قیمت شارژ کارتریج، تخمین هزینه شارژ کارتریج در سال ۱۴۰۱ سنجاق

قیمت شارژ کارتریج، تخمین هزینه شارژ کارتریج در سال ۱۴۰۱ سنجاق

اگر می خواهید همیشه چاپگری سالم داشته باشید حتما به این نکته توجه نمایید. اصولا با نزدیک شدن به زمان اتمام جوهر اگر دقت لازم را داشته باشید می توانید سریعا آن را تعویض نموده و کارتریج را شارژ نمایید. چرا که در صورتی که مدت زمان زیادی از اتمام جوهر و شارژ کارتریج بگذرد خشک شده و دیگر قادر به پر کردن آن نخواهید بود.

گاهی به دلیل استفاده مداوم از کارتریج ها، نیاز هست تا برخی قطعات آن، تعویض شوند. شارژ کارتریج در واقع همان پر کردن کارتریج بعد از تمام شدن جوهر یا تونر است. خوراک اصلی هر پرینتر، جدا از نوع لیزری یا جوهرافشان بودن، تونر یا جوهر است.

  • به مرور و با گذشت زمان و استفاده از کارتریج پرینتر، کیفیت صفحات پرینت شده کمتر می‌شود و نوشته‌های برگه‌های خروجی کمرنگ می‌شود.
  • معادل انگلیسی این واژه،Cartridgeبوده که حتی در محصولات دیگر نیز به کار می رود.
  • همانطور که میدانید تعداد پرینت‌هایی که گرفته می‌شود،تاثیر مسقیم بر درام می‌گذارد.
  • در نوع لیزری، کارتریج پیچ‌های کارتریج در ابتدا باید باز شود و سپس بعد از جداسازی دو قسمت و خارج کردن درام و مگنت و بررسی آن‌ها، قسمت تانک مخصوص پودر را پر کرد و در نهایت به همان صورت باز شدن، دستگاه مجدداً بست.

همانطور که در تصویر نشان داده شده , روش شارژ کارتریج تونر را نگه دارید و هر دو بخش را از هم جدا کنید . مجموعه بزرگhpsupport.irیکی از مراکز تضمینی شارژ‌ کارتریج در تهران می باشد که کیفیت کارتریج را پس از شارژ شدن به شما تضمین می دهد. حالا جوهر داخل سرنگ را از طریق محفظه های موجود به داخل کارتریج تزریق کنید. اعمال زور و فشار در این مرحله منجر به آسیب دیدگی قطعات دستگاه خواهد شد. هر چه نسبت به این کار سریع تر اقدام کنید شانس شارژ مجدد کارتریج برای شما بیشتر است. اگر کارتریج خشک شود دیگر قابل استفاده نیست و باید دور انداخته شود.

البته تعویض کارتریج هزینه زیادی برای شما به همراه دارد و در برخی مواقع هزینه آن تقریبا برابر با خرید یک پرینتر جدید است. از این رو بهتر است پیش از تعویض کارتریج تحقیقات لازم را انجام دهید تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود. عدم هماهنگی کارتریج با دستگاه، روی کارایی و کیفیت چاپ تاثیرگذار است.

طبیعی است که ابعاد کارتریج از عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج محسوب می شود. همچنین هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان توسط شرکت های مختلف و این که کار در محل شما انجام شود یا متخصصین امر، متفاوت است. پرسنل مشتری مدار مرکز شارژ کارتریج hp سوالات متداول تعمیرات hp را پاسخ داده اند . شما کاربر محترم می توانید با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید . شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کادرفنی مرکز شارژ کارتریج hp و یا مشاوره ی آنلاین از مشکل دستگاه خود و هزینه ی تقریبی آن مطلع شوید . بدیهی است از این طریق خود نیز می توانید نسبت به رفع ایرادات سطحی دستگاه اقدام نمایید .

برای هر پاراگراف متن و تصاویر تمامی محصولات و مطالب وبسایت آوند پرینترهزینه‌های بسیاری شده است. در صورت کپی‌برداری بدون ذکر منبع، طبق قانون کپی رایت جمهوری اسلامی ایران با متخلفین برخورد خواهد شد. بهرحال شارژ و تعمیر قلق های خاص خودش را داشته و کسی که در این زمینه تجربه کافی نداشته باشد ممکن است عمل شارژ را به خوبی انجام نداده و در نتیجه به خود و دستگاه خود ضرر برساند.

به همین دلیل بعد از سه الی چهار بار شارژ کارتریج، باید تعویض شوند. اما تعویض درام‌های متصل بعد از دو بار شارژ کارتریج اتفاق می‌افتد. در هنگام شارژ کردن کارتریج اصلی، برای اولین بار باید درام آن را نیز تعویض کنید.

پس از هربار شارژ تعداد پرینت حدود 10 درصد نسبت به قبل کمتر می شود. در صورتی که تعداد کیفیت پرینت برای شما اهمیت دارد، می توانید کارتریج جدید خریداری کنید. البته باید بگوییم در صورتی که شارژ کارتریج به درستی انجام نشود، امکان نشت تونر در پرینتر، بروز خطا بعد از روشن شدن و حتی آسیب های سخت افزاری به پرینتر وجود دارد.

با استفاده از مقداری چسب حرارتی و یا چسب دوطرفه چیپست را در محل خود نگهدارید. استارتاپ تعمیرکارسلام برای ارتقا و تکمیل نقشه راه از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه ارائه خدمات فنی دعوت به عمل می آورد. ضمن مراجعه به دفترچه ی راهنمای پرینتر و اطلاع از نوع جوهر سازگار با دستگاه، جوهر مورد نظر رو تهیه کنین.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی