات هویتی و شماره تماس و آدرستون رو ثبت کنید. مبلغ اقساط و تعداد اقساط رو هم می‌تونید از طریق محاسبه گر اقساط در پایین همین صفحه محاسبه کنید. پس از ثبت سفارش، کارشناس ما برای اعتبارسنجی با شما تماس میگیره.

مبل تختخواب شو قسطی

در واقع این مراکز نه برای کسب سود بیشتر، بلکه به جهت ایجاد توانایی خرید در تمام جامعه، محصولات خود را به صورت قسطی به فروش می رسانند. با خرید از این مراکز می توانید مبلمان مورد نظر خود را با قیمت واقعی و ارزان تر از فروشگاه های دیگر خریداری کرده و در اقصی نقاط کشور تحویل بگیرید. اگر می خواهید خانه خود را تبدیل به خانه محبوب خود کنید اما از نظر بودجه محدودیت دارید، اجازه دهید شرایط خرید مبل قسطی در کرج خود را به شما معرفی کنیم. یک طرح فوق العاده و ویژه که به شما امکان می دهد در ازای سفته یا چک و بدون ضامن، اقلام مورد نیاز خود را انتخاب کنید و از دم قسط خریداری کنید. برای دریافت اثاثیه هیچ هزینه پنهان و بدون دردسری وجود ندارد.

باز پرداخت 2 ساله

ماموریت ما توسعه و ترویج تولیدات داخلی و کسب رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر در کیفیت ساخت محصولات و مبل قسطی برای بازنشستگان ارائه خدمات است. فرض کنید قصد خرید یک کالای 15 میلیون تومانی را دارید اما موجودی قسطا کارت شما 12 میلیون تومان است. در این حالت مبلغ 12 میلیون تومان را به وسیله قسطا کارت پرداخت میکنید و 3 میلیون تومان باقیمانده را میتوانید به وسیله دیگر کارتهای اعتباری خود پرداخت کنید. خیر، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در همه شهر ها و همه فروشگاه ها معتبر است.

  • اگر قصد خرید مبلمان اقساطی در کرج را دارید می توانید با توجه به شرایط خود و توضیحات کارشناسان ما نسبت به پرداخت اقساطی مبلمان خود اقدام فرمایید.
  • با استفاده از محاسبه گر ، مبلغ فاکتور خرید و میزان پیش پرداخت خود را وارد کنید تا مبلغ ماهیانه اقساط و مدت اقساط بدون بهره و تعداد فقره چک مورد نیاز مشخص شود.
  • تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد.
  • برای خرید مبلمان بصورت اقساطی در کلکسیون مبلمان آرش می توانید به صورت چکی و یا با سفته خرید خود را انجام دهید.
  • نه ، در صورت پرداخت بخشی از مبلغ کل بصورت پیش پرداخت به وام کمتری نیاز خواهید داشت.
  • این در حالی است که در بسیاری از کارگاه‌های مبل‌سازی از ابرهای 15 کیلویی استفاده می‌شود که در زمان کوتاهی قوام خود را از دست می‌دهند.
خرید اقساطی مبلمان منزل و اداری فروشگاه اینترنتی چندسو | mobleseyed

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی