بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر اما بسته به رده قیمتی که این لپ تاپ دارد، انتظار می‌رود که شرایط همچنان خوب باشد. به هر حال، اگر انتظار بیشتری از روشنایی صفحه نمایش دارید، شاید بهتر است که گزینه‌های بالاتر این لیست را بررسی کنید. سامسونگ با تبعیت از سری گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت موفق خود، لایه‌ای سرگرم کننده به‌نام قلم را به این محصول اضافه کرده است تا خلاقین هنری در کنار دانشجویان و دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند. نمونه برداری حرفه‌ای توسط این لپ تاپ امکان پذیر شده است و یک محصول کانورتیبل عالی را می‌توانید داشته باشید. با این حال، یکی از نقاط ضعف لپ تاپ، کلید شیفت کوتاه آن است که مدتی طول می‌کشد تا به آن عادت کنید.

اگر یک فیلم در این صفحه نمایش تماشا کنید، متوجه بزرگی و زیبایی کیفیت بهترین لپ تاپ آن خواهید شد. توانایی تشخیص جزئیات ریزتر مانند دانه‌های ریز عرق را نیز خواهید داشت. نمایشگر وضوح بالایی دارد و یقینا از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت.

  • جدا از رزولوشن صفحه نمایش، اگر شما لپ تاپ مهندسی بخرید که از نرخ رفرش بالاتر از 60 هرتز برخوردار باشد شاید بتوانید در بسیاری از نرم‌افزار ها از آن استفاده از موثر تر کنید.
  • طراحی این لپ تاپ لوکس و جذاب بوده و صفحه نمایش خیره کننده OLED هم همه چیز را تکمیل می‌کند.
  • این دستگاه دارای نمایشگری با وضوح 4K است که به شما این امکان را می‌دهد تصاویر را با بهترین کیفیت مشاهده کنید.
  • به طوری که پردازندۀ core-i3 نسل 11 از پردازندۀ core-i7 نسل 5 قوی‌تر است.
  • در سالهای اخیر حتی گوشی‌های ارزان قیمت هم صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا دارند و بر روی لپ تاپی که قرار است در صفحه بزرگ آن سالها متن بخوانید و محتوا ببینید، منطقی نیست مانیتور ضعیف داشته باشید.
در خرید لپ‌تاپ برای طراحی سایت حتماً به ظرفیت باتری و میزان نگه‌داری آن توجه کنید. لپ‌تاپی مناسب است که تقریباً 6 ساعت بتوان از آن برای طراحی سایت در حالت باتری استفاده کرد. امّا اگر به دنبال لپ‌تاب مناسب برای برنامه‌نویسی موبایل هستید عملاً باتری عملکرد مناسبی را برای شما نخواهد داشت چرا که کار با نرم‌افزاری مثل Android studio و ماشین مجازی اندروید مصرف باتری شما را افزایش می‌دهد.

بهترین لپ تاپ تا 21 میلیون : بهترین لپ تاپ مهندسی و گیمینگ ارزان

زیرا شما با نصب ویندوز، فتوشاپ، ایلستریتور و … ممکن است تا 90 گیگ از فضای حجم شما پر شود. همچنین حافظه‌های SSD داری سرعت بسیار بالایی هستند که به‌تنهایی می‌توانند سرعت اجرای برنامه‌های لپ‌تاپ شما را تا 20 برابر افزایش دهند. از طرفی کیبورد لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در زمان خرید باید به آن دقت کنید. امّا کیبورد یک انتخاب سلیقه‌ای است و شما می‌توانید قبل از خرید به ابعاد و نوع آن دقت کنید.

بهترین لپ تاپ میان رده تا ۵۰ میلیون تومان

به شما توصیه می‌کنیم یک لپ تاپ با حداقل 128 یا 256 گیگابایت حافظه SSD پر قدرت از نوع NVME تهیه کنید. حافظه های SSD از نوع NVME در طی چندین نسل عرضه شده اند که هر نسل جدید تر از سرعت بیشتری برخوردار است. بیش از 95 درصد از نوت بوک‌های آنها دارای کارت گرافیک پیشرفته و همچنین سخت افزار قدرتمند و جدید است. به طور کلی، این یکی از بهترین مارک های لپ تاپ است که ما به سادگی نمی توانیم آن را با هیچ برند معمولی دیگری مقایسه کنیم. ایسوس با فهرست رو به گسترش نوت بوک های عالی خود مطمئن می‌شود که گزینه های بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که ارزش زیادی برای پولشان می دهند. لپ‌تاپ‌های ایسوس نه تنها از نظر عملکرد و طراحی توانمند هستند، بلکه قیمت های مقرون به صرفه‌تری نسبت به رقبا دارند، که آنها را برای افرادی که چندان به برند اهمیت نمی دهند، انتخاب بهتری می کند.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی