بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌ -بهترین بک لینک

بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌

همین حالا در سطح وب فارسی و انگلیسی، سایت های مختلفی هستند که ابزارهایی مناسب کاربرانشان ایجاد کرده اند. مثلا در وب انگلیسی، سایت moz یک سری ابزار سئو رایگان و غیر رایگان دارد. در وب فارسی هم سایت های فعال در حوزه املاک ابزارهایی برای تعیین میزان اجاره، رهن، کمیسیون املاک و… ساخته اند. تا اینجای مقاله بیشتر در مورد تکنیک های کلاه خاکستری لینک سازی با شما صحبت کردم اما خب شاید بهتر باشد کمی هم در مورد استراتژی های کلاه سفید حرف بزنم.

  • از آنجا که این نرم افزارها قیمت کمی دارند، کاملاً خودکار عمل می‌کنند و بدون هیچ دردسری سبب بهبود سئو سایت شما می شوند، استفاده از آنها را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل توصیه می‌کنیم.
  • اما اگر بخواهید بک‌لینک را برای سایت دیگری بررسی کنید، می‌توانید از ابزارهایی مانند «Ahrefs Free Backlink Checker» استفاده کنید.
  • در مطلب ” الگوریتم های گوگل ” بیشتر در مورد الگوریتم های جدید گوگل صحبت کرده ایم.
  • ولی در صورت سفارش بک لینک اعتباری باید هر ماه تمدید کنید، در غیر این صورت همه لینک های ایجاد شده حذف خواهند شد که آسیب بسیار بدی روی سئو سایت خواهد گذاشت.
  • علاوه بر آن زمانی که لینک های جدید پیدا کردید، با این ابزار ارزشمند می توانید آنها را ردیابی کنید.

بنابراین بهترین حالت گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر این است که در یک صفحه با ارزش آن لینک سازی کنید. برای پیدا کردن PA و DA سایت‌ها و صفحات مختلف می‌توانید از ابزار Moz Bar استفاده کنید. بک لینک‌های فالو که از سایت‌های معتبر، مشهور و با رتبه‌های خوب گرفته می‌شوند ارزش خیلی بهتری نسبت به سایر بک بهترین بک لینک لینک‌ها دارند. به خصوص وقتی که حوزه کاری یکسانی با سایت شما داشته باشند یا به هر نحوی مرتبط باشند. یکی دیگر از روش‌های بسیار مهم و ارزشمند که بسیاری از کارشناسان سئو به آن توجه می‌کنند، انتشار رپورتاژ آگهی است. در این روش می‌توانید محتوایتان را در سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب منتشر کنید و برای چند انکر تکست مهم آن بک لینک بگیرید.

انواع بک لینک (از نظر مفید بودن)[ویرایش]

پس تعادلی بین لینک های فالو و نوفالو در زمان ساخت یا خرید بک لینک ایجاد کنید. یکی از سرویسهای سئو که در اینترنت ارائه میشود خرید بک لینک است. اما در خرید بک لینک بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که بک لینکهای ماهانه نه تنها باعث افزایش رنک سایت نمی شوند بلکه میتوانند بطور کلی باعث نابودی سئوی سایت شده و سایت شما را شامل جریمه گوگل نمایند! تمامی بک لینکهایی که توسط ما ارائه میشود دائمی بوده و هرگز حذف نخواهند شد.

  • به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود.
  • به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید.
  • فرض کنید که دو نفر داریم به نام های آقای «الف» و آقای «ب» که هر دو می خواهد فروش اینترنتی عطر را انجام دهند.
  • گرفتن بک لینک های با کیفیت برای وب سایت شما یک کار پر زحمت و زمانبر است.

بک لینک ها یکی از مهم ترین عامل های موفقیت در سئو سایت می باشند. ساخت بک لینک برخلاف تصور بسیاری از افراد اصلا ساده نیست و نیاز به شناخت روش ها و استراتژی لینک سازی و پیروی از قوانین گوگل در رابطه با کیفیت بک لینک دارد. متاسفانه همین عدم اطلاعات کافی ، به برخی از سایت ها ضربه بزرگ و سنگینی خواهد زد و دریافت لینک های بی کیفیت باعث افت رتبه سایت خواهد شد. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

چنین فرآیندی به کمک ابزارهای بک لینک یا همان «Backlink Checker» امکان‌پذیر است که لینک آن در زیر آورده شده است. در این روش باید ببینید که چه افرادی در رابطه با کسب و کار شما به صورت آنلاین مطلب منتشر کرده‌اند اما لینکی به مطالب شما اختصاص نداده‌اند. درواقع، اگر صرفاً از این روش استفاده کنید فقط بانس ریت وب‌سایتتان بیشتر خواهد شد. به‌هرحال اگر اسپم نباشد، نشانه‌گذاری اجتماعی ضرری را متوجه شما نخواهد کرد، اما برای کسب نتایج بهتر، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما تناسب دارند. به‌عنوان‌مثال، ثبت لینک وبلاگ آموزش آشپزی یا پوشاک در پلتفرم‌های تصویر محور مانند پینترست بهتر خواهد بود.

بک لینک

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی