بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار

، همه به نوعی به نصب دوربین مدار بسته در محل نیاز دارند. وضوح تصویر بالا نشان میدهد که دوربین مدار بسته تصاویر را با جزئیات دقیقی ثبت و ضبط میکند. همچنین مطمئن شوید که تمامی فضا را پوشش میدهد. بنابراین پاسخ این سؤال که آیا قوانین نصب دوربین مداربسته به والدین اجازه میدهد که در اتاق فرزندان دوربین مداربسته نصب کنند این است که بله والدین اجازه این کار را دارند به شرطی که شرایط بالا وجود داشته باشد. بله. در صورت درخواست، طراحی، نصب و راه اندازی پروژه را نیز برعهده میگیریم. شخصی که در پروژه به عنوان نصاب دوربین مداربسته انتصاب می شود در مراحل نصب و راه اندازی با چالش های متفاوت و گاهی جدی مواجه خواهد شد. از زمانی که مشتری برای انتخاب و خرید یک دوربین مدار بسته به شرکت دوربین مدار بسته در تهران مراجعه می کند تا آخرین مرحله، یعنی راه اندازی سیستم نظارتی، تحت حمایت و پشتیبانی شرکت قرار دارد. برای مشاهده تصاویر تمامی پروژه ها به صفحه پروژه های انجام شده مراجعه کنید. این دوربین ها دارای تکنولوژی جدیدتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و امکان دستیابی به کارهای تخصصی تر و کیفیت تصویر بسیار بالاتر را برای شما فراهم می کنند.

انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته در بین انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار برای افراد کمی سخت می باشد. انواع دوربین های مدار بسته تحت شبکه با قابلیت اتصال به شبکه LAN و کنترل از راه دور، مهم ترین سیستم های امنیتی برای شرکت ها، کارخانه ها و صنایع هستند. بازدید از محیط، نقشه برداری، طراحی پلن چیدمان دوربین مداربسته، نصب، راه اندازی، ارائه خدمات پس از فروش و تجهیز سازمانها به تجهیزات رادیویی بیسیم برای ارتباطات درون سازمانی از جمله وظایف شرکت برای خدمت رسانی به سازمان های دولتی و خصوصی است. متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و نبود دانش پیشرفته الکترونیک در کشور و همچنین نیاز به تکنولوژی و تجهیزات به روز برای ساخت بردها و آی سی های مناسبِ سیستم های نظارت تصویری، امکان ساخت 100درصد قطعات در داخل کشور فراهم نیست. شرکت فنی مهندسی پارندسیستم با هدف ساخت بهترین دوربین مداربسته ایرانی، طراحی و اجرا سیستم های حفاظتی، نظارتی و تصویری در سال 1392 تاسیس گردید. خدمات مشاوره خرید دوربین مدار بسته، نصب دوربین، راه اندازی سیستم ها و همچنین پشتیبانی مشتریان در صورت بروز عیب یا نقص در عملکرد دوربین ها، سایر خدماتی هستند که شرکت های نصب دوربین مدار بسته به افراد ارائه می دهند.

در این مقاله از سایت امنیت۲۴ قصد داریم نکات مهم این موضوع را برای شما شرح دهیم. برای خرید دوربین مداربسته و یا استعلام قیمت آن نیاز به یک مرجع معتبر به منظور اعلام قیمت ما سایت پارس ایمن را به شما پیشنهاد می کنیم. بسته به نیاز شما، یک شرکت نصب دوربین مداربسته میتواند محصولا گوناگون این برند (شامل سیستمهای کنترل دسترسی، دستگاههای DVR و NVR، دوربینهای آی پی، تجزیه و تحلیل ویدیو و اعلام حریق) را برای شما نصب کنند. همچنین امروزه از سیستم های اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارت های ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حدالامکان از تلفات جانی جلوگیری شود. مزیت استفاده از خدمات شرکت دوربین مدار بسته در تهران برای شرکت ها چیست؟ لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته مکسل مونتاژ شرکت فرادید بوده و به صورت اختصاصی متعلق به این شرکت هستند. لازم به ذکر است که برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود.

یکی دیگر از مزایای دوربین مدار بسته در شرکت ها و سازمان ها این است که مدیران می توانند تصاویر ثبت شده توسط دوربین مدار بسته را از طریق اتصالات شبکه به تلفن همراه خود منتقل کنند. این شرکت کیفیت تمام محصولات خود را ضمانت می کند. شرکت دوربین مدار بسته در تهران دقیقاً با دانش و آگاهی بر نیازهای شرکت ها و مدیران، انواع دوربین مدار بسته را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهند. به همین جهت پارند سیستم دارای رزومه درخشانی از اعتماد و تاییدیه سازمان ها دولتی و غیردولتی در زمینه طراحی و اجرای سیستم های نظارتی و حفاظتی است. خدمات نصب دوربین مدار بسته شرکت پارت ویژن به عنوان یکی از شرکت های متخصص، باتجربه و فعال در حوزه فروش، نصب و راه اندازی سیستم های نظارتی و امنیتی، دقیقاً همان چیزی است که کسب و کارها و بسیاری از مشتریان این نوع سیستم ها به دنبال آن هستند. تعیین یک نقشه کلی از محل دوربین های مدار بسته، یکی از وظایف شرکت های فعال در اهمین نصب دوربین مداربسته این حوزه است.

یک نکته ­ای که باید در زمان خرید بهترین دوربین مداربسته برای منزل دقت کنید این است که برخی از دوربین­ ها به این صورت­ اند که تصاویر زنده را به خوبی و با­کیفیت بالایی پخش می کنند اما در تصاویر ضبط شده این کیفیت باقی نمی ماند و از کیفیت فیلم­ ها کم می شود. زیرا طول عمر بالایی دارند و بهزودی دچار ایراد نمی شوند. دوربین مدار بستهای که انتخاب میکنید باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. دوربین مداربسته ساخت ایران واقعا وجود دارد؟ اگر به دنبال بهترین برند دزدگیر اماکن در ایران هستید در ادامه این مطلب همراه ایمن کالا باشید.

از دیگر دستاورد های شرکت میتوان به ساخت کابل دوربین مداربسته با قابلیت UTC در سری دوربین های آنالوگ، کابل شبکه برای دوربین های IP و استفاده از فوکوس لیزری در تنظیم لنز دوربین های مداربسته به جهت بالا رفتن کیفیت تصویر و به حداقل رسیدن خطاهای تولید اشاره کرد همچنین تمامی دوربین های مداربسته ایرانی پرکسیس دارای کیس فلزی و گواهینامه IP67 هستند. در هنگام خرید دوربین به کیفیت ساخت آن دقت داشته باشید. با توجه به این موضوع که تمامی محصولات پارندسیستم از تولیدات همین شرکت هستند، در صورتی که سفارش محصولاتی را داشته باشید که موجود نباشند دوربین های درخواست شده در کوتاه ترین زمان (2 الی 3 روز) تولید شده و برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که در استان تهران زندگی میکنید و نیاز به نصب دوربین مداربسته در تهران را احساس کرده اید، حتما به توصیه افراد متخصص و مخصوصا نصاب دوربین مداربسته دارای تجربه و متخصص در این حوزه توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نیاز خود داشته باشید.

اگر از دوربین دید در شب استفاده میکنید، به خاطر داشته باشید این نوع دوربین ها در تاریکی تصویری سیاه و سفید دارند. البته شرکت ها تنها مشتریان شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران نیستند؛ آپارتمان ها، خانه های ویلایی، پارکینگ ها، فروشگاه های تجاری، مراکز تفریحی یا خدمات درمانی و … بسیاری از شرکت ها تمایل دارند چند دوربین نظارتی برای کنترل و نظارت بر محیط شرکت در قسمت های مختلف نصب شوند. نصب دوربین مدار بسته برای منزل راهی بسیار مطمئن برای پیشگیری از سرقت می باشد شما می توانید به تعداد دلخواه یا با پیشنهاد کارشناسی شرکت دوربین هایی را در جلوی درب ساختمان، پارکینگ، انباری ها و مشاعات نصب کنید که این نوع از نصب دوربین بیشتر مختص به آپارتمان ها است تا تمامی ساکنین بتوانند از تصاویر دوربین مدار بسته استفاده کنند اما اگر برایخانه های شخصی، باغ و ویلای خود نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید می توانید تصاویر داخل ساختمان را هم با نصب دوربین داشته باشید.

برای همکاران فعال در این حوزه، تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود و همچنین امکان اعطای نمایندگی (به جز در شهرهای تهران، زنجان، سبزوار، ملایر، اهواز، کرج، زاهدان و بوشهر که هم اکنون شرکت در آن ها نماینده فعال دارد) نیز وجود دارد. مهم ترین دلایلی که مشتریان و شرکت ها را به استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در تهران ملزم می کنند، حفاظت از اموال و دارایی های شرکت و تأمین امنیت محل کار است. همچنین کاربرانی که ملزم به استفاده از دوربین مداربسته در تاریکی شب هستند می توانند از طریق این سایت از قیمت دوربین مداربسته دید در شب یا دوربین مداربسته مادون قرمز آگاه شوند.

با در دست داشتن نقشه کامل، کارشناسان دوربین مدار بسته به راحتی می توانند عملیات نصب را بدون اینکه به سایر قسمت های ساختمان آسیب وارد شود، انجام دهند. پارند سیستم به کمک سامانه تدارکات الکترونیکی دولت سال هاست که در مناقصات سازمان های دولتی و خصوصی به عنوان یک شرکت نصب دوربین مداربسته حضور دارد و تمامی مراحل لازم برای مجهز شدن فضای سازمانها به دوربین مداربسته را انجام میدهد. در این صورت است که اگر حادثه ای یا سرقت در شرکت یا سازمان رخ دهد، با استناد به تصاویری که دوربین های مدار بسته ضبط کرده اند می توان سارقان را ردیابی کرد. معمولا دوربینهای مدار بسته که تصاویری با وضوح 1080 به بالا ثبت میکنند از کارایی بالایی برخوردار هستند.

اگر هم کابلی داشته باشند، فقط کابل برق است که انرژی آنها را تامین می کند. خوشبختانه شرکت پارت ویژن با داشتن تجربه کاری و کادری متخصص و مجرب، توانسته است فعالیت های خود را در حوزه فروش و دوربین مدار بسته در سراسر تهران بزرگ به مشتریان عزیز ارائه دهد. به این ترتیب، خدمات متنوع یک شرکت دوربین مدار بسته شامل مواردی نظیر مشاوره خرید دوربین، فروش، تأمین تجهیزات و لوازم جانبی، بازرسی مکان نصب دوربین ها، راه اندازی، عیب یابی و تعمیرات می باشند. مجوزهای شرکت شامل پروانه تولید، طراحی و اجرای سیستم های نظارتی و تصویری بوده و توانسته دوربین مداربسته پرکسیس را به صورت رسمی به عنوان یک برند ایرانی به ثبت برساند و همچنین برای توسعه فعالیت های خود، مجوزهای لازم را برای خرید و فروش تجهیزات رادیویی کسب نماید.

البته فراموش نکنید که از معتبر بودن برند موردنظر و همچنین کارایی دزدگیر تهیه شده پیش از وقوع حادثه حتماً مطمئن شوید. همچنین این دستگاهها محل قرارگیری هارد دیسک SATA هارد DVR دارند و با توجه به تعداد کانال و کیفیت تصویر میتوان برای دستگاه دیویآر هاردهای مختلف (هارد 1 ترا – هارد 2 ترا و …) استفاده کرد. با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان خرید به صورت غیرحضوری از طریق تماس تلفنی با شرکت فراهم است؛ اما شما همچنان میتوانید از طریق نمایندگی شرکت پارندسیستم در تهران به آدرس: “خیابان امام خمینی، نرسیده به ولیعصر، پاساژ فجر، طبقه دوم، واحد 202” برای خرید اقدام فرمایید. برای نصب و راه اندازی یک سیستم نظارتی ایده آل و کارآمد در محل کار یا محل زندگی خود می توانید از خدمات مشاوره این شرکت استفاده کنید. امروزه رشد و توسعه کسب و کارها به ویژه در کلان شهرهایی مانند تهران، امری انکار ناپذیر است؛ چه بسا شرکت های بزرگ و مؤسسه های مالی و اداری که برای تأمین امنیت محیط کار خود به نصب دوربین مدار بسته و سیستم های نظارتی، نیاز مبرم دارند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم.

کیفیت این برند آن را تبدیل به یکی از بهترین برندهای دزدگیر اماکن ایرانی کرده است. برای اتصال این نوع سنسور ها باید به دفترچه راهنمای هر دزدگیر مراجعه کنید چون کد های مربوط به تنظیمات چشمی در برند های مختلف، متفاوت است. عمده ترین دلیل دوربین های مدار بسته در این مکان ها، محافظت از اسناد و مدارک مهم اداری و مالی، محافظت از مدارک هویتی افراد، کنترل رفتار کارمندان و مراجعه کنندگان و همچنین بررسی رفتارهای مشکوک و ثبت تمام تصاویر از موقعیت های مختلف است. شرکت دوربین مدار بسته در تهران ارائه دهنده خدمات دوربین های مختلف در محل ورودی پارکینگ، دفاتر کار، انبارها، محل درب گاو صندوق، درب ورودی کارمندان و … شرکت دوربین مدار بسته در تهران چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟ این دوربین ها از دو تکنولوژی متفاوت آنالوگ و دیجیتال ( IP ) برای انتقال اطلاعات خود استفاده می کنند. شایان ذکر است که رهاورد نیرو در زمینه خرید دوربین مداربسته و نیز خرید دزدگیر اماکن به خصوص خرید دزدگیر فایروال نیز پاسخ گوی مشتریان خود بوده و شما می توانید برای خرید هر یک از این سیستم های حفاظتی و امنیتی وارد لینک آن ها شوید یا با کارشناسان ما در رهاورد نیرو تماس بگیرید و قبل از خرید خود، از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی