خرید و قیمت تیشرت مردانه کد 5357413

با خرید آنلاین تی شرت می توانید در میان صدها مدل تیشرت و پولوشرت مردانه، به راحتی چند کلیک استایل خود را بروز کنید. می توانید از بین تی شرت های یقه گرد، تی شرت های طرحدار یا تی شرت های کلاسیک و ساده یا پولوشرت مردانه انتخاب و خریداری نمایید. در حالیکه تی شرت های ساده برای ظاهری راحت و بی نظیر مناسب می باشند، تی شرت های دارای طرح های چاپی گزینه هایی شیک و رنگارنگ هستند.

خواص روغن بادام تلخ برای سلامت پوست و مو + پیشنهاد خرید

خرید پولوشرت مردانه آستین کوتاه را به افرادی که به دنبال استایلی نیمه رسمی و شیک اما خنک و راحت حتی برای سفر و ورزش در فضای باز هستند توصیه می‌کنیم. مدل مردانه آستین بلند در فصل پاییز و زمستان برای پوشیدن در زیر کت و کاپشن بسیار پرطرفدار و کاربردی است. خرید پولوشرت (تیشرت یقه دار) یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان است که ظاهر جذاب و طراحی کاربردی آن باعث شده است که هنگام خرید تیشرت مردانه چه از نوع اسپرت و چه رسمی، جزو نخستین گزینه ها باشند. شاید این سوال برای خوانندگان پیش بیاید که منظور از مد نظر قرار دادن استایل چه چیزی است و همواره افراد هنگام خرید تیشرت مردانه قطعا چیزی را انتخاب می کنند که سایز آنها باشد و هیچ فردی لباس بزرگتر و یا کوچکتر را برای خرید انتخاب نمی کند. تیشرت‌های لانگ اولین بار از برندهای اسکیت محبوبیت پیدا کردند و به‌آرامی ازآنجا به لباس‌های خیابانی مدرن راه یافتند. تیشرت لانگ یک تیشرت یقه گرد است که تاکمی بالای زانو کشیده می‌شود و روی قسمت پایین ران‌ها قرار می‌گیرد.

یکی از بارزترین ویژگی و مزایای پولوشرت، راحتی و سادگی بیش از حد آن است که این مسئله تا حد زیادی به سایز آن بستگی دارد. اغلب برای یقه این لباس ها از رنگ های تیره یا کاملا روشن استفاده می شود. ورزشکاران به هنگام انجام فعالیت های ورزشی از تی شرت استفاده می کنند.

خرید و قیمت تیشرت مردانه کد 5357413 یقه خدمه که در امتداد پایه گردن قرار دارد برای اکثر افراد مناسب است. همچنین راجع به اندازه این نوع البسه هم باید گفت سایز بندی مختلفی برای آن درنظر گرفته شده است. این اندازه ها می توانند در ابعاد S, M, L, XL, XXL, تیشرت های مردانه XXXL برای همه افراد در هر رده سنی و هر نوع تیپ و فرمی مناسب باشند.

این در صورتی است که در طراحی پولوشرت مردانه از آستین های کوتاه و صاف استفاده می شود که هنوز هم مشابه مدل های اولیه این طرح لباس است. تیشرت یکی از پرکاربرد ترین لباس هایی است که به ویژه در میان آقایان بسیار پرطرفدار است. یکی از دلایل پرطرفدار بودن تیشرت، ست شدن راحت آن با تمام لباس ها و کاربردی بودن آن در تمام فصول است.

چرا لباس های برند قیمت بسیار بالایی دارند؟

طراحی تیشرت‌ ها با علامت‌های مختلف، نمادهای گوناگون فرهنگی و ملیتی، شعارها، یا چاپ اشکال گوناگون اعم از تصویر ابرقهرمانان تا شخصیت‌های کارتونی نیز به این صنعت رونق بسیاری داده است. شلوارک هم یک ست مناسب برای تیشرت های طرحدار هاوایی است در نهایت اینکه یک کلاه لبه دار با تیشرت مردانه طرحدار می تواند سن شما را از آنچه هستید کمتر نشان بدهد. تیشرت مردانه طرحدار، شامل تیشرتهایی با طرح چاپی جلوی لباس، تیشرتهای طرح چاپی روی تمام لباس، تیشرتهایی با پارچه های طرحدار که به هاوایی معروفند و تیشرتهای راه راه هستند. پس مراقب باشید کیفیت را فدای کمیت نکنید، کیفیت یک تیشرت مردانه، واقعا مهمتر از کمیت آن است چون یک تیشرت با کیفیت، قطعا شما را در یک خرج دوباره قرار نمی دهد و از طرفی باعث اعتبار شما در مکانی که حضور دارید می شود. فروشگاه اینترنتی ترک برند وارد کننده تیشرت های کوتون با بهترین و ارزان ترین قیمت ضمانت اصالت کالا و کیفیت را برای مشتریان عزیز تضمین می کند. تیشرت‌های مردانه در واقع نوعی پیراهن هستند که معمولا فاقد یقه می‌باشند، اما همه آن‌ها جلو بسته هستند.

تیشرت مردانه برند های ترکیه با توجه به کیفیت بالای پارچه و نخ بکار رفته دارای بیشترین سهم بازار اروپا و امریکا می باشد. از آنجایی که بسیاری از طراحان بزرگ دنیا با برند های ترکیه همکاری می کنند برای همین هر سال طرح های زیبا و شیک و مد روز تولید می شود. انواع تیشرت مردانه شیک، اسپرت ساده و طرح دار از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین اجزای پوشش آقایان است. تی شرت مردانه معمولا یقه گرد یا یقه هفت است و فقط بعضی مدل‌های خاص یقه گرد دکمه دار هستند. در خرید تیشرت یقه هفت مردانه باید به میزان باز بودن یقه توجه کنید.

مثلا کت رسمی با تی‌شرت در بیشتر مواقع انتخاب خوبی نیست، درحالی‌که یک کت اسپرت با پارچه نرم یا یک پیراهن نخی روی تی‌شرت می‌تواند ظاهر فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید. علاوه بر آن کت چرمی یا بلوزهای کش‌بافت جلوباز هم می‌توانند تیشرت مردانه جذاب شما را تکمیل کنند. تیشرت چیست؟تیشرت مردانه نوعی پیراهن جلو بسته و معمولاً آستین کوتاه و گشاد تابستانی می باشند، هر چند که در فصول دیگر هم می توانید از آن استفاده بکنید.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی