پیراهن آستین کوتاه مردانه، پیراهن آستین کوتاه چهارخانه و ساده ال سی من

به عنوان مثال از پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه کلاسیک برای رفتن به موقعیت‌های غیررسمی و یا رفتن به کافه‌ها استفاده می‌کنند. قد پیراهن را در نظر بگیرید اگر نیم تنه بلندی دارید و مایلید پیراهن خود را در شلوار بزنید هنگام پرو این کار را امتحان کنید که پیراهن برایتان کوتاه نباشد و لبه های آن از شلوار بیرون نیاید. اما در مورد جنس این پیراهن ها، همانطور که می‌دانید خرید لباس پنبه‌ای مردانه بسیار توصیه شده است پس لباس های پنبه ای کتانی و پولین بهترین انتخاب ها هستند.

  • رنگ و طرح استایل نیز بهتر است باتوجه به فصلی که در آن قرار دارید، انتخاب شود تا همیشه شیک‌پوش و جذاب به‌نظر برسید.
  • شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم .
  • یکی از ادویه‌های مورد پسند عموم مردم دارچین می باشد که به شکل‌های دارچین ستاره ای و دارچین لوله ای به بازار عرضه می‌شود که قیمت خرید و فروش آن بسته به نوع کیفیت این محصول متفاوت می‌باشد.
  • اگر یک جفت کتونی کهنه دارید اما نمی‌خواهید دور بی اندازید، پس از این راه حل استفاده کنید.
  • پیراهن‌های صورتی، زرد روشن، بنفش روشن و رنگ‌های روشن دیگر، هرچند به اندازه‌ی پیراهن مردانه سفید رسمی نیستند، اما همچنان به استایل رسمی نزدیکترند تا استایل اسپرت.
پیراهن آستین کوتاه مردانه، پیراهن آستین کوتاه چهارخانه و ساده ال سی من اگر قصد دارید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید، دستان‌تان را بالا ببرید، اگر پایین پیراهن از شلوارتان بیرون آمد سایز آن برایتان بزرگ است. اگر هم پشت پیراهن در قسمت کمر پف کرد یا آویزان بود، یعنی پیراهن برایتان گشاد است. اگر هم قصد دارید پیراهن را روی شلوار بگذارید، دقت کنید که پایین پیراهن باید روی جیب پشتی شلوار را بپوشاند. البته این در مورد شلوار پارچه‌ای صادق است و شلوار جین عموما کمر کوتاه‌تری دارد.

بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود. لباس‌های یقه هفتی ایده آل ترین انتخاب برای افراد چاق است. اگر قد کوتاهی دارید و چاق هم هستید بهتر است سراغ مدل‌های یقه هفت بروید تا بلندتر و باریک‌تر به نظر برسید. با پوشیدن مدل‌هایی که یقه هفت دارند بیشتر نگاه ها معطوف به بالاتنه و گردن می‌شود و قسمت‌های پایین که چاق‌تر هستند از دید پنهان می‌شوند. بهتر است لباس شب شما بلند با خطوط عمودی باشد و از اکسسوری گردنبند برای تزئین و جلب توجه استفاده کنید تا استایل شما کامل و جذاب شود.

فروش عمده پیراهن آستین کوتاه مردانه

پیراهن سفید مردانه یک لباس پرکاربرد است که در موقعیت‌های مختلف میتوان از آن استفاده کرد، در ایام نوروز پیراهن سفید بهترین گزینه است، زیرا علاوه بر زیبایی و رسمی بودنش، شما گرمای کمتری را حس خواهید کرد. اما بهترین رنگ‌هایی که آقایان برای پیراهن‌هایشان در فصل بهار و تابستان انتخاب می‌کنند خاکستری، کرم، سفید، آبی آسمانی، صورتی ملایم هستند. پیراهن سفید مردانه یک لباس پرکاربرد است که در موقعیت‌های مختلف میتوان از آن استفاده کرد، در ایام نوروز پیراهن سفید بهترین گزینه است زیرا علاوه بر زیبایی و رسمی بودنش، شما گرمای کمتری را حس خواهید کرد. پیراهن آستین کوتاه از برند اوت دور outdoor دوخت عالی و مقاوم ، مناسب کوهنوردی ،سفر ،طبیعتگردی ،و حتی شهری است.

پیراهن های آستین کوتاه برای چه موقعیت هایی مناسب است؟

یک انتخاب جذاب و زیبا برای اکثر مراسمات می باشد این نوع پیراهن ها را می توانید با شلوار جین آبی روشن ست کنید . عرض آستین پیراهن باید به اندازه‌ای باشد .که شما بتوانید انگشت خود را میان بازو و پیراهن خود به راحتی حرکت دهید. و این گونه متوجه می‌شوید که عرض پیراهن به اندازه مناسب است .

این وسیله نوعی گجت است که برای سرگرمی و رفع بلوز مردانه آستین کوتاه استرس به‌کار می‌رود. روانشناسان معتقدند که فیجت‌ها می‌توانند باعث کاهش اضطراب بزرگ‌سالان هم شوند. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فروشگاه اسمارتیز گالری می‌باشد.

شرایط خرید و فروش عمده پیراهن مردانه با توجه به تعداد و زمان تحویل سفارش متفاوت است. آستین های پیراهن باید به اندازه ای بلند پیراهن مردانه باشند که هنگام حرکت بازو، آستین ها به دور مچ شما کشیده نشود. خلاقانه ترین ایده استفاده از لباس قدیمی ‌‌تبدیل پیراهن‌های آستین بلند به دامن‌های کوتاه و زیبا است. اگر مدل‌های کوتاه را بیشتر می‌پسندید بهتر است پیراهن مجلسی یا دامن شما بالای زانو باشد. اگر می‌خواهید نگاه‌ها به سمت پاهای شما باشد بهتر است سراغ دامن‌های شکل A بروید. ابن نکته را به خاطر داشته باشید که برای افراد قد کوتاه و چاق نباید از دامن مینی‌ژوپ استفاده کرد.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47660

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی