کابل آیفون قیمت کابل شارژر اصلی آیفون ماکروتل

کابل آیفون قیمت کابل شارژر اصلی آیفون ماکروتل

کانکتور لایتنینگ یک پورت اتصال کوچک است که در تمامی مدل های فعلی آیفون استفاده می‌شود. کابل اتصال لایتنینگ می تواند آیفون شما را به آداپتور برق، کامپیوتر، ماشین و برخی لوازم جانبی متصل کند. پیچیدن اشتباه باعث شکستگی، خراش و خرابی کابل شارژر آيفون شما می شود.

کابل کوتاه آیفونی فست شارژ Hiska LX-1015 3A 15CM

از آنجایی که چندین نوع مختلف شارژر و USB وجود دارد و همه آنها با هر دستگاهی کار نمی‌کنند؛ به همین دلیل مهم است که بدانید کدام نوع از کابل شارژر در تلفن همراه شما کار می‌کند. دنبال کردن این مقاله نه تنها به شما در دریافت جواب این سوالات کمک می‌کند، بلکه حتی متوجه می‌شوید که کدام کابل شارژر کارایی بیشتری دارد و در وقت و هزینه خود هم صرفه جویی می‌کنید. پس از افزایش محبوبیت برند اپل و رواج استفاده از آن‌ها در میان کاربران سراسر دنیا، محققان این شرکت تا نسل جدیدی از این کابل‌ها را جایگزین کابل‌های 30 پینی کنند که معاصر با نسل اول آیفون تولید و وارد بازار شده بودند.

اگر فونتی را که اپل در همه محصولاتش استفاده میکند، می‌دانید؛ می‌توانید بگویید که کابل کابل شارژر ایفون پایینی اصلی است. اولی فونت متفاوتی دارد که اپل از آن استفاده نمی کند و همچنین سایه تیره تری دارد. فروشگاه باتری اورجینال با در نظر گرفتن نیاز خریداران محترم و تجربه در ارائه باتری های اورجینال و تقویت شده همیشه در خدمت شما می باشد و مشتریان را در داشتن محصولات اصلی همراهی کنیم . از آنجا که امروزه قیمت موبایلهای هوشمند خیلی بالا رفته بهترست برای محافظت از دستگاه خود حتماً از تجهیزات اصل و متناسب با موبایل خود و از برندهای برتر استفاده نمایید.

کابل تبدیل SX-11 USB To Dual Lightning 1m

عملکردی که با خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 کسب می کنید مشابه عملکرد کابل آیفون 7 پلاس می باشد و می توان به جای همدیگر استفاده شود. خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 برای گوشی موبایل‌ اپل شما از اهمیت بالایی برخوردار است. شارژر اصلی آیفون، دارای طراحی فوق العاده جمع و جور می باشد که این آداپتور از قدرت شارژ سریع برخوردار است و ابزار کارآمدی در خانه، یا در دفتر و یا مسافرت محسوب خواهد شد. این شارژر برای آیفون 7 و 7 پلاس طراحی شدست و هم چنین قابل استفاده برای آیفون SE ، 5S، 5 ، 5C، 6 ، 6S، 6 plus، 6S plus، 7 ،7 plus ،8 ،8 plus ، X ،iPad mini و iPod touch خواهد بود. آداپتور شارژر اپل دقیقا همان شارژری می باشد که درون بسته بندی محصولات اپل قرار داده شده است.

همانطور که خرید موبایل کاری سخت است، خرید لوازم جانبی موبایل نیز کاری سخت است. شارژر موبایل، هندزفری، کابل شارژ، کیف و کاور و …، از محصولاتی هستند که پس از خرید گوشی حتما بهشتان نیاز پیدا خواهید کرد. کابل شارژ و انواع شارژر موبایل موجود در بازار دارای قیمت مناسبی هستند. به صورت کلی کابل شارژ اپل اصل کمی در بازار ایران بالا بوده و شاید این مورد خرید کابل شارژ آیفون را برای خریداران کمی سخت کند. قیمت کابل شارژ به صورت کلی بالا نیست و کابل شارژ تقلبی زیادی نیز متاسفانه در بازار موجود هستند و بهتر است در زمان خرید کابل شارژ موبایل اپل، حواستان به اصل بودن آن باشد. قیمت شارژر آیفون نیز همانند کابل شارژ و پد شارژر اپل اصل کمی بالا بوده و اگر قصد خرید شارژر آیفون اورجینال را دارید باید بدانید که قیمت شارژر آیفون اورجینال در ایران بالاتر بوده و قیمت شارژر آیفون‌ها در برخی مدل‌ها سرسام آور است.

کابل لایتنینگ همراه با آداپتور آیفون در سال ۲۰۱۲ با ورود موبایل iPhone 5 و مدتی بعد از آن با iPad 4 معرفی شده است. کابل لایتنینگ به یو اس بی مخصوص محصولات موبایل اپل می باشد که برای اکثر دستگاه ها apple قابل استفاده است که خواهید توانست لیست این دستگاهها را در ادامه کابل اورجینال آیفون 7 با دستگاه های دیگر، ملاحظه کنید. کابل شارژ آیفون 7 پلاس محصولی ست که شاید بعنوان یکی از کاربران iOS حسابی همه را به دردسر انداخته است.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی