پرده رومن اطلس گالری

محیط آشپزخانه باید نور ورودی و تهویه هوای خوبی داشته باشد تا بخار حاصل از پخت غذا از محیط خارج شود. این موضوع باعث شده تا انتخاب پرده آشپزخانه مدل رومن، گزینه مناسبی باشد. ضمنا قابلیت شستشوی آسان پرده رومن موجب شده تا این مدل پرده رومن انتخابی هوشمندانه برای آشپزخانه باشد. علاوه بر زیبایی قسمت داخلی منزل، در فضای بیرونی پنجره نیز منظره ای منظم خواهد داشت. پرده رومن به سبب سادگی و بهره­‌‎گیری از پارچه‌­هایی با طرح‌های ساده سبب دلباز شدن محیط شده و انتخاب مناسبی برای سالن‌­های کوچک بشمار می­‌رود.

خلق زیبایی خانه خود

شید رومی که با آن شید رومن هم می‌گویند از جدیدترین مدل پرده های رومن محسوب می‌شود. جدید بودن این مدل صرفا به دلیل جنس پارچه و نوع مکانیزم حرکتی آن است. بزرگترین تفاوت میان پرده های رومنس با دیگر پرده های پارچه ای و کرکره ای در این است که این مدل پرده به صورت افقی و پلکانی جمع می شود. اما دیگر پرده های یا به صورت عمودی به طرفین جمع می شوند مانند ورتیکال و لووردراپه یا به صورت لوله ای حول محور یک لوله در داخل کانال جمع می شوند مانند زبرا و شید.

توضیح دیگری در مورد پرده رومن میتوان ذکر کرد اینست که پرده رومن را میتوان هم با مکانیسم دستی ( با زنجیر ) و هم موتوری سفارش داد و استفاده کرد که بسته به سلیقه و بودجه مشتری قابل ساخت میباشد. در ساختار پرده رومن میتوان از مغزی دوزی و تاج پایین استفاده کرد که ظاهری خاص تر و سنگین تر به پرده و فضا می دهد . اگرچه پرده هایی مانند پرده رومن نسبت به دیگر پرده ها کمتر دچار لک و کثیفی بیش از حد می شوند، اما قابلیت شستشو و تمیز کردن لک و گرد و غبار، وجود دارد.

نصب صحیح

پرده ­رومن بر خلاف پرده‌­های که به صورت پلیسه‌­ای دوخته می‌­شوند، قابلیت جمع شدن به بالا ویستاپرده را دارد. این مزیت امکان تنظیم نور ورودی را به کاربران این مدل پرده داده است. همچنین برای سهولت بیشتر در تنظیم نور ورودی از مکانیزم برقی پرده رومن نیز می‌­توانید برخوردار شوید. پرده رومن ، نوعی مدل دوخت می‌­باشد که با نوارهای مخصوصی به نام نوار فلت دوخته می­‌شود و به ریل مخصوص رومن نصب می‌­شود.

  • شما میتوانید با شماره گیری شماره های ۵۵۸۶۷۹۹۸ و ۵۵۸۸۲۷۷۰ جهت حضور در فروشگاه یا بازبینی کارگاه های ذکر شده تماس حاصل نمایید.
  • جدیدترین و زیباترین مدل های پرده اتاق کودک با طرح های فانتزی، عروسکی و جذاب دخترانه و پسرانه را در این مقاله از سایت سبک مدرن مشاهده نمایید.
  • این پوشش عبارت بود از پارچه‌هایی مرطوب که در بالای پنجره نصب و آویخته می‌شد.

در این مقاله با جدیدترین و بهترین مدل های پرده اتاق خواب پسرانه و کودک سال 2021 آشنا خواهید شد و اصولی که باید در خرید شیک ترین پرده اتاق خواب پسرانه را رعایت کنید به شما آموزش می دهیم. یکی از ساده ترین روش های تغییر دکوراسیون داخلی، تعویض پرده است. در این مقاله جدیدترین مدل پرده های ساده، سلطنتی (سنتی) و مدرن در سال 1401 ارائه می شود.

پرده رومن اطلس گالری

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی