خرید و قیمت قابلمه TAVA پوشش داخل تفلون نچسب PTFE در دو رنگ ترب-آریس تفلون

خرید و قیمت قابلمه TAVA پوشش داخل تفلون نچسب PTFE در دو رنگ ترب-آریس تفلون ظروفي كه از تركيب اين دو جنس ساخته مي‌شوند از استحكام و استاندارد بالايي برخوردارند. سرويس 23 پارچه گرانيتي اورانا دارای روكش گرانيتي است كه آشپزي در آن با اطمينان و سلامت پخت بالاست. ظروف سرويس 23 پارچه گرانيتي اورانا از كيفيت فوق‌العاده‌اي برخوردار است.

  • تفلون تا زمانیخاصیت نچسب بودن را دارد که لایه تفلنی آن سالم باشد.
  • برای اینکه تابه‌ای بی‌کیفیت و تقلبی نخرید، حتما به لوگو و آرم پوشش دهی قطعات صنایع نفت با تفلون شرکت دقت کنید.
  • ما در این قسمت لیست پروفروشترین قابلمه تفلون را آماده کرده ایم که میتو انید از بین آن ها با ذوق و سلیقه و با توجه به نیاز و هزینه ای که دارید بهترین قابلمه تفلون را انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.
  • اما به‌طور کلی استیل از لحاظ سلامتی برای استفاده روزمره جنس نسبتا مطمئن‌تری است.

امروزه ظروف پخت گرانيتي و آلومينيوم دربازار گوي سبقت را از ديگر جنس‌ها ربوده‌اند و يكه‌تاز عرصه‌ي رقابت شده‌اند. بيشتر متخصصان و سرآشپزان دنيا بر اين عقيده‌اند كه ظروف پختي كه از جنس‌هاي تركيبي تهيه شده‌اند مي‌توانند عملكرد بهتري در پخت داشته باشند و از سلامت و استاندارد بالاتري برخوردارند. پوشش اين ظروف معمولا مانند ظروف تفلون نچسب است و ‌طوري ساخته شده‌اند كه در برابر خراش مقاومت بالايي دارند، از سوي ديگر ظروف گرانيتي نيز خواص خود را دارند. همچنين به دليل سنگي بودن‌اش گرما را در خود نگه داشته و غذا در آن ديرتر از ظروف معمولي مي‌سوزد. تميز نگه داشتن آن ساده بوده و روغن بسيار كمتري براي پخت در اينگونه ظروف لازم است.

چدن؛ کلاسیک سنگین‌وزن

این سرویس تابه 3 پارچه است و شامل سه تابه با دسته جداشونده برای کاهش فضای اشغالی است. این قابلمه‌ها را علاوه بر قرار دادن روی شعله می‌توانید داخل فر نیز قرار دهید. تمام سعی تیم به نظر بر این است تا با بررسی و مقایسه لیستی از بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم. صرفه جویی در زمان و اعتماد به کالا خریداری شده برای مشتری، هدف تیم ما است. امکان طبخ غذا با حداقل روغن ممکن به واسطه پوششی است که توسط تفلون در کف و جداره ایجاد شده است. با این حال اکثر مردم تفلون را نه به خاطر استفاده روغن کم‌تر بلکه به سبب همین خاصیت نچسبی و مقاومت در برابر شستشو ترجیح می‌دهند.

كدبانوي منزل ساعت‌ها زمان را در آنجا صرف مي‌كند تا بتواند غذايي گرم و خوشمزه را بر سر ميز و براي اعضاي خانواده بياورد. در تهيه‌ي اين غذا چندين عامل درگير هستند كه مهم‌ترين آن پس از مهارت كدبانوي منزل، استفاده از ظروف پخت استاندارد و بهداشتي است. ظروف پخت بسيار متنوع‌اند و در گونه‌هاي مختلف به بازار عرضه مي‌شوند.

مزایای داشتن سرویس قابلمه با کیفیت

بیشترغذاهای ایرانی با سرخ شدن و خوب پختن رنگ و لعاب می گیرند از این حیث استفاده از تابه بسیار رایج هست. تابه ها در انواع مختلف و اندازه ها و با اجناس مختلف در بازار عرضه می گردد، بنابراین بهتر است با انواع آن آشنایی پیدا کنید تا در هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید. پوشش ظروف گرانیتی در مواردی ممکن است حاوی فلزات سنگین باشد. کیفیت مواد اولیه نقش بسزایی در سلامت ظروف پخت‌وپز دارد. درصورت استفاده از کف‌گیر و ملاقه فلزی خش می‌افتند و محتوای فلزی ظرف به درون مواد غذایی راه پیدا می‌کند که اتفاق خوبی برای سلامتی نیست. به همین دلیل برخی کارشناسان تغذیه استفاده از این جنس ظروف را به‌دلیل احتمال ورود آلومینیوم به غذا چندان توصیه نمی‌کنند.

اما موضوع دیگری هم وجود دارد و آن داغ شدن بیش از حد ظروف تفلون است؛ چرا که یک فرضیه دیگر هم مبنی بر آزاد شدن گازهای سمی در اثر افزایش دمای ظروف تفلون مطرح شده بود. این سرویس دارای سه پارچه و شامل سه تابه با دسته جداشونده برای کاهش فضای اشغالی است. این قابلمه‌ها را علاوه بر قرار دادن روی شعله می‌توانید داخل فر نیز استفاده کنید. آن‌طور که در منابع آنلاین برخوردیم، ظروف پخت‌وپز گرانیتی ربطی به سنگ گرانیت ندارند. اما لعابی که برای روکش‌کردن‌شان استفاده می‌شود به ویژگی‌های ظاهری گرانیت شباهت دارد و به همین دلیل به‌اسم گرانیت معروف‌اند.

بنابراین با توجه به تجربیات خود و اطرافیانم در خرید جهیزیه و همچنین پرس و جو از کارشناسان خبره به نکاتی دست یافتم که از طریق آن ها به راحتی می توان قابلمه گرانیتی اصل را تشخیص داد . قابلمه های چدن مناسب ترین قابلمه ها برای تهیه به عنوان جهیزیه هستند، این قابلمه ها به صورت سرویس در رنگ بندی های متنوع به فروش می رسند. _حتما از قاشق های چوبی و یا تفلون برای هم زدن غذا استفاده کنید. استفاده از قاشق های فلزی و یا ابزار نوک تیز باعث ایجاد خش بر روی ظرف شده و به آزاد شدن مواد سمیِ اجزای تشکیل دهنده قابلمه منجر می شود. انواع خارجی را هم حتی المقدور از نمایندگی ها بخرید در غیر این صورت از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و دفترچه و گارانتی آن را تحویل بگیرید. تفلون های با کیفیت وقتی درست مورد استفاده قرار بگیرند خطری برای سلامت ندارند.

آجیل و خشکبار

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی