دانلود رایگان آموزش صفر تا صد فتوشاپ فیلم فارسی+PDF سریع آسان

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد فتوشاپ فیلم فارسی+PDF سریع آسان

لایه ها اصلی ترین قسمت فتوشاپ هستند و معمولا هر المان در فتوشاپ متشکل از یک یا چند لایه است تا بتوان به راحتی آن را خدمات طراحی گرافیک لاکچری مدیریت کرد. فراموش نکنید که اگر به سادگی از بحث لایه ها در فتوشاپ گذر کنید ممکن است بقیه دروس را متوجه نشوید پس در فراگیری این قسمت دقت داشته باشید. درس چهارم آموزش فتوشاپ را به اندازه تصویر و تنظیمات و تغییرات مورد نیاز بر روی اندازه تصویر اختصاص می دهیم.

ابزار Rectangular Marquee Tool به شکل مستطیلی از صفحه شما انتخاب می‌کند. اگر هنگام کشیدن، Shift را نگه دارید سطح انتخابیِ شما به شکل مربع ترسیم می‌شود.با Ctrl+D می‌توانید قسمت انتخاب شده را از انتخاب خارج کنید. همچنین با Ctrl+T می‌توانید تصاویر و لایه‌ها را انتخاب کرده و تغییر سایز و جهت دهید.

  • آدوبی تولید کننده نرم افزار های فوق العاده ی می باشد که فتوشاپ از برترین نرم افزار های این شرکت می باشد.
  • ابزار Magnetic Lasso، هنگامی که نشانگر ماوس خود را در اطراف یک آبجکت در تصویر حرکت می‌دهید، به طور هوشمند خودش لبه‌های آن جسم را انتخاب می‌کند.
  • لازم به ذکر است که دوره فتوشاپ یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های آموزشی عصرنخبگان است.
  • همچنین با Ctrl+T می‌توانید تصاویر و لایه‌ها را انتخاب کرده و تغییر سایز و جهت دهید.
  • اما اگر قرار است با بخش سه بعدی نرم افزار فتوشاپ کار کنید، داشتن کارت گرافیک از واجبات است.
  • در صورتی که شما کار با فتوشاپ را بلد باشید و تسلط نسبی به آن داشته باشید؛ می‌توانید بدون نیاز به عکاسی و ادیتور، به ادیت تصاویر موردنظر خود بپردازید.

خوشبختانه امروزه همه دارای گوشی هوشمند هستند و شما میتوانید با یادگیری این مهارت بدونت نیاز به سیستم پیشرفته و لپ تاپ تصاویر را ویرایش کنید و به عنوان یک گرافیست ، طراح و یا ادیتور مشغول به کار شوید. در آینده فیلم های آموزش فتوشاپ رایگان با گوشی در این صفحه برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد و شما میتوانید با استفاده از این آموزش ها در هر سنی که هستید حتی در خانه کسب درآمد کنید. از برنامه های آینده این صفحه این است که شما را با آموزش فتوشاپ رایگان با گوشی آشنا کنیم و نرم افزار هایی که میتوان در گوشی برای ادیت و ویرایش عکس از آن ها استفاده کرد را به شما عزیزان معرفی کنیم. امروز همه خواهان این موضوع هستند که بتوانند با کمترین امکانات مهارت های جدیدتری را یاد بگیرند و از مهارت های کسب شده خود درامدزایی داشته باشند.

به این ترتیب شما با مشاهده فیلم آموزش طراحی بروشور در فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید علاوه بر یادگیری ساخت بروشور های منحصر به فرد میتوانید با تقویت خلاقیت خود طرح های جذابی نیز ایجاد کنید و از این راه درآمد خود را چندین برابر کنید. اگر به یادگیری فتوشاپ صفر تا صد علاقه مند هستید و میخواهید در کلاس های حضوری آریا تهران شرکت کنید میتوانید در انتهای این دوره های حضوری مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و از مزایای این دوره برای مهاجرت و یا ورود به بازار کار بهره مند شوید. اگر سوالی در هر بخش از فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ داشتید میتوانید از اساتید ما بپرسید تا بدون ایرد بتوانید اقدام به طراحی بروشور در فتوشاپ ۲۰۲۰ کنید. در فصل سوم از پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان شما نحوه ساخت پس زمینه های رنگی دلخواهتان را یاد میگیرید و میتوانید به راحتی انواع پس زمینه ها را در فتوشاپ بسازید و مدل حرفه ای نهایی خود را تولید کنید.

دوره متخصص فتوشاپ (آموزش صفرتاصد نرم افزار فتوشاپ)

به همین دلیل یادگیری فتوشاپ پروژه ای می توانید به شما بسیار کمک کند که خیلی سریع تر از رقیبان خودتان پیشرفت کنید. آدوبی تولید کننده نرم افزار های فوق العاده ی می باشد که فتوشاپ از برترین نرم افزار های این شرکت می باشد. برای چرخاندن عکس در فتوشاپ، از ابزار Rotate View استفاده می‌کنید تا بتوانید تصویر را از زوایای مختلف مشاهده و ویرایش کنید. ابزار مثلث در فتوشاپ 2021 به این نرم‌افزار اضافه شده است و برای ترسیم اشکال مثلثی است.

آموزش ساخت متنی درخشان و شکسته

شما می توانید در این صفحه اقدام به دریافت کامل ترین فیلم و آموزش نرم افزار فتوشاپ آن هم به صورت رایگان نمایید. این دوره شامل ۱۰۱ ویدیو در خصوص آموزش نرم افزار فتوشاپ می باشد که ۲۳ قسمت از آن که شامل بخش مقدماتی تا پیشرفته می باشد رایگان است و شما می توانید اقدام به دانلود آن ها به صورت مجزا و یا خرید ۱۰۱ قسمت به صورت کلی نمایید. در صورتیکه در هر بخش از آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۷ سوالی داشتید میتوانید در قسمت نظرات سوال تان را مطرح کنید تا استید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند. در پکیج آموزش فتوشاپ آپادمی، هر فصل را به یکی از موضوعات پرکاربرد اختصاص داده ایم و آموزش را در قالب تعداد بسیار زیادی مثال های کاربردی و حتی فراتر از نیازهای بازار کار طراحی کرده ایم. در کنار ۵۰ قسمت فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای که توسط برترین اساتید فتوشاپ آریا تهران تدریس شده در این بخش نمونه های دیگیری از فیلم آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی را قرار داده ایم.

باز کردن تصاویر در Camera Raw

ابزار ساده Horizontal Type Tool با کلید میانبر برای تایپ به طور افقی در فتوشاپ است. شما می‌توانید با استفاده از ابزار داج که کلید میانبرش است، رنگِ هر قسمت از تصویر را روشن‌تر کنید. برای این کار از نوار منو به ترتیب گزینه‌های Layer و New Fill Layer را انتخاب کنید. در این قسمت، گزینه‌های Solid Color، Gradient و Pattern برای انتخاب وجود دارند. Solid Color را انتخاب کنید تا پنجره‌ی New Layer ظاهر شود.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی