باکس رابط میکروفون SC 2447 باکس توزیع میکروفون 8 کانال اکوچنگ

کناره های فن فیلتر باکس هم به شکل کرو ساخته شده تا از تجمع هر مدل پارتیکل جلوگیری کند. تنها مزیت فیلتر باکس های فلزی جنس آنهاست، که باعث می شود عمر این نوع از فیلتر باکس ها طولانی تر از فیلتر باکس های پانلی باشد. قسمت بیرونی دریچه ها در باکس های پلنیوم به صورت خطی ساخته می شوند شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا 10 اسلات قابل تغییر هستند. به عنوان مثال اگر از یک تیغه تقسیم کننده استفاده کنید تعداد دریچه های اسلات دو عدد می شود و اگر از 2 تیغه استفاده کنید تعداد دریچه های خروجی سه عدد می شود. این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و متناسب با نوع نیاز شما از تعداد اسلات های مختلفی استفاده می شود.

این بدنه ها معمولا در ابعاد گوناگون ساخته می شوند و کاملا مطابق با قوانین استاندارد هستند. سایت آف چنل (کانال تخفیف)، مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین و کسب و‌ کارهای اینترنتی است. جهت تضمین کیفیت و پیش بینی خسارت‌های احتمالی ، کلیه محصولات شرکت پایهان بتن شامل بتن آماده و قطعات بتنی پیش ساخته به مدت 5 سال تحت پوشش بیمه کارآفرین می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت پلنیوم باکس قیمت به علاوه دریافت کاتالوگ پلنیوم باکس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین عوامل مختلفی همچون مواد اولیه به کار رفته در پلنیوم باکس، ضخامت و ابعاد آن در سادگی یا سخت بودن نصب دخیل هستند.

اندروید باکس نت باکس

این قابلیت باعث می شود پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد استفاده کنید. همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود.

همچنین از پلنیوم باکس می‌توان در طراحی فضای داخلی بخش‌های مختلف ساختمان نیز استفاده کرد. فن های سیستم های فیلتر باکس در کلین روم ها مجهز به دستگاه های کنترلی هستند. این دستگاه ها امکان کنترل قوی و ضعیف کردن فشار هوا در درون بخش های مختلف کلین روم و میزان تصفیه لازم بر ای هوا را فراهم می کنند.

کانال هوا باکس مکعب با چهار خروجی

2-بهره گیری از انواعِ عایقهای صوتی و حرارتی در بدنه کانال باکس ی پلنیوم باکس. با توجه به میزانِ طول پلنیوم باکس،امکانِ تعبیه ی یک تا چند ورودیِ هوا در بدنه ی آن وجود دارد. در ساخت این محصول از عایق الاستومری استفاده شده که از نشت هوا و پخش صدای هوا در مکان نصب جلوگیری می کند. در این فیلم شما می بینید که چگونه برای خروجی هوا برای کانال تهویه هوا جعبه کانال را برش میزنیم و لوله فلکسیبل را به آن متصل میکنیم.

  • به منظور اختلاط بهتر هواي پشت دريچه هاي خطي ، اسلوت و قوسي لازم است تا پلنوم باكس در پشت هر دريچه نصب شود.
  • پلنیوم باکس از ورق های گالوانیزه شده تولید می شود که کیفیت و دوامی بسیار بالا دارند.
  • به دلیل اینکه اتاق های تمیز یک محوطه ی ایزوله هستند، جریان هوا تنها از طریق همین فیلتر باکس ها در محیط برقرار می شود.
  • همچنین عوامل مختلفی همچون مواد اولیه به کار رفته در پلنیوم باکس، ضخامت و ابعاد آن در سادگی یا سخت بودن نصب دخیل هستند.
  • کانالهای باکسی به علت سازه یکپارچه خود دارای مقاومت بیشتری بوده و به همین دلیل در شرایط مساوی قیمت پایین تری نسبت به کانالهای U شکل دارند.
باکس رابط میکروفون SC 2447 باکس توزیع میکروفون 8 کانال اکوچنگ

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی