کباب پز معنی در دیکشنری آبادیس

مدل‌های رغالی عطر بهتری به مواد غذایی می‌دهند؛ اما راه اندازی آن‌ها زمانبر است و باید صبر کافی برای گسترش شعله داشته باشید. این محصول یک قالب مستطیل با ورق فلزی ضخیم و مقاوم به حرارت بوده که سطح آن یک توری فلزی برای قرار دادن کباب‌ها طراحی شده است. به دلیل سوخت کامل گاز در مشعل ها و راندمان بالا، مصرف انرژی در این نوع کباب پز بسیار پایین و کاملا اقتصادی و به صرفه است. به دلیل اهمیت کسب و کار مشتریان، واحد خدمات پس از فروش ما شامل نگهداری، تعمیر، تعویض و تنظیم کباب پز ها در سراسر ایران آماده پشتیبانی از مشتریان می باشند. کباب کردن غذا در قدیم روی آتشِ چوب یا ذغال انجام می شد که کاری به مراتب سخت و زمان بر محسوب می شد.

در گذشته هیچ وسایل خاصی برای اینکار وجود نداشت و یا از وسایل های ساده که فقط بتواند سیخ ها را روی آتش نگه دارد استفاده میکردند. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. سینی کباب تعبیه شده در کباب پز باید آب بند باشد که تا قبل از شروع کباب کردن درون آن آب بریزید تا چربی کباب که درون آن می ریزد آتش نگیرد.

  • خرید آنلاین تجهیزات و ملزومات آشپزخانه های صنعتی، رستوران، فست فود، کافی شاپ و هتل ..
  • اما چون از برق استفاده می کنند قابلیت متحرک بودن خود را از دست داده اند و همین دلیل باعث شده اکثرا از این مدل برایخرید اینترنتی کباب پز استفاده نمی کنند.
  • و کلید حل مشکل درست کردن کباب خرید و تهیه ی بهترین مارم مارک کباب پر در بازار می باشد تا به راحتی در تراس خانه ی خود و یا حتی در پشت بام خانه هایتان بهترین کباب را درست بکنید.
  • کباب پز های تابشی در رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، کبابی ها، اغذیه فروشی ها، رستوران های فست فود بکار می روند.
با در نظر گرفتن همه این فاکتورها باید کباب پزی با مناسب ترین ابعاد را انتخاب کنید. اگر انتخاب شما بزرگ تر از سایز مناسب باشد؛ انرژی زیادی هدر خواهد رفت. در مقابل، اگر اندازه آنرا کوچک تر از آن چه که باید انتخاب کنید؛ زمان بسیار زیادی را باید صرف کباب زدن کنید و کباب ها سرد خواهند شد. هنگام انتخاب یک کباب پز دقت کنید که به چه امکاناتی نیاز دارید. با انتخاب کباب پزی که امکانات اضافه دارد؛ فقط مجبور خواهید بود که قیمت بیشتری را پرداخت نمایید.

کباب پز ایستاده شعله وران مدل 7 شعله

کباب پخته شده با این نوع کباب پز به دلیل نفوذ حرارت به عمق کباب و تشکیل یک لایه محافظ بر روی گوشت، مغز پخت و آبدار بوده و مواد مغذی آن حفظ می گردد. بر خلاف ادعای برخی کباب در این نوع کباب پز آبدار بوده و اصلا خشک نمی گردد. پخت و پز به روش غوطه وری غذا در مایع یا گاز، همرفت گفته می شود مانند جوشاندن سیب زمینی در آب یا پختن مرغ در فر (در علم گازها سیال هستند). در فر، همرفت همان جریان هوای گرم در اطراف غذا است که مهمترین آنها هنگام کباب کردن غیر مستقیم است.

یکی از کباب پز ها در بازار که بسیار جمع و جور می باشد و در بازار دارای طرفدار زیادی می باشد می شود به کباب پز سون شعله مدل مدل KB50 اشاره کرد. از دلایل محبوبیت این دستگاه می شود به این اشاره کرد که این کباب پز هیچ دودی درست نمی کند و هیچ گونه کثیف کاری ندارد. این دستگاه به گاز شهری وصل می شود و استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

از همین رو باید به شما بگوییم که موارد زیادی در تعیین هزینه ها دخیل هستند که از جمله می توان به ویژگی های محصول، جنس انتخابی شما و همچنین قابلیت های حرارتی آنها اشاره کرد. هر چقدر توانایی ها و ویژگی های آن بیشتر باشد قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند. در هنگام خرید به جنس صفحات گریل منقل و کباب پز توجه داشته باشید، جنس چدن به راحتی گرما را به مواد غذایی منتقل کرده و پخت کامل‌تری را به همراه دارد و با پخش شدن یکنواخت گرما، امکان خام ماندن گوشت وجود ندارد. صفحات آهنی با روکش لعابی یا تفلون گرما را به خوبی چدن انتقال نمی‌دهد و باعث هدر رفت گرما و انرژی می‌شود. در کباب پزهای گازی لوله های فلزی که شعله از آن ها خارج می شود با روکش هائی از چدن یا استیل می پوشانند. این کار سبب جلوگیری از گرفتگی سوراخ های شعله به وسیله روغن غذا و همچنین غیر مستقیم شدن حرارت می شود.

از این دستگاه می توانید برای پخت و پز جوجه کباب، کوبیده، برگ، جگر، سوسیس، و … نیز استفاده بکنید . در واقع این دستگاه برای پخت و پز هرگونه مواد غذایی مناسب بوده و در واقع شما با تهیه این مدل دیگر احتیاجی به هیچ کباب پز دیگری پیدا نمی کنید . با وجود محصولات متنوع در بازار، انتخاب یک کباب‌پز کاربردی، با دوام و از همه مهم‌تر اقتصادی کمی دشوار به نظر می‌رسد.

استیل استفاده شده در کباب پز های گازی استیل شرکت آتش مهر، استیل بگیر با ضخامت و کیفیت عالی برای این نوع محصول است. کباب پز ها بسته به نوع و کارایی که دارند قیمت های متنوعی تاب باغی دارند. قیمت کباب پزهای خانگی معمولا از 200 هزار تومان شروع میشود و مدلهای حرفه ای تر به بالای 2 میلیون تومان می رسد.

کباب پز دوگانه سوز

کباب پز معنی در دیکشنری آبادیس

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی