چسب حرارتی فروشگاه آنلاین 20 ابزار فروش انواع چسب حرارتی تفنگی با قیمت مناسب

چسب حرارتی فروشگاه آنلاین 20 ابزار فروش انواع چسب حرارتی تفنگی با قیمت مناسب بدیهی است که اگر از تفنگ‌های صنعتی بزرگ‌تر در تجارت استفاده می‌کنید می‌توانید تعمیر تفنگ چسب حرارتی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال تفنگ چسب حرارتی TEC 6300 یک دستگاه پنوماتیک قوی و با کیفیت است. اگر مشکلی برای این نوع تفنگ چسب حرارتی ایجاد شود ارزش آن را دارد که ببینید چه چیزی باعث این مشکل شده و از یک متخصص بخواهید تشخیص دهد که آیا مشکل قابل رفع است یا خیر. دانستن اینکه چسب حرارتی چیست و چه سطوحی را می‌توان با استفاده از آن چسباند به شما کمک می‌کند تشخیص دهید چه زمانی به این نوع چسب نیاز دارید و چه زمانی نمی‌توانید از آن استفاده کنید. چسب‌های حرارتی محصولاتی هستند که با نام چسب تفنگی هم شناخته می‌شوند و یکی از چسب‌های مشترک بین کاربران صنعتی و خانگی محسوب می‌شوند.

فرز برقی

این محصول در قطرهای مختلفی از جمله 7، eleven و 12 میلی متر موجود است که با توجه به اندازه هویه تفنگی باید چسب متناسب با آن را انتخاب نمائید. فروشگاه اینترنتی 20 ابزار انواع چسب حرارتی در قطرهای مختلف و کیفیت های گوناگون را با قیمتی ارزان تر از سایر فروشگاه ها در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد. فروش چسب حرارتی در این فروشگاه به صورت عمده دارای تخفیف است. علاوه بر قدرت دستگاه، اندازه چسبی که می توانیم داخل دستگاه قرار دهیم نیز مهم است. اگر قرار است از چسب تفنگی برای کارهای بزرگ مانند چسباندن روی پایه چوبی استفاده کنید ، به چسب های بزرگ احتیاج دارید.

چسب حرارتی Toproll 7mm

گاهی اوقات کثیفی یک نازل ممکن است به دلیل گیر کردن رسوبات چسب باشد. بررسی کنید و مطمئن شوید که از نوع چسب مناسب برای تفنگ استفاده می‌کنید. ممکن است چسب گیر کرده و سوخته باشد و باعث شود نازل طوری به نظر برسد که گویی خراب شده است. خوشحالیم که برای شما مفید بود ه و توانسته اید موارد استفاده از چسب حرارتی را فرا بگیرید.

دستگاه چسب تفنگی تانگ‌ لیان Tonglian Hl-80w 80w

اگر چسب به راحتی خارج شد و مشکلی پیش نیامد کارتان را به درستی چسب انجام داده‌اید. مسئله دیگر در خرید چسب حرارتی این است که چون این چسب حین کار ممکن است به درستی در مکان مناسبی قرار نگیرد، حتما مدلی را خریداری کنید که دارای قلاب بوده و می‌توانید آن را به جایی آویزان کنید که باعث ریزش چسب روی موکت، فرش یا میز شما نشود. چسب حرارتی نوعی چسب قابل ارتجاع و به اصلاح نرمش پذیر در اثر حرارت می باشد که معمولا استوانه ای شکل و در قطرهای مختلف موجود است. چسب حرارتی به وسیله دستگاهی به نام تفنگ چسب حرارتی یا هویه تفنگی در اثر حرارت ذوب می شود.

  • معمولاً یک تا سه دقیقه می توان از چسب تفنگی به طور مداوم استفاده کرد.
  • دفترچه راهنمای دستگاه را بررسی کنید یا با یک متخصص تماس بگیرید تا بفهمید چه نوع چسبی با دستگاه شما ناسازگار است.
  • چسب ها در انواع و مدل های مختلفی وجود دارد که میتوان از آن در چسباندن سطوح استفاده کرد یکی از چسب هایی که طرفداران زیادی دارد و محبوب است چسب حرارتی تفنگی است، برخی به چسب حرارتی چسب تفنگی هم می گویند که یک اصطلاح عامیانه است.
  • شما می توانید روی سطوح شیشه ای،فلزی یا چوبی مختلف،طرح خاص و مورد نظر خود را روی سطح به وسیله چسب حرارتی بکشید و بعد از خشک شدن می توانید با رنگ اکرلیک و یا گاها اسپری رنگ آن ها را رنگ آمیزی کنید.

این دانه های پلاستیکی با مواد دیگر مخلوط شده و به شکل یک لوله جامد پلاستیکی عرضه می شوند.چسب بدون قرار گرفتن در معرض گرما همیشه حالت جامد خود را حفظ خواهد کرد و در صورتی که در مقابل گرمای مستقیم قرار بگیرد، به شکل مایع در می آید. چسب تفنگی پس از تبدیل شدن به مایع خیلی سریع خشک می شود و به همین دلیل نیز باید در هنگام استفاده از آن بسیار مواظب باشید. برای استفاده از چسب های حرارتی که از جنس اتلین وینیل استات است و از نوعی پلاستیک می باشد نیاز به دستگاه‌ چسب حرارتی داریم ، این دستگاه ها شبیه به تفنگ طراحی شده است و به همین علت نیز بعضی مواقع به چسب های حرارتی ، چسب تفنگی نیز می گویند . چسب پس از خروج از هویه تفنگی بسیار داغ است که باعث سوزاندن دست می شود ولی پس از ریخته شدن روی سطح و گذشت چند ثانیه به سرعت سرد و خشک می شود. این چسب ها می توانند برای چسباندن چوب، پلاستیک، پارچه، فلز، شیشه، سنگ، کاغذ و خیلی از مواد دیگر استفاده شوند و همچنین قابلیت استفاده به عنوان آب بند و درزگیر را نیز دارند.

این چسب ها از ماده ای به نام گرانول ساخته شده اند وقتی که این دانه های پلاستیکی با دیگر مواد ترکیب می شوند به شکل میله ی جامد پلاستیکی در می آیند که برای استفاده از این خشاب ها یا همان چسب ها از دستگاه استفاده کرد. چسب حرارتی تفنگی بسیار مقاوم است و در برابر اب هم عایق می باشد، به دلیل اینکه در برابر اشعه ی ماوراء بنفش مقاوم است در فضاهای خارجی و در عایق بندی ها مورد استفاده قرار میگیرد. چسب حرارتی تفنگی به دلیل اینکه جامد هستند عمر بیشتری هم دارند و در نتیجه دیرتر فاسد می شوند هم چنین اگر می خواهید که در فضاهایی که به برق دسترسی ندارید از چسب حرارتی استفاده کنید مدل شارژی نیز طراحی شده است. دستگاه چسب تفنگی مدل Super محصولی است که با برند Bison به بازار معرفی‌شده است.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی