بهترین طرح های کناف سقف 2020 قیمت روز کناف سقف اجرای کناف سقف با کمترین قیمت-کناف آوگون

آپارتمان‌های بزرگ و منازل ویلایی، در بخش پذیرایی از یک ورودی برخوردار هستند. تزئین این قسمت از پذیرایی با اهمیت بوده و طراحان داخلی به‌اندازه بخش اصلی هال باید وقت صرف کنند. در زمان طراحی دکوراسیون این بخش از سقف‌های کناف به‌شکل مربع، لوزی و با طرح‌های پشت سر هم و کوچک استفاده کرده و از طرفی جهت نور‌پردازی در بخش ورودی پذیرایی، از لامپ‌های کوچک نیز بهره خواهند برد.

بالاخره کدوم سقف کاذب رو انتخاب کنم؟

بهترین طرح های کناف سقف 2020 قیمت روز کناف سقف اجرای کناف سقف با کمترین قیمت-کناف آوگون کناف هایی که برای دیواره ساختمان از آنها استفاده می شود در حقیقت نقش جدا کننده دیوار و سقف را دارند که به شکل سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم کناف یا سیستم ساخت و ساز خشک کناف به دلیل داشتن محصولاتی چون سقف کاذب کناف و دیوار پوششی کناف و دیوار جدا کننده کناف قادر به ارایه خدمات در خور توجه به کلیه مراکز بهداشتی و درمانی می باشد . این نوع سقف های کاذب مقابل زلزله مقاوم بوده ، امکان دسترسی به تاسیسات ساختمانی را میسر ساخته ، مقاوم در برابر رطوبت ، حریق و عایق صوتی می باشد . بخش های مختلف بیمارستان و کلینیک های درمانی نیازمند سکوت فراگیر است برای همین می توان از طریق سقف کاذب کناف و دیوار کناف به این مهم دست یافت. کناف هایی که برای سقف پذیرایی بکار گرفته می شوند؛ ضخامت های متفاوتی دارند که با توجه به ارتفاع سقف انتخاب شده و کمک می کنند تا سقف بیش از اندازه کوتاه به چشم نخورد.

این نوع طراحی خاص برای کسانی که علاقه ای ندارند محیط خانه‌شان شلوغ شود بسیار ایده آل است. از کناف‌های ضد آب می‌توان در محیط‌هایی مانند آشپزخانه، استخر، سرویس‌های بهداشتی و… استفاده کرد. کناف قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد شما می‌توانید از اشکال مختلف و متنوع آن استفاده کنید و زیبایی منزل خودتان را کامل کنید. امروزه این طرح‌ها بسیار مدرن‌تر و جذاب‌تر شده است و تنوع بیشتری را می‌توانید ببینید تا انتخاب طرح دل‌خواهتان راحت‌تر انجام شود. در محدوده کناف سقف محل مناسب برای عبور تاسیسات الکتریکی و… تعبیه شده است. اما با توجه به طرح انتخابی مشتری در محل نصب برش داده میشوند و سپس آماده نصب میشوند.

مدل های جدید کناف کاری سقف و مزیت های آن را برای شما در این مطلب قرار دادیم. کناف طی چند سال اخیر جایگاه خود را در بین جدید‌ترین و مهم‌ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان‌سازی پیدا کرده است. استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون داخلی سبب ایجاد فضایی شیک و دلپذیر برای افراد خواهد کناف سقف کاذب شد. طراحان در صورت استفاده از سقف کناف آشپزخانه، امکان پیاده‌سازی آسان ایده و با هزینه کمتر از گچ را خواهند داشت. پیاده‌سازی کناف سقف پذیرایی منوط به توانمندی عملی نصاب کناف‌کار بوده و جهت اجرا کناف سقف باید از بهترین نصاب کناف احسانی در منطقه بهره ببرید.

  • در این حالت، کناف سقف از یک طرح یا شکل ساده ولی تکرار شونده در کل سقف تشکیل شده است.
  • سقف کاذب کناف پوششی عالی برای مخفی نمودن تأسیساتی است که در سقف تعبیه شده و نمایان هستند.
  • پیاده‌سازی کناف سقف پذیرایی منوط به توانمندی عملی نصاب کناف‌کار بوده و جهت اجرا کناف سقف باید از بهترین نصاب کناف احسانی در منطقه بهره ببرید.
  • در ابتدا پایه‌های نگهدارنده به سقف و بالای دیوار پیچ شده، پروفیل‌های گالوانیزه با مقطع ناودانی با گیره به پایه‌های نگه دارنده متصل شده و بر اساس طرح و نقشه مورد نظر، شبکه ایجاد می‌شود.

در ابتدا پایه‌های نگهدارنده به سقف و بالای دیوار پیچ شده، پروفیل‌های گالوانیزه با مقطع ناودانی با گیره به پایه‌های نگه دارنده متصل شده و بر اساس طرح و نقشه مورد نظر، شبکه ایجاد می‌شود. پانل‌های گچی یک‌لایه یا دولایه با پیچ به پروفیل‌های فولادی متصل می‌شوند. درز بین پنل‌ها با پودر کناف یا بتونه پوشانده شده و ماستیک روی کار اجرا می‌شود و در نهایت یک سقف یکپارچه بدون هیچ درز و شکاف مشاهده می‌شود.

واکنش «مازیار لرستانی» به شایعات در فضای مجازی

در سقف آشپزخانه ترجیح بر این است که از کناف کاری‌های مقاوم در برابر رطوبت و آتش استفاده شود. از نظر فضا نیز آشپزخانه خود به دلیل وجود المان‌های متعددی همچون کابینت و یخچال و لباس و ظرفشویی محیطی شلوغ است و نباید با اجرای طرح‌های سنگین و پیچیده به شلوغ‌تر شدن آن دامن است. مدرن یا کلاسیک بودن فضای آشپزخانه خود را مشخص کنید و بر اساس آن طرحی ساده که امکان نورپردازی مناسب را فراهم می‌کند انتخاب کنید. استفاده از کناف کاری در ترکیب با سایر روش‌های مانند سقف کشسان به دلیل سادگی و نورپردازی خوبی که به دست خواهد داد می‌تواند گزینه ایده آلی باشد.

کناف سقف پذیرایی مدرن

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی