خرید انواع ویدئو وال در فروشگاه کیومیتا با قیمت مناسب کیومیتا | asilight

یا اعمال جلوه های گرافیکی هنگام جا به جایی بین تصاویر تا جذابیت آن چه پخش میشود را افزایش دهد. همچنین این امکان را فراهم میکند که تصویر را به صورت بلادرنگ سازماندهی، تعیین مقیاس و تنظیم نمود. برخی از کنترلرها قابلیت آنرا دارند که تنظیمات تصاویر را پیش از پخش به صورت آفلاین طراحی و ذخیره نمایند. ویدئو وال‌ها برای نمایش اطلاعات از تعداد زیادی ورودی، به صورتی که به راحتی توسط همه افراد در فضای مورد نظر قابل رویت باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان نمونه می‌توان به مرکز عملیاتی شبکه Network Operation Center یا یک اتاق کنترل و فرمان Control & Command Room اشاره کرد.

ویدئو وال‌های DLP

برای مثال نمایشگرهای DLP با صفحه نمایش باریک، کیفیت تصویر عالی، نمایش رنگ های واقعی با تنظیم روشنایی متعادل، کارایی بالا، دوام و طول عمر طولانی و … می توانند به طور کامل رضایت مشتریان را جلب نمایند. از این نمایشگرها می توان در پروژه های حساس که نیازمند دقت بالایی در نمایش تصاویر هستند استفاده نمود. مسئله دیگری که باعث ایجاد تفاوت بین این دو نمایشگر می‌شود توان فنی و تکنولوژی بکار رفته در هر یک از این دو محصول است.

سوئیچ شبکه

در این راستا اطلاع رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار ویدی وال | VDWALL است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستم های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستم های سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیه های چاپ شده و …) شده اند. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند (سایه زدن)‌ شرکت‌های تولیدکننده‌ی ویدیو وال، نمایشگرها رو با استفاده از شیوه‌ی جابه‌جایی پیکسل تصاویر ثابت می‌سازن تا از معضل Screen Burn in (جا ماندن تصویر یا سایه زدن) جلوگیری کنن.

  • در این نوع از سیستم ویدئو دیواری تصاویر از کنار هم قرار گرفتن لامپ‌های LED به صورت پیوسته ایجاد می‌شوند.
  • به طور معمول اندازه تصویر در ویدئو وال ها در مقایسه با یک مانیتور معمولی بسیار بزرگتر بوده و در مقیاس پیکسلی نیز تعداد پیکسل های بیشتری را پوشش می دهد.
  • پایانه های مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی ( به منظور تبلیغات، اطلاع رسانی و …).
  • در نتیجه ویدیو وال‌ها برخلاف سایر نمایشگرها دچار سایه نمیشن و عمر طولانی‌تری دارن.

خرید انواع ویدئو وال در فروشگاه کیومیتا با قیمت مناسب کیومیتا | asilight

بنابراین، برای نصب ویدئو وال به دنبال نمایشگرهایی بگردید که نه تنها می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بلکه محتوای کاملاً شفاف را هم از نزدیک و هم از راه دور ارائه می دهند. اولین و مهم ترین بخش تشکیل دهنده یک ویدیو وال صفحه نمایش آن است.این صفحات با توجه به نیاز مصرف کننده و محل نصب آن در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی می شود. ویدئو وال ها از اجزایی بابالاترین کیفیت ساخته و عموما قابلیت استفاده به صورت ۷/۲۴ را دارا می باشند. حال آنکه سایر تجهیزات نمایش تصاویر عموما از متریال و اجزا با کیفیت کمتر ساخته می شوند. همچنین این تجهیزات به ندرت توانایی کارکردهای بی وقفه و طولانی مدت را دارند. Video wall نسبت به مانیتورهای معمول حساسیت کمتری نسبت به فشار و ضربه دارد.

با گسترش این نوع تبلیغات نیاز به استفاده از ویدئو وال در بسیاری از کسب و کار‌‌‌ها بسیار رونق پیدا کرد. این نمایشگر بزرگ شامل سخت‌ افزار و نرم‌ افزاری می‌‌شود که صفحه‌‌ها را قادر می‌‌سازد تا به طور یکپارچه با هم کار کنند. ویدئو وال‌ها در مدل و برند‌های متنوع نظیر پاناسونیک، شارپ، ال جی، جی پلاس و سامسونگ در بازار موجود است که هر کدام ویژگی و کارکرد‌های متفاوتی دارند و به طور گسترده در سراسر جهان در زمینه‌های کاربردی متعدد استفاده می‌شود. حتی این صنعت به دلیل خدمات منحصر به فرد برای اطلاع رسانی به مخاطبان بزرگ یا ارائه اطلاعات برای نظارت و کنترل متمرکز بسیار سریع در حال توسعه است.

ویدئو پروژکتور ایپتک مدل T30

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی