پیراهن لی مردانه چچیلاس

تا 30 آبان فرصت داری تو چالش لاغری تا یلدای برنافیت شرکت کنی و در کنار رژیم گروهی، برنامه ورزشی رو به صورت رایگان هدیه بگیری. تفاوت قیمت آن ها نیز به دلیل تفاوت در ضخامت پارچه های بکار رفته در آن ها است. ارسال به شهرستان با پست پیشتاز، تحویل سفارش بین 2 تا 3 روز، قبل از ثبت سفارش مبلغ یا آنلاین یا کارت به کارت پرداخت گردد. کاربر عزیز، جهت ارسال نظر می ‌بایست وارد حساب کاربری خود شوید.

کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر لباس مردانه لی را وارد نمایید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت امیرسیسمونی را می پذیرم . ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

در آخر حتماً از فروشنده پیراهن لی بخواهید تا نحوه شستشو لباس را به شما آموزش دهد. شـما حتی میتوانید پیراهن جین تان رابا شلوار جین ست کنید. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند.

میتوان این پیراهن را پس از پیراهن مردانه سفید رسمی ترین پیراهن مردانه تلقی کرد که با شلوار لی تیره و مشکی ترکیبی زیبا سنگین وهیجان انگیز می سازد. در مقابل اگر با شلوار لی روشن پوشیده شود استایل اسپرت تری خواهد شد. کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم است که جین ایران در این چند سال به آن توجه داشته است و اعتماد مشتریان به جین ایران در این چند سال خود مهر تاییدی در پایبندی ما به آن هاست. پیراهن جین آستین بلند بهترین انتخاب برای پوشش روز های سرد است . روزهای سرد سال پیراهن جین با پارچه ضخیم نیز برای گرم کردن بدن عالی است .

توجه داشته باشید که پیراهن لی را باید به همراه شلوار و اکسسوری هایی مناسب بپوشید تا شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید. در صورت تمایل می توانید پیراهن لی را به همراه شلوار اسپرت رنگی بپوشید که در این صورت بهتر است رنگ شلوار را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پیراهن تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. اگر بخواهیم به طور کلی به شما بگوییم این رنگ رنگ عاشقان است! طیف قرمز از تاریکی پیراهن لی مردانه به روشن نشان دهنده شجاعت و عشق بین مردان است. البته صورتی هم از همین طیف رنگی می آید و برای قرارهای عاشقانه مناسب است. نوک بال یا یقه بالدار به دلیل یقه بسته استایلی رسمی و کشیده به ماموت می بخشد و به دلیل نقطه دوتایی کوچک که به سمت پایین است به سینه مرد کمک می کند پهن تر به نظر برسد.

پیراهن جین مخصوص خاص پسندها می باشد، در واقع این مدل لباس بـه تن هر شخصی خوب نمی‌نشیند و باید جین خور شـما خوب باشد تا با پیراهن جین خوش پوش و لاکچری باشید. اگر می‌خواهید امسال از بهار تا زمستان تیپ جین داشته باشید در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا نکات مفیدی رابه شـما آموزش دهیم. بهتر است کت و شلوار مشکی کلاسیک و کفش دربی چرم را با پیراهن یقه لباس پیراهن لی مردانه بپوشید و استایلی منحصر به فرد برای خود بسازید. کافه کادو به عنوان پلتفرم آنلاین فروش محصولات از سال 1393 و با نظارت وزارت صنعت معدن و تجارت شروع به فعالیت نمود. کافه کادو پلتفرمی برای خرید و فروش طیف گسترده ای از محصولات (از لوازم خانگی ، دکوری ، مبلمان تا لوازم آرایشی و بهداشتی) است .

پیراهن لی مردانه چچیلاس

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی