معرفی بهترین هتل های ایران و جهان گلچین بهترین ها همیارتریپ | ariabooking

معرفی بهترین هتل های ایران و جهان گلچین بهترین ها همیارتریپ | ariabooking

یکی دیگر از بهترین هتل های ایران در شهر زیبای کرمان قرار دارد که نام آن هتل هتل حجاب بهترین هتل های ایران پارس کرمان است. هتل پارس کرمان که زیر مجموعه هتل های زنجیره ای پارس در ایران، یک 5 ستاره فوق العاده بوده که امکانات عالی نظیر مجموعه آبی، رستوران های مختلف و … بهترین و سنتی ترین هتل یزد، هتل داد یزد نام دارد که در قلب محله تاریخی واقع شده است. هتل داد یزد به دلیل پذیرایی خوب، گواهینامه بهترین میهمانداری از کشور آلمان را دارد.

  • تمامی اتاق های این هتل با بهترین و لوکس ترین تجهیزات و وسایل طراحی شده اند.
  • برخی از هتل‌های ایران با ویژگی‌های معماری خاص و شگفت‌انگیز، گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند.
  • همچنین با کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی یا سفر با خودرو، از هتل کیوان به مسجد شاه‌چراغ و حافظیه می‌رسید.
  • از امکانات هتل ترنج کیش می‌توان به آلاچیق‌های متعدد، زمین بازی در ساحل، سالن بیلیارد، سالن اسپا، سالن بدنسازی، دوچرخه‌سواری، ایرهاکی، استخر، سونا بخار، خانه بازی کودکان و رستوران‌ها و کافی‌شاپ های مجلل اشاره کرد.
  • این هتل زیبا در خیابان ولی‌عصر ساخته شده است که یکی از زیباترین مکان‌های تهران می‌باشد.

اگر دنبال هتلی می‌گردید تا یکذره از شلوغی و سروصدا فاصله بگیرید، هتل نارنجستان یکی از بهترین پیشنهادهاست. نارنجستان در کنار باغ‌های نارنج زیبا در قلب سواحل دریای خزر واقع شده. اگر دلتان می‌خواهد با عطر بهارنارنج سرمست شوید، در اوایل بهار و آغاز شکوفه‌دهی نارنج به هتل نارنجستان سر بزنید. هتل درویشی مشهد که به منظور حفظ انرژی و نورگیری مناسب با الهام از آتریوم یا میان تالارهای رومی ساخته شده‌، دارای یک فضای باز میانی است که تا بام هتل ادامه دارد.

بهترین هتل‌های مرکز ایران

موقعیت هتل شیرازیس به‌گونه‌ای است که به بافت تاریخی و قدیمی شهر شیراز می‌توانید به‌راحتی دسترسی داشته باشید. رستوران هتل پارک سعدی شیراز، بوستان نام دارد و در تمام روز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای مهمانان خود سرو می‌کند. اگر در هتل پرسپولیس شیراز اقامت داشته باشید، می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه با وسیله نقلیه، به باغ جهان‌نما، آرامگاه حافظ و ارگ کریم‌خان بروید. جاذبه‌های دیگر شیراز مثل حمام وکیل شیراز، آرامگاه شاه‌چراغ، باغ عفیف‌آباد هم فاصله کمی از هتل پرسپولیس دارد؛ کمتر از ۲۰ دقیقه.

بهترین هتل های دنیا

هتل آپارتمان تاج محل تهران دقیقا از نظر معماری و ساختار، شبیه کاخ های باشکوه مهاراجه ها بوده و اقامت در سوئیت لوکس این هتل، حس یک مهاراجه واقعی را به شما می دهد. در رستوران گیلکی هتل انواع غذاهای شمالی به خصوص مرغ ترش و در رستوران هندی انواع غذاهای دویه دار هندی سرو می شود. اگر می‌خواهید در دیار کوروش، شهر میراث و تمدن ایران باستان اقامتی لوکس و دلپذیر داشته باشید، هتل بزرگ شیرازبه عنوان یکی از ۱۰ هتل لوکس ایران بهترین گزینه است. نمای کشتی شکل این هتل زیبا در بدو ورود به شیراز و رد شدن از دروازه قرآن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هتل بزرگ شیراز دارای بهترین امکانات و سرویس‌ها مانند رستوران‌های بین‌المللی لوکس و مجهز، بهترین مراکز تفریحی و مجموع تفریحات آبی بی نظیر است.

هتل بزرگ چمران شیراز

هتل عتیق اصفهان با مساحت تقریبی ۱,۲۰۰ متر مربع و ظرفیت پذیرش ۷۰ نفر، شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته، اتاق‌ شاه‌نشین، سوئیت قاجار و یک حیاط مرکزی با حوض و دو فواره زیبا است. معماری زیبای این هتل با سقف بلند اتاق‌ها، قاب‌های آینه‌کاری‌‌شده، پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی و تزیینات گچ‌بری‌ در طاقچه‌ اتاق‌ها، چشم‌ها را خیره می‌کند. هتل عباسی ۲۲۵ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد که شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، اتاق چشم‌انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفوی، سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه است. این اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ و محوطه باغ هتل دارد. باغ این مهمان‌سرا ۶ هزار متر مربع مساحت دارد و نمونه تمام عیار باغ‌های ایرانی است.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی