راکت فلزیاب دستی پالس دایو PulseDive، فلزیاب فراز شماره های تماس 09120896040 | zoomfing

وقت‌گیر بودن بازرسی بدنی کنکور موجب ورود وسایل ممنوعه و استفاده از آنها توسط افراد مختلف به جلسه امتحان می گردد، که می توان با استفاده از راکت موبایل یاب باعث سرعت بخشی به این روند شد. راکت موبایل یاب را می توان در مدارس به منظور جلوگیری از ورود تلفن همراه استفاده کرد، به همین دلیل یکی از راهکارهای مناسب مدارس برای جلوگیری از تقلب در مدارس استفاده از راکت موبایل یاب است که به راحتی می توان اشیاء غیر مجاز همراه دانش آموزان را کشف کرد. این قابلیت به شما کمک می کند تا با توجه به ضوابط کاری خود و میزان حساسیت نسبت به فلزات دستگاه را تنظیم نمایید.

راکت فلزیاب دستی پالس دایو PulseDive، فلزیاب فراز شماره های تماس 09120896040 | zoomfing

هشدار صوتی برای کاربر آزار دهنده شده و یا در موضوعات امنیتی نمیخواهیم فرد مورد بازدید از آشکار سازی مطلع گردد و به آن واکنش نشان دهد از حالت لرزشی و یا ویبره استفاده می کنیم . با استفاده از یک ردیاب استاندارد و هوشمند می‌توانید به‌صورت آنلاین و آفلاین، از موقعیت دقیق خودروی خود مطلع شوید. اگر می‌خواهید از این دستگاه در تمامی نقاط کشور استفاده کنید، این دستگاه بدون شک می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. چرا که این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابلیت استفاده دارد.

  • اگر به صورت مقطعی از راکت بازرسی استفاده می‌کنید (مانند برگزاری آزمون کنکور)، بهتر است از باتری معمولی استفاده نمایید.
  • به عبارتی دیگر این تجهیزات می‌توانند از یک پیچ کوچک گرفته تا تلفن همراه و هر قطعه فلزی که تصور کنید را در کم‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند و محل دقیق قرارگیری آن‌ها را نشان دهند.
  • برای خرید راکت فلزیاب دستی یا دستگاه بازرسی بدنی با ما تماس بگیرید.
  • استفاده از راکت موبایل یاب در بازرسی داوطلبان کنکور باعث صرفه جویی در زمان و ورود به جلسه امتحان میشود.
  • این دستگاه بسیار مناسب برای سرعت بخشیدن و بالا بردن فرآیند امنیتی برای مجموعه ها و سازمان ها طراحی شده است.یکی از محبوب ترین راکت بازرسی بدنی ببین کسب و کار ها می‌باشد.
  • این نوع راکت بازرسی بدنی به خاطر دقیق بودن در شناسایی قطعات فلزی و الکترونیکی برای تمامی اماکن که نیاز دارند برای بازرسی مورد استفاده سایت زوم فینگ می‌باشد.

همانطور که اشاره کردیم کار کردن با این تجهیزات بسیار ساده است و با استفاده از آن‌ها می‌توان حجم زیادی از افراد را در مدت زمان کوتاهی بازرسی کرد. هم‌چنین این دستگاه‌ها به لطف حساسیت بسیار بالایی که دارند، می‌توانند کوچک‌ترین قطعات فلزی را کشف و شناسایی نمایند. این راکت‌ها برای شناسایی اجسام فلزی یک میدان مغناطیسی بسیار قوی در اطراف خود ایجاد می‌کنند و هر شی فلزی که در معرض این میدان قرار بگیرد را به سرعت شناسایی می‌کنند. هرچه میدان مغناطیسی تشکیل شده توسط این فلزیاب‌ها بیش‌تر و قوی‌تر باشد، دقت و سرعت شناسایی دستگاه نیز بیش‌تر خواهد بود.

مشخصات راکت بازرسی بدنی Super Scanner T100

بله شما می‌توانید قطعه ای که نیاز دارید شناسایی بشود را همراه خود داشته باشید. از برخورد دستگاه با زمین و ضربه زدن به راکت جدا پرهیز نمایید، این عمل باعث می‌گردد، برد دستگاه آسیب ببیند و دیگر قادر بشناسایی نباشد. نکته بعدی که باید به آن توجه کرد، که شما این دستگاه را برای چه صنعتی قرار استفاده نمایید.

مشخصات و ویژگی‌های کاربردی راکت بازرسی فلزیاب

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی