اجرای سقف کناف قیمت اجرای سقف کاذب کناف در مشهد حامی ساخت-کناف آوگون

در این بخش بهترین و متنوع‌ترین نمونه‌های اجرا شده توسط کناف احسانی برای ساختمان با کاربری مسکونی، اداری و تجاری برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است. جهت ایجاد ارتباط بین و تاثیر سقف کناف در زیبایی محیط داخلی، تمامی تصاویر به صورت قبل و بعد طراحی، اجرا و نصب در اختیار مشتریان قرار گرفته است. سقف کناف از متریال های جدید ساختمانی به حساب می‌ آید که با کیفیت عالی برای مصرف کنندگان ارائه می‌ شود.

لیست قیمت اجرای سقف کاذب (پنل RG 9.5 ) :

زماني که اجراي ساختار با کد حريق مد نظر باشد (به طور مثال در مقاوم سازی دیوارهای بنایی در برابر حریق در ساختمان های در حال بهره برداری). این نوع پوشش کاري راه حل مناسبی جهت غلبه بر مشکلات اجرایی دیوار زمینه، نظیر ناشاقولی وناصافی دیوار و یا شرایط نامناسب جهت اتصال پرلفیکس (رطوبت، میزان جذب، آلودگی و…) می باشد. فضای خالی پشت سقف های کاذب، امکان استفاده از انواع مواد عایق را فراهم نموده و بدین ترتیب می توان به مشخصات عملکردی صوتی یا حرارتی دست یافت.

اصول طراحی استخر برای ویلا

برای طراحی و اجرای دکوراسیون به تمامی نکات ریز و درشت پیرامون توجه می شود این نکات می تواند شامل زیباتر کردن محیط، بالا بردن امنیت، افزایش سرعت اجرا و موارد دیگری از این قبیل باشد. یکی از مصالح نوینی که امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی استفاده می شود کناف است. در این مقاله نقاشی ساختمان پارس پینتر قصد دارد به مراحل کناف کاری و مزیت های آن اشاره کند. در حقیقت تا به این جا باید دقت کنید که نحوه اجرای سقف کناف باید با دقت بسیار بالایی انجام شود و پانل ها در فواصل معینی نسبت به هم متصل شوند. بعد از آن پانل ها بر روی باربر نصب می شوند و در مراحل بعدی عملیات زیر سازی را به خوبی با دقت بالا انجام می دهند.

وجود فاصله آزاد میان صفحات و دیوار زمینه، فضاي تاسیساتی مناسبی جهت نصب لایه عایق ایجاد می نماید و عبور تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، آن هم بدون نیاز به شیارزنی ، ایجاد می نماید. سقف های کاذب مشبک کناف، از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی تشکیل می شوند. شبکه مذکور به وسیله آویزهای قابل تنظیم، به سقف اصلی متصل گردیده و تایل ها به صورت وزنی درون این شبکه قرار می گیرند.

فاصله اولین عامل اتصال از انتهای سازه تراز نباید بیشتر از اجرای سقف کناف 10 سانتیمتر باشد. عموما دستمزد نصب سقف پی‌وی‌سی برای مساحت‌های کمتر از 20 متر به‌صورت کلی یا روزمزد اعلام می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحات را باز کنید یا آن را با گچ بپوشانید. سقف کاذب / دیوار کاذب به خوبی فضا را ضد صداهای مزاحم (آکوستیک کردن) میکند. تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند.

  • کناف نوعی صفحه در ابعاد مختلف و دارای ترکیبات مختلفی به‌ویژه گچ است.
  • در ابتدا طراحی بر روی سقف همراه با نقوش در کناره و حاشیه سقف بوده و با نصب انواع منبع نور مثل لامپ و لوستر، سقف اتاق و پذیرایی را از سادگی خارج می‌ساختند.
  • جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است.
  • برای انجام زیرسازی به این روش، ابتدا به وسیله­‌ی ترازهای لیزری و یا نخ های رنگی مخصوص، سقف رو ترازبندی می کنیم.
  • شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک در مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان ، سقف کاذب ، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.
علاوه بر سبک بودن پنل Knauf ، اتصال انعطاف پذیر پنل ها به پروفایل ها باعث کاهش نیروی زلزله نیز می شود. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آکس طرح و ساخت است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. نمی توان گفت که کدام سقف بهتر است چرا که هر کدام از آنها کاربردی متفاوت دارند. بعد از این که تمام سقف از این ورقه های پوشانده شد میتوانید هر موادی که میخواهید مانند گچ را به ورقه ها بزنید و یک سقف داشته باشید و علاوه بر اینکه می توان از گچ استفاده کرد می توانید از چوب و مواد دیگر هم استفاده کنید. جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است.

مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس طبق اندازه گیری های مشخص شده در طرح و نقشه کناف ورقه ها را برش دهید . در صورت خراب شدن لوله و غیره قسمت آسیب دیده به راحتی قابل شناسایی و تعمیر می باشد. در صورت آسیب دیدن دیواره های کناف ، منطقه آسیب دیده می تواند به راحتی تعویض و تعمیر شود. با استفاده از این سقف ها می‌توانید زیر سقف های شیروانی استفاده کنید که هزینه های شما را بسیار پایین می آورد. این سقف ها عایق بسیار خوبی هستند چرا که بین آن ها هواجریان دارد و هوا بهترین عایق است. این کار در سریع ترین زمان ممکن در حد یک روز برای یک خانه با متراژ ۱۰۰ متر اجرا می شود.

اجرای سقف کناف قیمت اجرای سقف کاذب کناف در مشهد حامی ساخت-کناف آوگون

خاصیت اصلی کناف FR ویژگی ضد حریق آن بوده و با توجه به تحمل آتش‌سوزی بیشتر در ساختمان با فعالیت تجاری و اداری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر نیاز به سقف کاذب برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی داشته باشیم. امروزه برای زیباسازی فضای داخلی انواع ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری از کناف استفاده میشود. بعد از اجرا باید یک لایه ماستیک بر روی کار بزنید تا سطحی یکنواخت برای زیرسازی رنگ ایجاد نمایید.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

توسط علیرضا طهماسبی

علیرضا طهماسبی