دستگاه تصفیه آب Puritech

در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با انواع آب تصفیه کن صنعتی موجود در بازار آشنا سازیم. کمپانی سافت واتر در دهه 40 میلادی در آمریکا فعالیتش را آغاز کرد و امروزه در تایوان نیز مشغول به کار است و به دلیل جذب مشتریان زیاد در این سال ها تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از مجموع تصفیه آسا خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها را نیز برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. با خرید اینترنتی از سایت راد گستر نوین نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید بلکه فهرستی از انواع محصولات را همراه با توضیحات جامع و کامل و هم چنین عکس های آن مشاهده می نمایید و می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

قیمت فیلتر تصفیه آب مینروا و هزینه تعویض فیلتر مینروا به نسبت دستگاه های دیگر موجود در بازار تهران ایران کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد. همانطور که میدانید کشور تایوان در حال حاضر محصولاتی بسیار با کیفیت روانه بازار میکند. دستگاه های ۶ فیلتری بسیار مناسب می باشند و باید دقت داشته باشید که حتما فیلتر ممبران را دارا باشد. 1. تعیین میزان ظرفیت مورد نیاز برای تصفیه آب: همان طور که گفته شد دستگاه های تصفیه آب بر اساس میزان ظرفیت برای تصفیه آب متفاوت هستند، بنابراین مشخص کردن میزان ظرفیت مورد نیاز برای تصفیه آب از مواردی است که برای خرید تصفیه کننده آب نیمه صنعتی باید در اولین قدم به آن توجه کرد. زمان تعویض فیلترهای آب تصفیه کن خانگی بر حسب کیفیت آب شهری ، منطقه ای که زندگی میکنید و میزان آب مصرفی روزانه شما عزیزان تعیین میگردد . کاربرد دیگر دستگاه تصفیه آب صنعتی در کارخانجات و کارگاه ها می باشد .

قیمت فیلتر تصفیه آب

امروزه یکی از دستگاه هایی که در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، تصفیه آب است که از اجزای کوناگونی مانند فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب ساخته می شود. دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از وسایل ضروری هر خانه می باشد که بتوانیم به کمک آن آلودگی های آب را از بین ببریم. دستگاه های تصفیه آب در دو نوع زیر سینکی و رومیزی وجود دارند و نوع رومیزی آن به دلیل طراحی خاص قیمت بالاتری دارد. فیلتر PP ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن است این فیلتر دارای 2 نوع 5 میکرون و 1 میکرون است، در نوع 5 میکرون اجازه عبور به ذرات بزرگتر از 5 میکرون داده نمیشود و در نوع 1 میکرون اجازه عبور به ذرات بزرگتر از 1 میکرون. این دستگاه دارای فیلترهای قلیایی ساز ، املاح معدنی (جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن به آب) می باشد.

به این ترتیب دستگاه های تقلبی تولید می کنند که بسیار شاهد آن ها هستیم. دستگاه تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت محصول قابلیت تشخیص اصلی از مدلهای تقلبی را برای مصرف کننده بسیار ساده تر نموده است. متاسفانه در بازار، محصولات و صافی های دستگاه تصفیه آب تقلبی بسیار زیادی وجود دارند که از رنج قیمت 20 الی 80 هزار تومان عرضه و به فروش میرسند که توانایی تصفیه ی درست آب را نیز ندارند و کیفیت آب آشامیدنی بعد از جایگزین کردن با صافی های جدید کاهش پیدا خواهد کرد. هم چنینی تعداد فیلتر ای دستگاه نیز مهم است. زیرا فیلترها از موارد مهم در تصفیه آب صنعتی بشمار می آیند.

حجم آب و میزان خالص سازی ازجمله موارد مهم در انتخاب دستگاه های تصفیه آب هستند. فیلتر پست کربن خطی تصفیه آب مینروا خواص آب شیرین کن خانگی به دستگاه شما میبخشد که بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود میدهد. میکروبهای جذب شده روی غشای این دستگاه تا زمانی که به صورت دستی غشا را تمیز نکنیم روی آن باقی میمانند. عملکرد دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز ۸ مرحله ای مینروا به این صورت است که در فیلترهای سه گانه تصفیه آب املاح درشت رسوباتی همچون شن و ماسه و گل و لای، کلر و کلرامین را از آب آشامیدنی حذف خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب مینماید.

هم چنین قبل از خرید نیز می توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید تا شما را برای خرید دستگاه مناسب بودجه و نیازتان راهنمایی کنند. این دستگاه قابل نصب یه ساید نیز هست. همانطور که از نام این دستگاه تصفیه آب مشخص است قابل نصب بر روی سر شیر در آشپزخانه بوده و دستگاهی کوچک و ساده است که عمل تصفیه آب را انجام میدهد. از جمله املاح مضر در آب لوله کشی شهری رسوبات، کلر، نیترات، نیتریت، آلومینیوم، سرب و… لازم به ذکر است هر چه کیفیت فیلترها بالاتر باشد، سریعتر نیز مسدود می گردد زیرا قادر است املاح بیشتری را جذب نماید.

از مزایای استفاده از این روش برای تصفیه آب ، میتوان به عمر بالای این دستگاه و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا نصب و ارسال رایگان به سراسر ایران، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی با شرایط ویژه و همچنین امکان خرید دستگاه تصفیه آب در جشنواره های فروش ویژه شرکت تصفیه آسا میباشد. قیمت فیلتر استفاده شده نسبت به فیلتر های تصفیه آب زیرسینکی بیشتر است . این فروشگاه های مجازی انواع مختلف این دستگاه را با قیمت های متفاوت و ارزان در معرض دید مشتریان قرار می دهند، مشتریان پس از بازدید از انواع این دستگاه و قیمت های متفاوت آن، دستگاه مورد نیاز خود را به صورت عمده و یا جزئی سفارش و در زمان کوتاه، با صرفه جویی در زمان و هزینه اضافی دریافت می کنند.

یک دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا هشت مرحله ای با دارا بودن فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی میپردازد. آب تصفیه کن خانگی مینروا دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت NSF بوده و در مدل های شش مرحله ای معدنی ساز مینروا، هفت مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا، هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا و هشت مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا در مراکز فروش تصفیه آب تهران و کرج عرضه میگردد. برند تایوانی سی سی کا استاندارد سازمان جهانی بهداشت را در اختیار دارد و دستگاه هایش را مطابق با استاندارد جهانی و پیشرفته ترین فناوری ها تولید می کند. این برند با سابقه بسیار در تولید و عرضه محصولات تصفیه آب، با کیفیت قطعات و فیلترهای تصفیه آب را روانه بازار میکند.

انواع فیلتر تصفیه آب

غالبا می تواند برای مصرف آب مطمئن خواهد کرد و شاید شما هم سوال بوجود آمده است. پمپ قوی و مخزن آنتی باکتریال 16 لیتری آن ما را از سلامت آب مطمئن خواهد کرد. فیلتر یونیزه قلیایی ساز آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب آشامیدنی خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی به آب آشامیدنی خواهد داد. این برند از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های خود بهره می گیرد و مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال و پمپ قدرتمندی دارد. متاسفانه برخی فروشندگان قطعاتی با برند های مختلف می خرند و آن را مونتاژ می کنند. همه ما می دانیم که رسوب مواد زائد در کلیه باعث ایجاد سنگ کلیه می شود که خوردن آب های تصفیه نشده می تواند عمده ترین دلیل آن باشد. تصفیه آب های تایوانی در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید می باشند.

هم چنین خدمات پس از فروش نیز پس از اتمام مهلت گارانتی با هزینه ای مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت و تمام هزینه های ارسال و نصب آن نیز رایگان می باشد. این شرکت نمایندگی رسمی برند ها ی سی سی کا و سافت واتر و هم چنین نمایندگی و وارد کننده ی انحصاری برند مینروا می باشد. تمامی قطعات دستگاه باید برند یکسانی داشته باشند. همچنین در این دستگاه ها از تمامی قطعات تایوانی استفاده شده است که این ویژگی لایف واتر نوبل پلاس را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران تبدیل کرده است.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی