دوره تکنسین داروخانه + آنلاین️ آموزش نسخه خوانی با مدرک معتبر | آموزشگاه آپادانا تبریز

دوره تکنسین داروخانه + آنلاین️ آموزش نسخه خوانی با مدرک معتبر | آموزشگاه آپادانا تبریز

دادن اطلاعات لازم به بیمار مثل تداخل دارویی یا نحوه مصرف آن یا نحوه نگهداری دارو. سرفصل های دوره به صورت کاملا کاربردی، به روزرسانی شده و متناسب با نیاز بازار کار حال حاضر جامعه چیده شده اند. در طول دوره آموزش مجازی و همچنین تا ۶ ماه پس از اتمام دوره به تمامی فایلها، منابع و ویدیوهای جلسات دوره که به تشخیص استاد دوره قرار خواهند گرفت، در پروفایل اختصاصی خودتان دسترسی خواهید داشت.

پاسخ به “آموزش نسخه پیچی در تبریز”

نگین سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم خانگی
پیمانکار خدمات پس از فروش لوازم خانگی
… آموزش حرفه ای زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط فارغ تحصیلان دانشگاه های استرالیایی اروپایی و امریکایی(ALC) با سابقه … در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید. ضد دردهای موجود در ابزار ایران و جهان اعم از ضد دردهای مخدر و ضد دردهای غیر استروییدی ضد التهابی و دسته استامینوفن های داخل و خارج ایران در این دوره آمعرفی می شوند. دریافت کردن نسخه ها، خواندن آنها ، آماده کردن و تحویل آن به مراجعه کننده.

آیا بعد از این دوره میتوانم در شرکت و یا داروخانه ای استخدام شوم ؟

به طور مثال شهریه دوره تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی مشهد در حدود یک میلیون نهصد هزار تومان می باشد ، قابل توجه است که کلاس فنی حرفه ای نیز خدمات آموزشی در حوزه بهداشت و سلامت ارائه میدهد دارند و جهت شرکت در کلاس فنی حرفه ای نیز می توانید از طریق لینک زیر  در این کلاس ها شرکت نمایید. مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه ای نیز در هر شهر دوره آموزش تکنسین داروخانه را برگزار می نمایند. در این دوره ها علاوه بر آشنایی با داروهای شیمیایی، داروهای گیاهی و فرآورده های آرایشی بهداشتی داروخانه ها و تجهیزات پزشکی معرفی می شوند و دوره های آموزش تکنسین داروخانه در مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای نیز به صورت عملی و تئوری برگزار می گردند. بله پس از شرکت در دوره آموزش تکنسین داروخانه مجتمع فنی تهران به فراگیرانی که در آزمون نمره قبولی کسب کنند مدرک معتبر و بین المللی دو زبانه داده می شود. شغل دستیار داروخانه برای تمامی علاقمندان این فرصت را فراهم می سازد تا به عنوان یک کار تمام وقت یا نیمه وقت برای خود باشید. کسانی که به صورت تجربی اطلاعاتی داشته اند و با به صورت تخصصی تجربه علمی و عملی دارند فرصتی را برای خود ایجاد می نمایند تا به عنوان دستیار داروخانه کار نمایند.

دوره آموزش تکنسین داروخانه چیست ؟

قسمت عملی این دوره بصورت ۵۰ ساعت کارورزی در یکی از داروخانه های شهر فراگیر با ارایه معرفی نامه از طرف جهاد دانشگاهی صورت می پذیرد. تکنسین داروسازی و متخصصان داورسازی هر دو کمک می نمایند تا داروها را تحت نظارت پزشک داروسازی تهیه نمایند . تکنسین داروسازی به عنوان قسمتی از تیم های بهداشتی در مراکز درمانی و بیمارستان ها یا دارو های عمومی کار می کنند . با دریافت مدرک این دوره میتوانید در داروخانه های سرتاسر کشور مشغول به کار شوید. بله – امکان صدور گواهینامه المثنی برای فراگیران سال ۹۴ به بعد وجود دارد.

تکنسین داروخانه (Pharmacy Technician) یا نسخه خوان یا نسخه پیچ فردی آموزش‌دیده است که عموما وظیفه نسخه‌خوانی و تحویل دارو به مراجعه‌کننده را بر عهده دارد و به دکتر داروساز در ساخت دارو کمک می‌کند. تکنسین داروخانه هم با مراجعه‌کنندگان و هم با پزشک و پرسنل داروخانه در ارتباط و تعامل است، بنابراین در کنار آشنایی با علم تخصصی داروسازی، به مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی نیز نیاز دارد. امروزه با توجه به اینکه بیماری ها از قبل بیشتر شده است افراد جامعه نیازمند داروخانه، داروساز و تکنسین داروخانه بیشتری هستند.

  • این دوره ها در مراکز معتبر مشهد و بیشتر در مراکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود و همچنین پیش نیاز اصلی این دوره برای شرکت در این دوره داشتن مدرک دیپلم می باشد.
  • درمرحله دوم به منظور آماده کردن اقلام و رديف هاي دارويي مندرج در نسخه به بررسي دقيق نام علمي ، برند مورد نظر و مقدار تجويز شده مي پردازد  ، روند  چک کردن دقيق اسامي دارو هاي ، چک کردن تعداد قرص ها و غيره يکي از مهمترين مراحل خواندن نسخه به شمار مي رود.
  • شما بعد از این دوره در صورت تمایل میتوانید دوره تکنسین داروخانه عمومی پیشرفته را بگذرانید که 4 جلسه بوده و در طی این 4 جلسه همه چیز در ارتباط با نسخه ها و مکمل ها را به شما آموزش خواهیم داد.
  • گواهینامه ها تنها به خود فرد و اقوام درجه یک و با ارائه کارت شناسایی فراگیر امکان پذیر خواهد بود.
  • تکنسین داروخانه یا دستیار داروخانه از جمله ارائه دهندگان خدمات درمانی هستند که در داروخانه ها تحت نظارت مستقیم پزشک داروخانه فعالیت می کنند.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی