جاکفشی آپارتمانی گزینه ای که این روزها برای خانه های کوچک مورد توجه قرار گرفته است-سیب چوب

درست مانند بسیاری از محصولات، جاکفشی‌ آپارتمانی نیز در در طرح‌ها، رنگ‌ها و با مواد اولیه مختلف تولید می‌شود. همه آنها مشخصات و قیمت خود را دارند.در این قسمت سعی داریم با ذکر نکات و فاکتورهای مهم برای خرید جاکفشی آپارتمانی به شما کمک کنیم تا محصولی کاربردی، متناسب با فضای خانه خود انتخاب کنید. مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز در ادامه جدیدترین مدل های انواع جا کفشی های کم جا برای زیر تخت، نصب روی دیوار و غیره را همراه با عکس ارائه خواهد داد. جاکفشی یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که به منظور نظم دادن به فضای ورودی منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

  • در نوع مدرن این وسایل می توان سادگی را در کنار کاربردی بودن آنها خرید جاکفشی مشاهده کرد.
  • اما این ها هم درعین سادگی دوام و طول عمر خوبی دارند و میتوانند وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهند.
  • یکی از مناسب ترین و پرطرفدارترین انواع جاکفشی بوده که برای منازل کوچک و مکان هایی که محل مناسبی برای قرارگیری جاکفشی وحود ندارد، می باشد.
  • برای تزیینات ساده می توانید یک جاکفشی ساده ایستاده را انتخاب کنید.
  • همین موضوع سبب شده تا سطح رویی جاکفشی، به مکانی مناسب برای قرارگیری لوازم دکوری تبدیل شود.

که علاوه بر اینکه یک قسمتی برای نشستن است طراحی زیبا و خارق العاده ای دارد که نوعی ابداع و ابتکار در طراحی جاکفشی ها به شمار می آید. در منازلی با این محدوده متراژ معمولا راهرو وجود ندارد و در بهترین حالت دیوار سرویس بهداشتی یا آشپزخانه فضایی مجزا برای ورودی آپارتمان کوچک شما ایجاد می‌کند. اگر چیدمان منزل شما سبک مینیمال و جدید است بهتر است خرید جالباسی مدرن را به جای یک جالباسی ایستاده چوبی جایگزین نمایید. با توجه به فضای کمی که این مدل نیاز دارد این محصول را به انتخاب اول برای افرادی که در آپارتمان ها زندگی میکنند و فضای اشغال شده برایشان اهمیت دارد تبدیل کرده است. جنس جاکفشی بهتراست نسبت به مکانی که در آن قرار می گیرد، انتخاب شود. درصورتی که جاکفشی در معرض رطوبت باشد؛ باید از جنس ضد آب این محصول خریداری نمایید.

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید هر محصولی باید به آن توجه کرد، فضای موجود در خانه است. به طور کلی جاکفشی‌های آپارتمانی به واسطه طراحی خاص خود فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. اما این بدان معنا نیست که شما نباید فضای موجود خانه خود را در نظر بگیرید. بنابراین بهتر است قبل از خرید محصول مورد نظر خود با استفاده از متر فضایی که می‌خواهید در آن جاکفشی را قرار دهید در نظر بگیرید. جاکفشی دیواری طراحی مانند کمد دیواری دارد و در حقیقت کمدی‌ست که فضایی برای قرار گرفتن کفش‌ها ایجاد می‌کند. جاکفشی دیواری به صورت‌های قفسه‌ای و درب دار یا داخل کمد و مجزا طراحی می‌شوند.

جاکفشی آپارتمانی به دلیل قرار گیری در معرض دید افراد، بهتراست با نوع چیدمان و سبک منزل هماهنگ بوده تا زیبایی فضا دوچندان شود. قبل از خرید جاکفشی آپارتمانی فراموش نکنید که تعداد کفش‌هایی را که دارید بشمارید. همیشه بهتر است جاکفشی را بعد از شمارش تعداد کل کفش‌ها خریداری کنید. این امر به شما کمک می‌کند که یک جاکفشی با ظرفیت مناسب خریداری کنید.

جاکفشی و جالباسی مدل JB138

در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا به موضوع رنگ جاکفشی بپردازیم و نحوه انتخاب این وسیله مهم و کاربردی در دکوراسیون راهرو را به شما معرفی کنیم. این روزها از الزامات هر منزلی است، فروشگاه اینترنتی خانه شما با فروش جاکفشی آپارتمانی با قیمت مناسب و ارسال درب منزل شما، عرضه کننده با کیفیت این محصول با قیمت مناسب میباشد. در ادامه به معرفی انواع جاکفشی جدید و جالباسی ایستاده میپردازیم که شما می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و قیمت هر یک بهترین انتخاب را داشته باشید.

چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم تا فضای زیباتری داشته باشیم؟!

یک جاکفشی ایده‌آل به شما کمک می‌کند تمامی کفش‌ها را را به زیبایی در آپارتمان، حتی آپارتمان‌هایی با فضای محدود، سازماندهی کنید. اگر از مدل های جاکفشی آپارتمانی بیشتر خوشتون میاد یا دنبال جدیدترین مدل جاکفشی برای منزل خود هستید، حتما مدل های مارو ببینید. بعضی از مدل های جاکفشی ما در گروه جاکفشی های مدرن هستند مثل جاکفشی ایستاده یا جاکفشی دیواری. اگر مدل جاکفشی مورد نظر خودتون رو پیدا نکردید می تونید برای ما عکس بفرستید و مدل دلخواهتون رو سفارش بدید.

متریالهای استفاده شده برای تولید جاکفشی آپارتمانی باید نسبت به برخی از عوامل مانند نم و رطوبت، بوی نامطبوع، ابعاد مختلف کفشها ،وزن برخی از کفشها و …. به منظور این که جاکفشی ما، با سایر وسایل منزل هماهنگ باشد باید به رنگ دکوراسیون اطراف محل قرارگیری توجه کنیم. اغلب مردم جاکفشی را در راهروی ورودی منزل، قرار می‌دهند که این موضوع بر اهمیت هارمونی بیشتر تاکید می‌کند. جاکفشی پایه دار، همراه با پایه طراحی شده و به سهولت می‌توان فضای زیر آن را نظافت نمود.

خرید جاکفشی هومتکس مدل SWD4-G

بسته به نوع نیاز، خیلی از افراد این نوع جاکفشی را انتخاب می کنند تا علاوه بر اینکه محل قرارگیری کفش باشد، دارای جالباسی و آینه هم باشد تا در موقع خروج از منزل بتوانند به ظاهرشان رسیدگی کنند. جاکفشی چوبی پایه فلزی این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و با توجه به فضایی که اشغال می کند بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این جاکفشی 4طبقه فضای زیادی از محیط شما نمی گیرد و این امکان را به شما می دهد که کفش ها به راحتی در دسترس قرار بگیرند. قبل از این که هر وسیله ای برای خانه و آشپزخانه خود تهیه کنید ، ابتدا سایت بونگ را بررسی کنید.

جاکفشی آپارتمانی گزینه ای که این روزها برای خانه های کوچک مورد توجه قرار گرفته است-سیب چوب

خرید یک جاکفشی آپارتمانی با کیفیت قطعاً در بلندمدت ارزشمند خواهد بود. در انتخاب جاکفشی مناسب مطمئناً گزینه‌های ارزان‌تری نیز وجود خواهند داشت. همه این موارد را می‌توانید در مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده کنید. پس در انتخاب نوع جاکفشی مناسب خانه خود دقت لازم را به خرج دهید.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی