شرایط فروش مدیران خودرو نقد و اقساط فروردین 1403 نمایندگی مدیران خودرو 350 | car

شرایط فروش مدیران خودرو نقد و اقساط فروردین 1403 نمایندگی مدیران خودرو 350 | car

این خانواده برای نخستین بار به عنوان یک خودرو لوکس به بازار عرضه فروش اقساطی خودرو شد. پژو پارس برای سرنشینان خود راحتی و اسایش بسیاری را فراهم آورده است. در ادامه مشتری علاقمند ایرانی که خودرو مورد علاقه‌اش را در محصول تولید ایران خودرو با اصالت فرانسوی میدید، با طرح فروش اقساطی پژو 207 مواجه شد.

  • پس از انتخاب و کارشناسی خودروی کارکرده ی مد نظرتون، مالک خودرو را برای تسویه حساب نزد ما بیاورید تا ظرف یک ساعت خودرویی که میخواید رو براتون خریداری کنیم و یا اینکه با همراهی کارشناسان تهران خودرو به نشانی فروشنده بروید و ماشین را برای شما خریداری کنیم.
  • بنابراین اگر به دنبال یک منبع معتبر برای خرید اتومبیل مورد علاقه خود هستید، پیشنهاد ما سایت اینترنتی کیان خودرو است.
  • بنابراین طرحی برای ثبت نام اقساطی ایران خودرو از سوی شرکت عملا وجود خارجی ندارد.
  • در حال حاضر با دو موتور 1.8 و 1.6 لیتری و طراحی داخلی جدید تولید می شود.

حتی اگر خودرویتان را از طریق قرعه‌کشی یا به‌صورت اقساطی خریداری کرده باشید، كليه نمایندگی‌های مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودروهایی تولید این شرکت هستند. مالکان کلیه خودروهای ایران خودرو در مدت دوره گارانتی می‌توانند از خدمات پس از فروش استفاده کنند. برای برخورداری از این خدمات باید اصل و کپی کارت گارانتی همراهتان باشد. در طرح فروش قسطی خودرو شرایط ویژه همراه با تخفیفات و تسهیلات خاصی وجود دارد به طور مثال خرید خودرو های مختلف در ایران به صورت از دم قسط که در چند سال اخیر بسیار باب شده است، و متقاضیان خاص خودش را دارا می باشد.

ممکن است طرح هایی به شما پیشنهاد شود که به شما امکان می دهد خودروی مورد نظر خود را با حداقل پیش پرداخت خریداری کنید. جدید ترین طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا با واگذاری تعداد محدودی خودرو بود. مراحل سخت ثبت نام، قرعه کشی و انتظار برای برنده شدن و تحویل خودرو به قدری طولانی و طاقت فرسا بود که با اعتراض شدید مردم مواجه شد. امروزه مراکز متعددی در زمینۀ فروش اقساطی ایران خودرو فعالیت می کنند که توانسته اند بر اساس سیاست کار و رضایت مندی مشتریان، شرایط منعطف تری را برای خرید اقساطی ایران خودرو إتخاذ نمایند. در نتیجه علاقه مندان به خرید محصولات ایران خودرو راحت تر از گذشته می توانند در این رابطه تصمیم بگیرند.

کوییک R پلاس اتوماتیک

در این صورت بدون دغدغه می توانند با مدیریت بر هزینه های شخصی، اقدام به خرید خودرو نمایند. اگر در صدد برای خرید خودرو هستید، می توانید به سهولت از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بهره مند گردید. با افزایش تعداد اقساط، مبلغ قسط کاهش می یابد و بدین ترتیب خریدار راحت تر می تواند از عهدۀ تسویه اقساط برآید. با افزایش تقاضا برای خرید اقساطی خودرو و رشد قیمت، بهترین فرصت برای مالکیت اتومبیل مورد پسندتان، بهره مندی از خدمات پیشنهادی فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط اقساط بلند مدت و تحویل فوری اتومبیل می باشد.

فروش اقساطی KMC T9

اما به طور کلی از مهم­ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می­توان به تحویل فوری اشاره کرد. همچنین تعیین بازه زمانی پرداخت اقساط بسته به میل مشتری، دیگر نکته حائز اهمیت است. خرید اقساطی ایران خودرو و فروش محصولات ایران خودرو مجموعه خدماتی است که به صورت دوره‌ای توسط آن شرکت اعلام می شود. اما موسسات و شرکت های دیگری مانند مبین خودرو نیز با دریافت مجوز های لازم از ایران خودرو و بانک مرکزی اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو مینمایند.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی