بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-خرید بک لینک گلدلینک

در انتهای صفحات ویکی‌پدیا و هر نوع ویکی دیگر بخشی به عنوان منابع وجود دارد. هرچه صفحه فالوور بیشتری داشته و فعال‌تر باشد امکان این که از طرف گوگل به عنوان یک بک‌لینک قوی شناسایی شود بیشتر می‌شود. می‌توانید برای خودتان یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و بدون هزینه برای خودتان بک‌لینک بسازید.

لینک خارجی، پیوندی فوق العاده است که به هر وب سایتی غیر از دامنه ای که پیوند در آن وجود دارد (منبع) اشاره می کند. به زبان ساده تر پیوندی در صفحه وب که به صفحه ای در وب سایت دیگر متصل می شود. پیوندهای خارجی تأثیر بیشتری بر رتبه بندی موتورهای جستجو نسبت به پیوندهای داخلی دارند؛ زیرا توسط موتورهای جستجو به عنوان رای اعتماد خارجی و محبوب در یک صفحه وب ارزش گذاری می شوند. خرید بک لینک ارزان، انبوه، با کیفیت، قوی و معتبر به صورت انبوه، گروهی و فالو سایت های رنک بالا جهت افزایش رتبه گوگل و کاهش رتبه الکسا در بک لینک ها. بک لینک,خرید بک لینک,فروش بک لینک، بک لینک EDU ، بک لینک هرمی ، بک لینک چرخه ای ، بک لینک دائمی,بک لینکارزان,بک لینک با کیفیت ایرانی.

اگر با آموزش سئو و ویدیوهای رایگانی که در سایت برای شما قرار دادیم تا اینجای کار آشنا شده باشید قطعاً از تأثیر بک لینک رایگان هم کاملاً باخبر هستید. به جرات می‌توان گفت بک لینک رایگان و یا حتی خرید بک لینک، قدرتمندترین و تأثیرگذارترین فاکتور در سئو سایت محسوب می‌شود. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند. شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد.

به وسیله این الگوریتم سایت های متخلف در لینک سازی شناسایی و جریمه می شوند. بر اساس این الگوریتم هوشمند، اگر در یک کلمه کلیدی به صورت اسپم گونه و یا با مزرعه لینک، اقدام به لینک سازی کنید روی همان کلمه کلیدی به مدتی که گوگل مشخص میکند، جریمه شده و از نتایج گوگل حذف می شوید. در مطلب ” الگوریتم های گوگل ” بیشتر در مورد الگوریتم های جدید گوگل صحبت کرده ایم.

منظور ما از لینک متن یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل میشود. ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند. قبلا با توجه به مهم بودن تعداد لینک ها و نه اعتبارشان، صفحات یا اصطلاحا مزارع لینکی در بعضی سایت ها وجود داشت که صرفا کارشان تبادل لینک با بقیه وب سایت ها بود. اما امروز شرایط فرق کرده و گوگل نسبت به تعداد لینک خروجی یک صفحه حساسیت نشان میدهد.

هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند. در داخل محتوا اشاره‌ای دارد به اینکه چه زمانی نیاز به تغییر DNS های سایت خواهیم داشت اما توضیحی درباره نحوه انجام این کار ارائه نمی دهد زیرا از موضوع اصلی محتوای خود دور خواهد شد. بک لینک یکی از پرکاربردترین واژگان مورد استفاده در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو است. تفاوت این روش با خرید بک لینک سایت واید در این است زمانی که شما از مجموعه سایت به صورت پکیج بک لینک خریداری میکنید هزینه بسیار کاهش می خرید بکلینک گلد یابد . در نتیجه درصورتی که قصد خرید بک لینک در کلمه کلیدی رقابتی دارید که نیازمند حجم زیادی از بک لینک میباشد این روش ارزان ترین و موثر ترین روش است.

اما زمانی که با سایت فروش پوشاک مواجه می شوند، اغلب سایت را ترک کرده و در نتیجه نرخ پرش سایت افزایش پیدا می کند. چرا که کاربران انتظار دارند لینک های قرار گرفته در یک صفحه، تا حد زیادی با موضوع آن صفحه مرتبط باشد. یکی از روش‌های موثر در بهبود سئو وب‌سایت شما خرید و ایجاد بک لینک دائمی با کیفیت است. با وجود اینکه به خوبی از اهمیت داشتن بک لینک دائمی اطلاع داریم، بدست آوردن این نوع بک لینک‌ها… این مورد اغلب نادیده گرفته می‌شود ولی فوق‌العاده فاکتور مهمی در سئو سایت محسوب می‌شود.

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-خرید بک لینک گلدلینک

به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین آورد. به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت سه ماهه با قیمتی بسیار نازل تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود. این یعنی اگر فرین آکادمی سایتی است که محتوای خوبی در زمینه آموزش سئو منتشر میکند، مدیر سایت x، مدیر سایت y، مدیر سایت n و… هم از این موضوع با خبر میشوند.

البته این روش تنها یکی از فرآیندهای بازاریابی اینترنتی را شامل می‌شود. برای آشنایی بیشتر با سایر روش‌ها می‌توانید مطلب «دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ | راهنمای کاربردی بازاریابی دیجیتال — به زبان ساده» را مطالعه کنید. راهکار چیست ؟ هم مطلب به زبان انگلیسی قرار دادیم و هم فارسی اما به دو روز نکشیده پاک شدند. بروز نگه داشتن اطلاعات و آشنایی با مقالات روز سئو، شما را به سوی جلو سوق می دهد. سایت خوبی دارین موفق باشین به سایت ما هم بیاین خوشحال میشیم .

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی