حجم معاملات و بررسی کامل صرافی کوکوین ایران بیت

همچنین صرافی کوکوین، Windvane، را نیز راه اندازی کرده که یکی دیگر از بازار های NFT برای تجارت و سایر خدمات مربوط به توکن های غیر قابل تعویض، محسوب می شود. با این حال، باید بگوییم که کوکوین اولین کسی نیست که ETF های NFT را بررسی می کند. در دسامبر 2021، مشاور سرمایه گذاری ثبت شده و شرکت فین تک Defiance، اولین ETF متمرکز بر توکن های غیر قابل تعویض را در بازار بورس نیویورک راه اندازی کردند.

به دلیل محدودیت‌های کاربران ایرانی؛ لازم است برای فعالیت در Kucoin با واریز ارز دیجیتال شروع کنید. پس از وارد کردن کد در کارد مخصوص، پسورد خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که رمز عبور باید شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد، سپس روی گزینه SIGN UP کلیک نمایید. یکی از ویژگی های صرافی KUCOIN این هست که ارز اختصاصی و بومی خودش رو داره. همچنین کاربرانی که این ارز دیجیتال رو در حساب های خودشون ذخیره و نگهداری کنند، این امکان رو دارن تا در پرداخت کارمزدهای تراکنش های خودشون، تخفیف های زیادی به دست بیارن.

برای این که ببینید آیا حسابتان آپدیت شده و موجودی ترون خود را ببینید از طریق منو قسمت حسابداری را انتخاب کرده و روی کیف پول های من کلیک کنید. پس از کلیک وارد صفحه‌ی کیف پول‌ دیجیتالی خود می‌شوید و می‌توانید موجودی حساب خود را چک کنید. پس از وارد کردن موارد خواسته شده برای ثبت نام در صرافی نوبیتکس، به پنل کاربری خود در وب سایت نوبیتکس ورود پیدا می‌کنید.

چگونه در کوکوین خرید و فروش کنیم

با وجود رابط کاربری ساده اما برخی صرافی‌ها امکانات، توضیحات و جزییات بیشتری برای معاملات ساده و مبتدی ارائه می‌دهند. برای افزایش موجودی حساب خود در صرافی کوکوین ، گزینه “Deposit” را انتخاب کرده و در قسمت بعدی ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. پیش از این که به صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن بپردازیم، ابتدا یک توضیح مختصر و کامل در مورد صرافی‌ها، انواع آن و نوع فعالیت‌هایی که در هر کدام از آن‌ها انجام می‌شود را در اختیارتان بگذاریم. صرافی KuCoinصرافی کوکوین به عنوان یکی از صرافی‌های ثالث شناخته می‌شود که اطلاعات مربوط به آن بر روی یک سرور متمرکز ذخیره گشته‌است. با توجه به این توضیحات در صورتی که سروری که از آن استفاده می‌کند به هر دلیلی هک شود، اطلاعات حساب کاربری و سرمایه‌ی همه ی کاربران در خطر خواهد بود.

  • کپی کردن آدرس کیف پولی که وجه را از آن به حساب خود منتقل می‌کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.
  • اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوید و نمیدانید از کجا شروع کنید، دوره رایگان کار با صرافی های خارجی می تواند یک راهنمای عالی برای شما باشد.
  • هم ارز هایی هستن که تغییرات قیمتشون تو 24 ساعت خیلی پایینه.
  • استفاده از Google Authentictor برای امنیت حساب شما بسیار توصیه می شود.
  • پس از تکمیل کادرها، در انتهای صفحه روی گزینه سبزرنگ Sign Up کلیک کنید.
حجم معاملات و بررسی کامل صرافی کوکوین ایران بیت البته کسانی که رمز ارز مخصوص این صرافی یعنی کوکوین شیرز KCS را خریداری کرده و معامله کنند ، در معاملات خود تخفیف خواهند گرفت. دریافت شماره کیف پول کوکویندر قسمت نوع ارز Tether را انتخاب کرده و بعد بستر انجام تراکنش را مشخص سازید. به دلیل کارمزد پایین تر ما از از بستر TRC20 استفاده می کنیم. آن را کپی کرده و دوباره به صرافی بایننس برگشته و کد را در قسمت آدرس کیف پول مقصد کلیک کنید. برای تعیین سفارش محدود، قیمت مورد نظر خود برای خرید و فروش رمز ارز را تعیین کنید. برای مثال اگر قیمت بیت کوین ۵۴ هزار دلار باشد و ما می‌خواهیم هنگام کاهش قیمت به ۵۰ هزار دلار ۱ بیت کوین بخریم، برای این کار سفارش محدود در ۵۰ هزار دلار باز می‌کنیم.

KCC Beowulf، رویداد مهم The KuCoin Web3 Ecosystem راه اندازی شد، برنده جایزه 100000 دلاری شد.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی