راهنمای خرید سامسونگ S22؛ بررسی جدیدترین پرچمداران سامسونگ

چاپ امروره یکی از پیشرفته ترین صنایع در جهان می باشد.چاپ را می توان قدیمی ترین صنعت در بین صنایع مختلف دانست.چاپ در ایران از زمان قاجار وارد ایران شد بعد از آن این صنعت به سرعت در حال تغییر بوده است.چاپ دیجیتال تمام صنعت چاپ پرچم را تغییر داد.ابداع دستگاه چاپ دیجیتال پرچم سبب شده تا زیباترین طرح ها برای پرچم تولید شود.مزایا چاپ پرچم دیجیتال چیست؟ در حال حاضر بهترین گوشی در پرچمدار های موجود بازار از نظر کیفیت دوربین این مدل آنر است. کیفیت و جنس مواد استفاده شده در ساخت پرچم ساحلی، برای شرکت بارنگ بیش از هر چیز اهمیت دارد اما جالب است بدانید در بارنگ، کیفیت سبب گران شدن قیمت نمی شود! برخی از کاربران هم بهدلیل پرچمدار بودن اینتل در داشتن قویترین پردازشگرهای حال حاضر جهان، طرفدار آن هستند. این فاصه با اضافه شدن پایه پرچم بیشتر میشود و ارتفاع مناسب پرچم ساحلی ، آن را به یکی از پرچم های پر طرفدار تبدیل کرده است. • پایه استند پرچمی قابلیت پیچ و رول پلاک شدن به زمین را دارد. با بزرگ تر شدن میزان پیکسل، ثبت نور افزایش می یابد و درنتیجه کیفیت عکس های ثبت شده به ویژه در محیط های کم نور بیشتر می شود.

بنا بر گفتهٔ منابع بیطرف درصد شرکت کنندگان در انتخابات به شکل معناداری پایین بود اما تقلب انتخاباتی چشمگیری مشاهده پرچم ساحلی نشد. لبههای عقب قاب به دلیل شکل کاملاً مسطح کمی به کف دست کاربر فشار میآورد و تجربه استفاده ناخوشایندی را ایجاد میکند و بزرگتر از آنچه که هست به نظر میرسد. ATX: سایز استاندارد مادربردها که بیشترین فضا و بیشترین درگاهها را در اختیار کاربر میگذارد. درگاه خروجی HDMI و دیسپلیپورت: این درگاهها تنها زمانی مهم هستند که بخواهید از گرافیک مجمع پردازنده استفاده کنید. البته بردهای Mini-ITX تنها 2 اسلات دارند و بردهای ردهبالا هم ممکن است با 8 اسلات عرضه شوند. از پردازندههای Athlon گرفته تا پردازندههای 16 هستهای رایزن 9. اما سری جدید پردازندههای آنها، یعنی سری رایزن 7000 قرار است با سوکت جدید AM5 در پاییز امسال عرضه شود و با سوکتهای قبلی سازگار نخواهد بود.

راهنمای خرید پرچم

در این پست شما عزیزان را در خرید پرچم عزاداری راهنمایی خواهیم کرد. USB 3.1/3.2 نسل دوم: این استاندارد بهتازگی عرضه شده و هنوز لوازم جانبی که بتوانند از نهایت سرعت آنها بهره ببرند هم در بازار وجود ندارد. امروزه شرکت های چاپ پرچم با استفاده از دانش روز دنیا و مدرن ترین دستگاه ها اقدام به چاپ بهترین و بی نظیرترین انواع پرچم ساحلی دارند که شما نیز می توانید با توجه به پیامی که می خواهید در پرچم مذکور به چاپ برسد، یکی از انواع آن را انتخاب کرده و سپس سفارشتان را ثبت کنید. اگر کیبوردی دارید که از درگاه قدیمی PS/2 بهره میبرد، به این درگاه روی برد نیاز خواهید داشت. اگر ابتدا پردازنده خود را خریداری کرده باشید، در آن صورت در انتخاب مدل مادربرد کار راحتتری خواهید داشت چرا که سوکت نصب شده روی هر مادربرد، تنها با پردازندههای بهخصوصی سازگاری دارد. پس در همین ابتدا باید انتخاب خود را انجام دهید. پرچم ساحلی در هر حالتی کاملا قابل شستشو می باشد.

از دیگر انواع پرچم های مورد استفاده در شرکتها و سازمانهای مختلف، چاپ پرچم ایستاده است که بدین طریق افراد می توانند عظمت و اقتدار سازمان خود را به رخ دیگران کشیده و زیبایی خاصی به محل کار خود ببخشند. نسل فعلی، تاندربولت 3 و 4 هستند که از طریق یک درگاه USB-C به سیستم متصل میشوند و پنهای باند آنها به حداکثر 40 گیگابیت برثانیه میرسد. از طریق آنها میتوانید درگاههای پنل جلویی کیس را به مادربرد وصل کنید. علاوه بر این درگاههای جلویی یا هد را نیز چک کنید. Mini-ITX: برای ساخت کامپیوترهای کوچک استفاده میشوند و معمولا فقط فضای کافی برای 1 کارت اضافی (مثل کارت گرافیک) دارند و همچنین تعداد درگاههای ورودی، حافظه و رم آنها نیز محدود است. USB Type-C: این درگاهها معمولا از USB 3.1 نسل اول یا نسل دوم پشتیبانی میکنند و برای دستگاههای جدیدتری مثل گوشیهای هوشمند طراحی شدند. Micro-ATX: این مادربردها 2.4 اینچ کوتاهتر هستند و فضای کمتری برای اسلاتها و درگاهها دارند. این درگاه برای اتصال لوازم جانبی، توسط اینتل و اپل طراحی شده و بیشترین سرعت ممکن را دارد. USB 2: سرعت آنها نسبت به USB 3 پایینتر است و بهتر است برای کیبورد و ماوس از آنها استفاده کنید.

• در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده. شاید به خاطر بیاورید که دو سال قبل، شرکت شیائومی مدل می نوت 10 خود را با داشتن 5دوربین عرضه کرد که دوربین اصلی در آن 108مگاپیکسلی بود. چیزی شبیه این است که به شما بگویند چهار جعبه دارید که در هرکدام ده عدد توپ جا میگیرد. در این بازه میتوانید بردهایی با تراشههای جدیدتر مثل Z690 و امکانات اضافی پیدا کنید. پردازنده استفاده شده در این گوشی Apple A14 Bionic است که معماری 5 نانومتری دارد. دلیل این استقبال عمومی ویژگیهای منحصربه فرد این استندهاست، که از جمله سبکی، پرتابل بودن، قابلیت نصب و جمع آوری بسیار سریع و همچنین قابلیت شستشوی این استندها است. بردهایی با بهترین قطعات، هیتسینکهای غول پیکر و کاورهای I/O که ظاهر بسیار زیبا و ردهبالایی به برد میدهند. با این حال متخصصان هشدار میدهند این تلاشها بدون سختگیری همهجانبه در مورد قایقها و شرکتهایی که نفت روسیه را انتقال میدهند، همچنان کم اثر خواهد بود. به اهتزاز در آوردن پرچم یک برند آرمان های آن مجموعه را نمایان خواهد نمود.

جنس پرچم چیست

چاپ دیجیتال و چاپ سیلک جزء مهمی از چاپ ها بر روی پرچم رومیزی می باشد.پرچم رومیزی با استفاده از چاپ دیجیتال به دلیل سرعت بالاتر در تولید پرچم. این سوکتها در مادربوردهای مختلف ظاهر مشابه ولی استانداردهای مختلفی دارند. ضمنا مادربوردهای مینی و میکرو، فضای کمتری برای اسلاتهای خارجی مثل کارت گرافیک و… بهجز در حالتی که تصمیم به خرید یک کیس کوچک دارید، دلیلی برای خرید اندازههای کوچکتر نخواهد بود. • در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده. این درگاهها، 10 گیگابیت پهنای باند دارند که 2 برابر بیشتر از USB 3 / USB 3.1 نسل اول است. گروهی دیگر نظرشان این است که قطعات مناسب پردازندههای AMD مانند مادربورد و… از دیگر تولیدات مهم مجموعه دنیای پرچم، پرچم ایران می باشد. پرچم تجاری نظیر پرچم هایی که برای پرچم تبلیغاتی برای نمایشگاهها و یا پرچم تبلیغاتی برای کارخانجات تولیدی طراحی می شوند که البته در این مورد جنبه اطلاع رسانی نیز می یابند.

تمام تلاش کارکنان این مجموعه جلب رضایت مشتریان خود و تحویل جنس با کیفیت است. هرچه جنس پارچه پرچم، جنس پایه پرچم، کیفیت چاپ پرچم بهتر باشد، زیبایی ظاهری و ایستایی آن بهتر شده در نتیجه باعث جلب توجه مخاطبان و به خاطر ماندن در ذهن افراد میشود. برای درک بهتر مطلب به مثال زیر توجه کنید. اگر قصد خرید گوشیهای پرچم دار ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان را دارید؛ در ادامه این مطلب با کارو تک همراه باشید تا بتوانید بهترین گوشی را در بازه قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان را براساس بودجه خود انتخاب کنید. اصطلاح تخصصی این مثال در مادربورد، مسیر است. این اشکال و مفاهیم زمانی ارزش و اهمیت بیشتری پیدا میکنند كه بخواهیم به وسیله آنها معانی پرمحتوا و اهداف متعالی را به مخاطب انتقال دهیم. بیشتر کیسها هم از همین اندازه پشتیبانی میکنند. برخی از آنها ممکن است از استاندارد USB 2.0 پشتیبانی کنند.

پایه پرچم ساحلی در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می گردد.پرچم ساحلی که دید بالایی دارد پایه آن بسیار مورد اهمیت قرار دارد از این رو پایه پرچم ساحلی با اشکال بسیار متنوعی به فروش می رسد.پایه پرچم ساحلی در بیشتر موارد با توجه به وزن آن قیمت گذاری می شوند.زیرا پرچم ساحلی در هنگام استفاده باید مقاومت بالایی در برابر تمامی شرایط های جوی داشته باشد از این رو پایه این نوع پرچم نسبت به مابقی پرچم دارای ویژگی خاصی می باشد. USB 3 / USB 3.1 نسل اول: هرچقدر از این نوع درگاهها بیشتر داشته باشید بهتر است. تاندربولت: این درگاه بیشتر در مدلهای ردهبالا پیدا میشود و برخی مادربردها نیز از کارتهایی که این درگاهها را به برد اضافه میکنند، پشتیبانی میکنند. اخیراً نمونه ای جدید به محصولات تولید شده در این شرکت اضافه شده است .

چاپ دیجیتال پرچم

خوشبختانه پرچم های طهران پرچم این مشخصه ها را دارد. این مدل پرچم تقریبا همه فن حریف بوده و در زمینههای مختلف از جمله تبلیغات و اعلانات کاربرد دارد. در پشت جلگهای ساحلی و باریک مردابها جای دارند. برخی از آنها نیز دو اسلات را اشغال میکنند و نیاز به 32 مسیر دارند! برخی عقیده دارند که در ازای توان پردازشی یکسان، قیمت پردازشگرهای AMD کمتر است. در اين نوع چاپ پرچم از پلاتري مخصوص استفاده مي شود. یکی از نکات قبل از خرید مادربرد آن است که هر مادربوردی فقط از یکی از این دو نوع پردازشگر پشتیبانی میکند.

از دیگر مدل های پرچم تبلغات میتوان به اهتزاز ، برج پرچم ، تشریفات ، رومیزی ، دستی و جا چوب خور نام برد. شابلون شناخته شده ترین و بزرگترین مرجع فروش پرچم، ساخت پرچم و دوخت پرچم ایستاده، تشریفات، اهتزاز و رومیزی در ایران می باشد که از نظر کیفیت پرچم های تولیدی زبانزد است. در ادامه راهنمای خرید مادربرد به ویژگی دیگری میپردازیم که مربوط به ارتباط مادربرد با کارتهای جانبی است که روی آن نصب میشود. اندازه اصلی همان ATX است که همیشه و درهمهجا آن را دیدهاید. همیشه اول درگاههای مادربرد و پنل I/O آن را چک کنید تا مطمئن شوید همان درگاههایی که دنبالشان هستید را دارد. مثل همیشه در مورد پرچمداران سامسونگ، در مورد پردازنده کمی بحث و جدل وجود دارد. البته گزینه ذخیرهسازی یک ترابایت تنها در گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا موجود است. همچنین در بخش سلفی از سنسور IMX374 سونی استفاده شده که در مجموع از لحاظ عکاسی کیفیت عکسهای ثبت شده با گلکسی زد فلیپ ۳ در حد یک گوشی میانرده است. قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ در زمان نگارش این مطلب در بازار ایران بین بازه قیمتی ۲۹,۰۰۰,۰۰۰ الی ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان است.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی