قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

این دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک ساخته و ارائه میشود. دریچه هوای خطی برای هر دو سیستم حرارتی، برودتی و تهویه تهویه آسیا طراحی شده است. علاوه بر این برای سیستم های رفت یا برگشت هوا و تخلیه نیز میتواند استفاده شود. دریچه هوایی که در محیط های بسیار حساس استفاده می شوند دارای شکل ظاهری متفاوتی هستند و از ورود جریان هوای آلوده و یا ذرات گردو غبار جلوگیری می کنند. البته ناگفته نماند که شما میتوانید برای کانال های گرد از دریچه مستطیلی یا اسلوت استفاده کنید و تنها به یک تبدیل گرد به چهارگوش دارید که رابط اتصال کانال و دریچه باشد.

  • دریچه برگشت پره z و دریچه‌های چهارگوش یا گرد سبد تخم مرغی (یا مشبک) از جمله دریچه‌های برگشت پرکاربرد در مصارف مسکونی، اداری و تجاری بشمار می‌رود.
  • کلیه ی فضاهای خالی درن حفره ی جانمایی که به عنوان بادخور لحاظ شده است به وسیله ی فریم دریچه هوا پوشش داده می شود .
  • از همین رو بهتر است تا بدانید، انواع دریچه‌ های تهویه از نظر محل نصب به شکل هستند و سپس با جنس آن‌ ها آشنا شوید.
  • افراد می توانند جهت خرید اینترنتی انواع دریچه هوا آلومینیومی، دریچه هوا چوبی، دریچه هوا پلاستیکی و دریچه هوا آهنی با کارشناسان فروش کارخانه تهران دما تماس بگیرند.
  • معمولاً در اتاق‌ های کودکان و کسانی که حساسیت‌ های فصلی دارند، این دریچه‌ ها نصب می‌ شود تا در فصول بهار و تابستان از ورود غبار‌های محلی به منازل جلوگیری کند.

همچنین این نوع دریچه‌ های تهویه خطی به نوع دمپردار و بدون دمپر در بازار عرضه می‌ شوند و پره‌ های آن بصورت 15 و 30 درجه قابلیت طراحی دارند. قیمت دریچه‌های هوای رفت یا برگشت و دریچه‌های بازدید با توجه به جنس و مدل آن متفاوت است. قیمت‌ها معمولا براساس مقدار مساحت سطح مقطع دریچه (هر اینچ مربع از مساحت) تعیین می‌گردد.

تنوع دریچه هوا گرد بر اساس متریال

دریچه های تایلی نیز برای نصب بر روی سقف کاذب بکار می رود که دارای انواع یک دو سه و چهار طرفه می باشد. اگر هواکش یا هر سیستم هوارسان دیگری نیاز به دریچه هوا در سقف داشته باشد می توان از دریچه هوا در سقف استفاده کرد که در رنگ ها و کل های مختلفی تولید می شود. هواکش ها ابزاری برای تهویه هوا هستند که موجب ورود هوای تازه به داخل ساختمان می شوند و هوای درون ساختمان را نیز به خارج هدایت می کنند. زمانی که در مورد سیستم های هوارسانی و یا هواساز ها صحبت به میان می آید حتما با یکی از قطعات مهم آنها یعنی دریچه هوا نیز آشنا خواهید شد.

البته لازم به ذکر است که گونه ای از دریچه هوا ی اسلوت ، دریچه هوا ی اسلوت قوسدار میباشد که امکان تعبیه ی دمپر در این مدل وجود ندارد . از این دریچه هوا هم در سیستم رفت و هم در سیستم برگشت هوا استفاده می شود . این کالا همانطور که از نامش پیداست، امکان جهت دهی باد را به چپ و راست و بالا و پایین را برای ما فراهم می کند. در کارخانه تهران دما دریچه هوا قابل تنظیم در متریال های چوبی، آلومینیومی و آهنی تولید و عرضه می گردد. در این صفحه از وبسایت این مجموعه تمامی تصاویر و مدل های تولیدی درح شده است‌. مشتریان و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید دریچه هوا قابل تنظیم با کارشناسان فروش تهران دما تماس بگیرند.

هوای ورودی و خروجی از سیستم تهویه توسط دریچه در امتداد طول محیط باشد. جهت مشاوره، اطلاع از قیمت دریچه خورشیدی و خرید دریچه خورشیدی با ما تماس بگیرید. دریچه‌ گردبا پوشش رنگ کوره‌ای خود نسبت به سایر مدل‌ها دارای مقاومت بیشتر در برابر خوردگی، فرسایش و رطوبت شده است. کاربرد انواع لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی فلکسی نگهداری، محافظت در برابر آسیب و عبور دادن انواع کابلهای الکتریکی، جریان هوا، گاز و مایعات می باشد. مدل های مختلف لوله خرطومی فلکسیبل انواع لوله فلکسیبل چیست؟ حال که متوجه شدید لوله فلکسیبل چیست می خواهیم شما را با انواع…

این دریچه ها می توانند با فشار بیشتری هوا را به محیط پرتاب نمایند لذا عملکرد بهتری دارند. دریچه گرد برای انتقال هوا از طریق انشعابات گرد مورد استفاده قرار می گیرد. از لحاظ ظاهری این دریچه ها دارای یک فریم گرد می باشند که داخل آنها نیز لایه های گرد دیگری وجود دارد. یکی از انواع دریچه گرد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دریچه های بلندگویی است.

دریچه یکطرفه هوا

یکی از انواع دریچه ها که از جنس چوب است و استفاده از آن در مکان های مختلف امکان پذیر است. این نوع دریچه تهویه از قدیمی ترین نوع دریچه ها بوده که در گذشته برای کبله های چوبی در مناطق جنگلی یا باقت قدیمی روستا ها استفاده میشد . از انواع دیگر دریچه هوا می توان به انواع مشبک اشاره نمود که برای وسایلی که جریان هوای رفت و برگشت دارند کاربرد دارد.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی