۲ واحد صنعتی گرمسار با اشتغال‌زایی برای ۴۷ نفر افتتاح شد

تشنه دل ابراز داشت: ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی بیش از ۶۶ میلیون عدد انواع قرض ضد سرطان، انواع ویتامین، محصولات بهداشتی و آرایشی و انواع داروی خوراکی است که با راه اندازی کامل این طرح ۷۵ نفر مشغول به کار می شوند.

تشنه‌دل بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه این احد صنعتی ۹۰۰ هزار متر مربع سنگ‌بری انواع سنگ است که با راه اندازی کامل آن، ۵۰ نفر مشغول به کار می شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت صنایع گاز نور کویر خاور نیز با زیربنای چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی جنت آباد شهرستان گرمسار قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی، ۶ هزار و ۸۰۰ تن نوار لاستیک دور درب خودرو است و زمینه اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود:  معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت،  معدن و تجارت از طرح صنعتی آرتا دارو آداک در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷.۳ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی بازید شد.

تشنه‌دل بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه این شرکت سه میلیون دستگاه انواع رگلاتور علمک گاز، کنتور گاز دیافراگمی با قابلیت و بدون قابلیت قرائت از راه دور است و زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم می‌کند.

وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این شرکت ۹۰۰ تن نخ پلی استر تکسچره و ۷۰۰ نوار کش‌دار است و اشتغال ۱۲ نفر را فراهم می‌کند.

تشنه‌دل ابراز داشت: کمبود نقدینگی، تسویه نشدن بدهی شرکت‌های خودروساز (ایران خودرو و سایپا)، قطع برق و کمبود شدید نیروی انسانی از مهمترین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی این واحد تولیدی است.


منبع: https://www.irna.ir/news/84872723/%DB%B2-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%BA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DB%B4%DB%B7-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%B4%D8%AF

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی تشنه دل روز سه‌شنبه رسانه‌ها ابراز داشت: شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد.

وی افزود: شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا نیز با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی سمنان نیز مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بازدید معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت،  معدن و تجارت از ۲ واحد صنعتی شهرستان سمنان گفت: از طرح صنعتی سنگ کاران نوین با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و با پیش بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی سمنان بازدید شد.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی