فاطمی امین بحران واحدهای صنعتی را حل کرد

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون شرایط برای استیضاح فاطمی‌امین مناسب نیست، خاطرنشان کرد: فاطمی امین توانسته مشکلات واحدهای صنعتی را رفع نموده و بحران موجود در این حوزه را تا حدی تعدیل نماید.

دلخوش تاکید کرد: فاطمی امین با برنامه ریزی دقیق در حوزه صادرات و واردات در راستای حل مشکل مردم در تامین کالاها اساسی اقدامات مهمی انجام داد.

تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی ۲۷ مهر از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و قرار است جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه سه شنبه دهم آبان ماه جاری برگزار می شود.


منبع: https://www.irna.ir/news/84922017/%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AFرئیس مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنایع مهم استان‌ها و بررسی مسائل و چالش‌های هر منطقه و حساسیت برای پیگیری این مسائل از دیگر اقدامات مثبت فاطمی امین است.

کاظم دلخوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آشنایی ۲۵ ساله‌اش با وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: پیش از این به دلیل برخی مشکلات موجود در وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش‌های خودروسازی و بحران صنایع موافق استیضاح فاطمی امین بودم اما اکنون به دلیل انجام اقدامات موثر در این حوزه ها و کاهش مشکلات در این حوزه‌ها، مخالف استیضاح هستم.

فاطمی امین بحران واحدهای صنعتی را حل کرد

وی با اشاره به ورود جدی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حل مشکل خودروسازی عنوان کرد: جلسات و پیگیری‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکلات معادن راکد موثر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس حضور، فعالیت و تلاش وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به گذشته قابل توجه است و بر این مبنا معتقدم در شرایط فعلی استیضاح او به صلاح نیست.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی