تزریق ژل لب روسی؛ نحوه تزریق عکس و هزینه کلینیک هلیا-مهسا امانی

به طور معمول عوارض ناشی از این تزریق پس از حدود 7 تا 10 روز از بین می‌روند؛ در نتیجه شما می‌توانید پس از گذشت این مدت، نتیجه را بر روی لب‌های خود مشاهده کنید. با کارشناسان آموزش مشاوره و درخواست خود را مطرح نموده و کارشناسان ضمن بررسی وضعیت شما و کارگاه مد نظر ، ثبت نام نهایی شما را انجام خواهند داد. پوست ، مو ، زیبایی ، لیزر ، جوانسازی و لاغری میتوانند شرکت کنند.

کاندید مناسب ژل لب

اگر واقعا برای اولین بار است که تزریق ژل یا پرکننده لب را تجربه می کنید، حتما دستورالعمل هایی را که با لمس و ماساژ لب پس از تزریق همراه هستند، دنبال کنید. این روش ها از به وجود آمدن احتمالی عدم تقارن در لب ها جلوگیری کرده و باعث می شود که لب هایی پر تر و گوشتی تر در عین طبیعی داشته باشید. پس به صورت ایده آل زمان بیشتری برای مراجعه در دو مرحله – به علاوه مدت زمان بهبود – قبل از یک رویداد مهم نیاز است. ( در واقع ۵ تا ۶ هفته) به خصوص اگر فرد برای اولین بار است که این تزریق را انجام می دهد و یا اینکه مدت زمان طولانی برای مراجعه بعدی تعیین شده باشد. ممکن است که بیمار نیازی به مرحله دوم درمان نداشته باشد اما عموما جلسه دوم، سبب بروز نتایج بهتری می شود. پیگیری ثانویه تزریق ژل یا پر کننده لب معمولا به ۲ تا ۳ هفته زمان نیاز دارد.

کارگاه آموزش تزریق فیلر یا ژل

ترکیبات هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر نیاز به حجم کمتری از ژل ،برای تصحیح چین‌ها و فرورفتگی‌ ها دارد. این روش باعث افزایش حجم لب ها می شود و به لیفت و بالا کشیده شدن لب بالا و پایین کشیده شدن لب پایین کمک می کند. با تزریق قطرات بسیار کم از فیلر به صورت عمودی به لب ، لب ها کشیده و پرحجم می شوند و جلوه ای بسیار زیبا پیدا می کنند.

  • هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به جذب آب می‌پردازد تا پوست همیشه مرطوب بماند و از خشکی آن جلوگیری گردد.
  • یکی از مواردی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است، استفاده از ژل لب برای نکات مهم بعد از تزریق ژل لب زیباتر شدن لب‌هاست.
  • برای اطلاع از هزینه دوره تزریق ژل و فیلر با شماره‌های موجود در پایین صفحه تماس بگیرید.
  • علاوه بر آن احتمال خطای انسانی از جمله کج شدن لب و گلوله شدن مواد در یک نقطه وجود ندارد.
تزریق ژل لب روسی؛ نحوه تزریق عکس و هزینه کلینیک هلیا-مهسا امانی نکته آموزش تزریق ژل )تکنیک تزریق ممکن است با توجه به زاویه و جهت تزریق ، عمق تزریق و مقدار تجویز شده متفاوت باشد. برای دستیابی به نتایج بهینه از یک روش نخ خطی ، تزریق سوراخ پی در پی یا ترکیبی از دو روش استفاده شود. تزریق فیلر خیلی سطحی ممکن است منجر به ایجاد توده های قابل مشاهده و یا تغییر رنگ شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل روسی

بعد از آنکه با شرایط شرکت کنندگان این دوره آشنا شدید، توصیه می کنیم دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس نیک اندیشان را انتخاب کنید. این هلدینگ آموزشی یکی از بهترین و مطرح ترین موسسات آموزشی در کشور بوده و دوره ای که به واسطه این موسسه برگزار می شود، یکی از کامل ترین و جامع ترین دوره های حال حاضر کشور است. ارائه یک مدرک معتبر و قابل استعلام از دانشگاه و آکادمی URS امارات از دیگر مزیت های شرکت در دوره آموزشی این موسسه می باشد. برای ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس در نیک اندیشان، فیلد های فرم زیر کاملا پر کنید و دکمه ارسال را کلیک کنید. در این صورت همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما با شما تماس گرفته و ثبت نام شما را انجام می دهند.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی