تور ارمنستان تور زمینی ارمنستان مهر 1401 تورهای ارمنستان آرند

تور زمینی ارمنستان با اتوبوس از تهران تا ایروان به مدت ۲۴ ساعت از طریق مرز نوردوز انجام میشود. همانطور که گفتیم، تور ارمنستان پاییز 99 از بسیاری جهات بهترین زمان سفر برای تماشای جاذبه های گردشگری ارمنستان به حساب می‌آید. اما پاییز و زمستان نیز با اینکه ممکن است شما را وادار به پوشدن لباس‌های گرم کند، اما جلوه‌هایی به طبیعت بی‌نهایت زیبای این کشور خواهد داد، که ارزش سفر به آن را بالا خواهد برد.

دیگر آگهی های کاربر

اگر بودجه محدودی دارید، با رزرو هتل‌های مرکز شهر در هزینه‌های حمل‌ونقل صرفه‌جویی خواهید کرد. هتل‌های ارزان‌قیمت ایروان نظیر هتل شیراک و هتل بلا اغلب سه ستاره هستند و امکانات اقامتی در حد معمول دارند. هتل‌های اقتصادی (چهار ستاره) همچون هتل‌ هالیدی اکسپرس علاوه بر امکانات خوب، از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

سفر زمینی به ایروان( پایتخت ارمنستان )با ماشین شخصی

تور ارمنستان تور زمینی ارمنستان مهر 1401 تورهای ارمنستان آرند

برای دسترسی از فرودگاه ایروان به شهر یا از شهر به فرودگاه ایروان می‌توانید از تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی که در فرودگاه قرار دارند استفاده پکیج تور ایروان گشت نامه کنید. معرفی فرودگاه ارمنستان برای کسانی که با تور ارمنستان هوایی به این کشور سفر کرده اند. پیش از رزرو تور به عواملی همچون هتل، ساعت برگزاری تور، نوع بلیط هواپیما، تعداد روزهای سفر، نوع ایرلاین، خدمات تور و … تور، کار رزرو اقامتگاه و هتل و همچنین خرید بلیط هواپیما را با هم انجام می‌دهد و برنامه سفر را در اختیار شما می‌گذارد به همین دلیل سفر راحت‌تر صورت می‌گیرد و در وقت و هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. ارمنستان دارای آب و هوایی معتدل است و در بیشتر روزهای سال مناسب است.

  • پرواز مستقیم تهران به ایروان وجود دارد و توسط چندین ایرلاین اجرا می‌شود.
  • واحد پول کشور ارمنستان درام است اما توصیه ما به ما این است که ابتدا در ایران تمام ریال‌های خود را به دلار تبدیل کرده و بعد در ارمنستان دلارهای خود را به مقدار نیاز به درام تبدیل کنید.
  • در تابستان جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که با شرکت در هر کدام می‌توانید خنده را بر لبان خود و همسفرانتان بیاورید.
  • در این مطلب کلیه موارد مرتبط با ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن ارائه شده است؛ با ما همراه باشید.

هرچند موقعیت عرضی این کشور از ایران بالاتر است و به نظر می‌رسد که هوای آن سردتر از داخل کشورمان باشد، اما به دلایل مختلف این کشور اقلیم سردی نداشته و از آب‌وهوای متبوعی برخوردار است. ارمنی‌ها همچنین با بارش کمی در طول سال مواجه می‌شوند که بیشتر آن در فصل بهار است. موقعیت کوهستانی این کشور باعث شده که در فصل های پاییز و بهار نیز آب و هوای خنکی در آن جریان داشته باشد. دمای هوا در این فصول حداقل 7 درجه و حداکثر 20 درجه سانتی گراد می باشد. اگر توانایی تحمل این سرما را دارید، فصل های پاییز و بهار هم می توانند بهترین زمان سفر به ارمنستان برای شما باشند چراکه در این فصل ها تعداد گردشگران کاهش یافته و به طبع آن، هزینه سفر به ارمنستان نیز کاهش می یابد.

همین دلایل باعث شده است که تور ویژه ایروان تبدیل به یکی از تورهای مورد علاقه ایرانیان تبدیل شود. به خاطر جریان نسل کشی ارامنه بعد از جنگ جهانی اول به وسیله نیروهای عثمانی همواره رابطه بین ارمنستان و ترکیه با چالش‌های زیادی رو به رو بود. این روند ادامه داشت تا آنکه در سال 1991 میلادی ارمنستان توانست خود را به عنوان یک کشور جمهوری مستقل به جهان معرفی کند. بعد از استقلال کشور ارمنستان به شیوه دموکراسی چند حزبی اداره می‌شود. البته قانون اساسی ارمنستان اصلاح شد و در حال حاضر صرفا انتخابات قوه مقننه انجام می‌شود. مجلس ملی جمهوری ارمنستان دارای 101 کرسی است که به صورت نمایندگی تناسبی انتخاب می‌شود.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی