فرش 700 شانه درجه یک بهترین قیمت فرش 700 شانه بدون پرز ماهورمارکت-فرش شادرخ

فرش ماشینی هم از آن دسته کالاهای لوکسی است که قیمت نسبتا برای خرید فرش ۷۰۰ شانه کلیک کنید بالایی دارد. اگر در مورد فرش 700 شانه زیاد شنیده اید و حالا می خواهید بدانید این محصول برای شما مناسب است یا نه حتما این نوشته را مطالعه نمایید. در میان فرش های 700 شانه، فرش های 12 متری طرفداران بیشتری دارند، زیرا این فرش ها طول خواب، ضخامت مناسب و هم چنین قیمت منطقی تری نسبت به ابعاد دیگر دارند. اما بصورت کلی قیمت گذاری این فرش ها با توجه به تعداد رنگ، گره، کیفیت و از همه مهم تر تراکم آنها مشخص می شوند. قیمت فرش 700 شانه تراکم 1500 نسبت به تراکم 2550 و تراکم 2250 از قیمتی ارزانتر برخوردار می باشد ، پس هنگام خرید به تراکم فرش نیز توجه کنید. فرش گل پری کاشان 700 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که با طراحی خاص و رنگبندی به کار رفته شده توانسته است از فرش های پر فروش سال 99 نیز باشد ، این محصول به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده است و جنس نخ خاب به کار…

  • فرش 700 شانه کاشان – طرح خزان زمینه سرمه ای 2550 تراکم ده رنگ – بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کارخانه فرش کاشان .
  • در این باره باید بگوییم در فرش های 700 شانه اصل این فرش دارای ۸ الی ۱۰ رنگ می باشند.
  • فرش 700 شانه خوببا الیاف آکریلیک هیت ست شده و یا الیاف پلی استر هیت ست شده بافته می شود.
  • از این رو بسیاری از افراد فرش 700 شانه لاکی را با مبلمان بدنه قهوه ای ست می‌کنند.
  • نقشه ی افشان مدل روژین زمینه دودی- کیفیت درجه یک با 5 سال ضمانت .
فرش 700 شانه درجه یک بهترین قیمت فرش 700 شانه بدون پرز ماهورمارکت-فرش شادرخ

اولین بار طرح لچک و ترنج روی کتاب های نفیس و قرآن حک شده است که زیبایی این طرح و نگاره نظر طراحان فرش را به خود جلب کرده و بدین صورت این طرح های زیبا را روی قالی های دستباف پیاده کردند. از طرفی این محصولات ضخامت بیشتری نسبت به فرش های تراکم بالاتر مثل 1200 و 1500 دارند. محصولات عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش نوع 700 شانه واقعی می باشد و شما می توانید برای خرید با خیال راحت اقدام کنید. در بین تمام فرش های ماشینی این فرش آرزو 700 شانه ماشینی یک جلوه و نمای ویژه ای دارد . این فقط مربوط به ظاهر قضیه است و باید شما در قسمت جزئیات محصول حتماً مشخصات آن را مطالعه کنید و البته برای شناخت بیشتر به قسمت… درتشخیص فرش های 700 شانه واقعیمی توان گفت که در یک متر از عرض این بافته ها باید تعداد 700 گره یا در یک سانت از عرض این بافته، 7 گره زده شده باشد.

فرش 700 شانه طرح افشان

بالاتر بودن قیمت فرش 700 شانه از فرش 500 شانه به صرفه و توجیه پذیر است. چون این محصول، با دستگاه های به روزتر و سیستم بافت مدرن تولید می شود. خرید فرش 700 شانه موجب می شود علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، فرش زیبا و بادوامی در اختیار داشته باشید. فرش ماشینی 700 شانه اکریلیک از باکیفیت ترین و بادوام ترین فرش های ماشینی است. چون الیاف اکریلیک، مقاوم و با دوام هستند و ضد فرسایش و ساییدگی هستند. به همین دلیل، فروشندگان فرش ماشینی ادعا می کنند فرش بافته شده با نخ اکریلیک می تواند تا بیش از ده سال کار کند.

فرش طوسی رنگ یکی از رنگ های جدید است که تولید کنندگان این رنگ را در شانه و تراکم های مختلف تولید می کنند. از طرفی هرچه تراکم طولی بالاتر رود، الیاف استفاده شده و وزن فرش 700 نیز بیشتر می‌شود. محصولات 700 شانه که در تراکم طولی بالاتر بافته می‌شوند باید با دستگاه hcp که جزو دستگاه های وارداتی گرانقیمت است بافته شوند. بافت 700 شانه های با تراکم طولی پایین با دستگاه تکسیما انجام می شود که استفاده از این دستگاه مسلما سبب اختلاف قیمت می‌شود.

طرح های جدید و رنگ بندی های به روز با این الیاف هم بافته می شوند. به همین دلیل، مشتریان این دسته از محصولات هم می توانند طرح های روز و رنگ بندی های جدید فرش ماشینی را انتخاب کنند. محصول فرش ماشینی طرح ماهی کاسپین 700 شانه دارای کبیفیت بینظیر که با نخ ورجین هیت ست شده بافته شده است بوده و از قیمت ارزان و بالاترین تراکم محصولات 700 شانه که 2550 می باشد برخوردرا است. فرش ماشینی طرح خشتی با شانه 700 و تراکم 2550 در ابعاد مختلف با ماشین بافت بروز Hcpx2 در ده رنگ واقعی به صورت درجه یک بافته می شود و جنس نخ خواب این مدل فرش صد در صد از آکریلیک هیت ست شده است.

فرش 700 شانه طرح لیلی

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی