بهترین سیستم حضور و غیاب اداری را از ما بخواهید

سیستم حضور و غیاب اداری چیست ؟

سیستم حضور و غیاب اداری شامل یک دستگاه ساعت زنی و نرم افزار حضور غیاب است که ورود و خروج کارکنان را از روشهای مختلفی مانند کارت، انگشت، چهره ثبت کرده و به صورت گزارشات مختلف در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید درک درستی از وضعیت تردد پرسنل خود داشته باشید.

 

انواع سیستم حضور و اداری کدامند ؟

دو نوع سیستم حضور و غیاب وجود دارد: دستی و دیجیتال. که سیستم حضور غیاب دیجیتال کاربردی تر است.

  • اثر انگشت
  • تشخیص چهره
  • سیستم مبتنی بر کد
  • سیستم مبتنی بر وب
  • کارت های حضور غیاب

 

معرفی انواع سیستم حضور و غیاب اداری

ما انواع سیستم های حضور و غیاب را به شما ارائه می‌دهیم. در ادامه پرفروشترین محصولات خود را به شما معرفی می‌کنیم که میتوانید از آنها در سیستم حضور غیاب اداری خود استفاده نمایید.

  • سیستم حضور و غیاب انگشتی LX15 با قیمت 2 میلیون و چهارصد هزار تومان
  • سیستم کارتی – انگشتی K14 با قیمت 3 میلیون و پانصد هزار تومان
  • سیستم حضور غیاب اداری انگشتی کارتی ZX52 با قیمت 3 میلیون و چهارصد هزارتومان
  • سیستم حضور و غیاب اداری با کیفیت با کارت و انگشت F22 با قیمت 4 میلیون تومان
  • سیستم حضور و غیاب اداری تشخیص چهره UF100 با قیمت 4 میلیون و پانصد هزار تومان

علاوه بر اینها دستگاه های دیگر هم داریم  که با قیمت مناسب می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران و سراسر کشور مراجعه نمایید.

 

همانطور که گفتیم یک سیستم حضور و غیاب اداری شامل یک دستگاه و نرم افزار است. ما در کنار دستگاه های ساعت زنی، یک نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد رایگان در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با کمترین هزینه، ورود و خروج پرسنل خود را مدیریت کنید.

علاوه بر این سیستم های ما دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است که با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده نمایید.

 

سیستم حضور و غیاب اداری تحت وب

گاهی شرکت های اداری دارای پرسنل زیادی هستند و حتی ممکن است گستردگی و تعدد شعب داشته باشند و بخواهند که همه آنها را از یک نقطه و مرکز مدیریت کنند . در این صورت باید از یک سیستم حضور و غیاب اداری مبتنی بر وب استفاده کنند.

سیستم حضور و غیاب تحت وب از همان دستگاه هایی که معرفی شد، می تواند استفاده کند. اما به جای نرم افزار رایگان باید از یک نرم افزار  حضور غیاب تحت وب استفاده کند. این نرم افزار امکانات زیادی دارد که از جمله به پشتیبانی از انواع شیفت های اداری، گردشی و نامنظم اشاره کرد.

در سیستم حضور و غیاب اداری مبتنی بر وب امکان مدیریت همزمان دستگاه های مختلف در نقاط مختلف میسر است. شما می توانید حضور غیاب کارکنان خود را در هر زمان و هر مکانی، فقط با استفاده از یک مرورگر وب و ارتباط اینترنت چک کنید و اشراف کاملی بر آن داشته باشید.

 

سیستم حضور و غیاب اداری با موبایل

این سیستم از دستگاه ساعت زنی استفاده نمی کند، به جای آن یک اپلیکیشن حضور غیاب بر روی گوشی کارمندان نصب می شود و شما می توانید با استفاده از فناوری gps یا لوکیشن، بلوتوث و wifi و با استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب، ورود و خروج پرسنل خود را در هر نقطه و مکانی ثبت کنید.

سیستم حضور و غیاب اداری موبایل که با نام اپلیکیشن حضور غیاب یا حضور و غیاب آنلاین نیز شناخته می شود، هزینه کمتری برای شما داشته و امکان مدیریت بر خط در هر لحظه و هر مکان را برای شما فراهم می سازد.

 

برای انتخاب بهترین سیستم حضور و غیاب اداری از ما مشاوره بگیرید

ما انواع راهکار برای سیستم حضور و غیاب اداری داریم. دستگاه ساعت زنی کارتی، انگشتی، تشخیص چهره، نرم افزار ویندوزی و نرم افزار حضور غیاب تحت وب، اپلیکیشن و سیستم حضور و غیاب آنلاین، هوشمند سازی سیستم حضور و غیاب مدرسه، کنترل تردد پرسنل از طریق گیت، راهبند و … از جمله راهکارهایی است که برای انتخاب سیستم حضور و غیاب اداری، کارگری و هر محیط دیگر می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر شماره 09046960569 را بگیرید.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی