هندزفری بلوتوث ، خرید هندزفری بلوتوث فارس کالا-اصیل بخرید

در صورتی که گیمر هستید و یا با هدفون بلوتوثی خود به تماشای فیلم می‌پردازید، حتما به میزان تاخیر هدفون‌های بلوتوثی توجه کنید. تاخیر بالای صدا باعث می‌شود که صدا با تصویر هماهنگ نباشد و یا برای مثال در بازی‌های ویدیویی، صدای شلیک را دیرتر بشنوید. سازندگان هدست‌های بلوتوثی برای حل این مشکل، حالت مخصوص بازی را به بعضی از محصولات خود اضافه کرده‌اند.

هدفون‌های بی‌سیم برای اتصال به تلفن همراه شما از تکنولوژی بلوتوث استفاده می‌کنند. برای داشتن تجربه‌ای بدون مشکل و قطعی به دنبال هدفون‌هایی با بلوتوث نسل 5 باشید. شرکت شیائومی در هدفون‌های بی‌سیم خود از تکنولوژی بلوتوث نسل 5 استفاده کرده تا خیال کاربران را از این بابت راحت کند. پشتیبانی از کدک‌های مختلف صوتی نیز از موارد مهم دیگر است که باید به آن توجه کنید. داشتن یک هندزفری با باتری قدرتمند به عمر نوح، آرزوی دور و درازی است که هنوز محقق نشده است. همه کاربران علاقه دارند که دیرتر سر و کارشان به شارژر بیفتد، به همین دلیل یکی دیگر از موارد خیلی مهم در انتخاب یک هدست بی‌سیم، عمر باتری آن است.

هدفونها تنها توانایی پخش صدا را دارند، برای این مدل‌ها هیچ گونه میکروفونی در نظر گرفته نشده است. خرید هدفونبه افرادی که تنها با پخش‌کننده صوتی خود به موسیقی گوش می‌دهند، مناسب است؛ اما هدستها علاوه براین به علت بهره‌مندی از میکروفون امکان مکالمه و ضبط صدا را نیز ارائه می‌دهند که بسیار ویژگی حائز اهمیتی محسوب می‌شود. بنابراین خرید هدستبه گیمرانی که در بازی‌های گروهی شرکت می‌کنند یا کاربرانی که در مراکز تماس تلفنی مشغول به فعالیت‌اند، پیشنهاد می‌شود. اگر هنگام جنب و جوش‌های خود برای داشتن تناسب اندام به موسیقی نیاز دارید، خرید هندزفری های بی سیمکه از گوشی‌هایی با طراحی استاندارد و مطابق با ارگونومی بهره‌مند هستند، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. طراحی هوشمندانه این دسته از هندزفری ها سبب می‌شود تا به آسانی از گوش شما خارج نشوند؛ البته باید حتما به این نکته توجه داشته‌باشید که هنگام خرید هندزفری حتما مدلی را انتخاب کنید که از مقاومت در برابر رطوبت یا پاشش آب مقاوم است. این ویژگی سبب می‌شود تا حتی اگر در اثر فعالیت‌های سنگین ورزشی عرق کردید، نگران سلامت هندزفری و یا هدفون خود نباشید.

  • خرید هدفونبه افرادی که تنها با پخش‌کننده صوتی خود به موسیقی گوش می‌دهند، مناسب است؛ اما هدستها علاوه براین به علت بهره‌مندی از میکروفون امکان مکالمه و ضبط صدا را نیز ارائه می‌دهند که بسیار ویژگی حائز اهمیتی محسوب می‌شود.
  • نوع دو گوشی هم اگر ارتباط بین دو گوشی با یکدیگر به صورت بی‌سیم باشد، در اصطلاح True Wireless نام می‌گیرد.
  • در پایان امیدواریم تا بتوانیم موجب رضایت کاربران و مشتریان فارس کالا شده باشیم و در ارائه ی هرچه بهتر خدمات به مشتریان عزیز سربلند باشیم.
  • از حیث اتصالات و امکانات، امکان جدا شدن کابل یا میکروفون (در هدفون‌های باسیم)، ظرفیت باتری، حداکثر برد هدفون، مقاومت در برابر آب و رطوبت و داشتن گواهینامه‌های مختلف در قیمت هدفون اثرگذار است.
  • در ادامه، شما را با نکات مهم در انتخاب یک هدفون بلوتوثی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب مناسب بر اساس نیازهای خود داشته باشید.

این دسته از محصولات از دو بلندگو تشکیل شده است که به وسیله سیم بهم متصل بوده و خروجی آن‌ها به وسیله سیم یا بلوتوث به گوشی موبایل یا هر دستگاه دیگری وصل می‌شود. همانطور که در بخش‌های قبلی ذکردیم، هدفون‌ها بر اساس قرارگیری در گوش به دو دسته رو گوشی و دورگوشی تقسیم می‌شوند که مدل دوم از نظر شفافیت در انتقال صدا و کاهش نویز‌های احتمالی عملکرد خوبی دارد. کاربران از هدفون‌ها بیشتر برای گوش دادن به موسیقی، انجام بازی‌های انلاین و انجام کاهرهای تخصصی موسیقی استفاده می‌کنند و برای مکالمه کاربرد چندانی ندارند. فارس کالا لوازم خود از برند های محبوب و با قیمت و کیفیت مطلوب عرضه میکند و همچنین اصل بودن و نازل بودن قیمت اجناس خود را ضمانت می کند.

در حال حاضرخرید هدفون های بی سیم نسبت به مدل‌هایی که به صورت مستقیم متصل می‌شوند طرفداران بیشتری دارند اما هدفون های سیم دار نیز طرفداران خاص خود را دارند. به طور کلی هر یک ویژگی خاصی را ارائه می‌دهند و اینکه شما کدام مدل را انتخاب کنید بستگی به نیاز شما و هزینه‌ای که برای خرید هدفون در نظر دارید، دارد. هدفون های سیم دارهمچنان میان کاربران با بودجه‌های محدود رایج است زیرا در هر صورت قیمت هندزفری های بی سیم بیشتر است.

شیائومی Mi Earphones 2 Basic

اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد. از این نوع از هندزفری های معمولا برای انجام امور روزانه مانند پاسخ به تماس های تلفنی استفاده می شود. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای اطمینان کامل از خرید،قبل از سفارش از طریق پشتیبانی استعلام بگیرید.

امکانات این دکمه‌ها در مدل‌های مختلف متفاوت بوده و بعضی از هدست‌ها علاوه بر کنترل‌های همیشگی امکان فراخوانی دستیار صوتی و یا پاسخ و رد تماس را نیز دارند. در هنگام خرید یک هندزفری بلوتوثی، مدلی را انتخاب کنید که کنترل‌های مورد نیاز شما را داشته باشد. از سوی دیگر هدفون‌های حرفه‌ای نیز برای علاقه‌مندان به موسیقی در سری محصولات هدفون و هندزفری شیائومی وجود دارند که کیفیت صدایی دقیق و فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورند. این سری محصولات شیائومی نیز همراه دیگر برندها در حال پیشرفت و توسعه بوده و بهترین کارایی و عملکرد را با توجه قیمت مناسب محصولات به ارمغان آورده است. در واقع مهم‌ترین پارامتر در هدفون و هندزفری، وضوح و کیفیت صدا است که در این محصولات شیائومی شاهد تمرکز بر روی این پارامتر و عملکرد بی‌نظیر هستیم. این هدفون‌ها و هندزفری‌های در بازار ایران و حتی بازارهای جهانی فروش بسیار خوبی داشته‌اند و مورد توجه مشتریان این برند قرار گرفته‌اند.

بنابراین عموما حساسیت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند و امکانات پیشرفته‌تری را به کاربران خود ارائه می‌دهند. البته باید بدانید که خرید هدفون های گیمینگ به بودجه بیشتری نیز نیاز دارند. برخی دیگر به منظور انجام مکالمات خود به یک هدفون یا هندزفری احتیاج دارند؛ بنابراین به این افراد توصیه می‌شود تا به هنگام خرید هندزفری و هدفونبه این نکته توجه داشته باشند که حتما مدل مد نظر از قابلیت حذف نویز یا همان ANC بهره‌مند باشد. این قابلیت امکان برقراری مکالمات را با بالاترین کیفیت به آن‌ها ارائه می‌دهد.

ایربادها یا هندزفری های بی سیم

هندزفری بلوتوث ، خرید هندزفری بلوتوث فارس کالا-اصیل بخرید

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش asilbekharid.com می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد.

گوشی‌های آن در ابعادی کوچک ساخته شده‌اند که به راحتی می‌توانند در داخل گوش قرار بگیرند. به دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون حمل آسان و اندازه کوچک مناسب برای استفاده روزانه هستند. ایرفون‌های بلوتوثی به طور کلی در دو دسته دارای سری سیلیکونی و بدون سری سیلیکونی دسته بندی می‌شوند. همچنین به دلیل کیپ شدن در کانال گوش، برای انجام فعالیت‌های ورزشی گزینه بهتری به حساب می آیند. ما تا حد امکان سعی و تلاش خود را برای کاهش قیمت هندزفری بلوتوثی گذاشته ایم و میتوانیم بگوییم واقعا در این زمینه موفق عمل کرده ایم تا جایی که تا همین الان رضایت خیلی از کاربران را به همراه داشته ایم. در هندزفری بلوتوث دوتایی، علاوه بر اتصال بلوتوث هندزفری به دستگاه شما، دو گوشی نیز از طریق بی سیم به هم متصل می شوند (True Wireless | TWS).

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی